Kudo's en reactie's?(:

2 maanden later, op mijn verjaardag.
Elke verjaardag als ik de kaarsjes uit mocht blaasen wensde ik hetzelfde, dat ik mijn vader ooit zal ontmoeten. Elk jaar op mijn verjaardag vraag ik om mijn vader, en dan zegt m'n moeder dat ze jong waren en smoorverliefd. Dat ze uit elkaar gingen, en ze erachter kwam dat ze zwanger was. En mijn vader nooit van mijn bestaan afwist. Elke verjaardag voelde ik weer dat er een deel van mij miste. En dus besloot ik om vandaag op mijn 18e verjaardag niet te wensen dat ik mijn vader ooit zal ontmoeten. En precies toen ik dat voorgenomen had op het moment dat ik de kaarsjes uitgeblaaste, kwamen er worden uit mijn moeders mond waarvan ik nooit verwacht had dat die er ooit uit zouden komen.
'Grace, je vader is de president van Canada' Ik kijk mijn moeder bespottelijk aan, 'Sorry, ik had het je veel eerder moeten...' 'Doe niet zo idioot joh!' onderbreek ik mijn moeder. Hard begin ik te lachen, en kijk Jake aan die naast me zit, maar hij kijkt bloedsireus. 'Wat? Geloof je haar nou?' Jake knikt. 'Je moeder had het mij al verteld' zegt hij zachtjes. Mijn gezicht betrekt en ik wordt licht in mijn hoofd. Al die jaren wist mijn moeder waar mijn vader was, en al die jaren is hij de leider van Canada. Het land waar ik woon, waar ik geboren ben. Al die jaren dacht ik dat ik zo blij zou zijn als ik wist wie mijn vader was, en dit is het moment. En ik voel me verschikkelijk.

Reageer (9)

  • ObsessedOne

    verder!!

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    ik zou mijn moeder wat aandoen als ze me dat pas op mijn 18e zal vertellen :O:S:@
    heeeeeel snel verder please!!!!

    xx

    1 decennium geleden
  • Strawberrier

    :9~ jij schrijft leeeeuk :D
    en ik snap wel waarom ze zich zo voelt...

    maar je hebt er een abo bij (flower)
    snel verder (H)
    xx. (K)

    1 decennium geleden
  • Knightwalker

    Kzou het best vet vinden als mijn vader dat is, ghehe. :3
    Veheeerdor.

    1 decennium geleden
  • takiwatanga

    Oh my... Je zou zoiets maar te horen krijgen!
    Ik neem een abo trouwens (:

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen