Zes;
De volgende dag had ik al vroeg afgesproken met Mary, zodat we ons nog konden klaarmaken voor het avondje uit vanavond met de jongens. Rond half acht zaten we bij mij thuis, waar Dougie en de andere ons om tien uur zouden op komen halen.
'Ik moet er goed uitzien voor Danny,' giechelde Mary toen ze voor de spiegel stond. Ik schudde lachend m'n hoofd.
'Hoe was het eigenlijk met Dougie gister,' vroeg ze opeens toen ze zich naar me omdraaide, 'ik was het helemaal vergeten te vragen.'
'Leuk!' grijnsde ik, 'we hebben veel bijgepraat en het was heel gezellig.'
Mary knikte tevreden, 'gelukkig.'
Na een klein half uurtje werd ik gebeld door Dougie, tenminste, dat vertelde mijn display op m'n mobiel.
'Met Ave,' zei ik toen ik had opgenomen.
'Hey,' hoorde ik Dougie zeggen, 'we vroegen ons af of jullie misschien zin hadden om van te voren wat bij ons te drinken, en daarna gelijk door te gaan?'
'Sorry, wie was dit ook al weer?' vroeg ik lachend.
Dougie lachte mee, 'maar, willen jullie dat?'
'Ja, best,' grijnsde ik en zag de verbaasde uitdrukking op Mary's gezicht, waardoor ik even grinnikten.
'Dan zijn we binnen een kwartier bij jullie, hopelijk zijn jullie dan klaar.'
'Geen probleem, tot zo!' Ik hing op en lachte om Mary's nog steeds verbaasde uitdrukking.
'Dougie vroeg of we eerst nog wat bij ze wilden drinken, en ik zei ja.'
Mary knikte, 'okay, wanneer komen ze dan?'
'Over een kwartiertje.'
'Oh god, ik moet nog zoveel doen,' jammerde Mary.
Ik lachte, 'Schiet op dan.'
We gingen naar de badkamer om onze tanden te poetsen - we hadden toch al genoeg make-up op - en waren daarna al ready to go
Nog geen vijf minuten later ging de deurbel, wat de jongens moesten zijn.
'Hey guys,' glimlachte ik toen ik de deur open had gedaan en gaf ze allemaal een knuffel, alsof we al jaren vrienden waren. Mary deed hetzelfde en toen liepen we het huis uit en deed ik de deur achter me dicht. Mijn ouders waren een weekendje weg, dus had ik het huis voor me alleen, en Mary bleef daarom ook slapen.
Harry was blijkbaar al 18 jaar, want hij had zijn rijbewijs al. We zaten dus even later met z'n zessen in de auto. Ik zat tussen Dougie en Mary in. Tom zat voorin en Danny zat naast Mary, die opvallend erg aan het flirten waren.
'Zometeen gaan we gewoon lopen naar de club, ik heb geen zin om voor bob te spelen,' riep Harry naar ons.
'Geen probleem,' riep Dougie terug die even lachte.
Reageer (3)
Love it <3
1 decennium geledenJe hebt er een abo bij [a] haahah ;P
<3
1 decennium geledenSnel verder! ;d
1 decennium geleden