voor de duidelijkheid het is een jaar later en ik schrijven wat er met iedereen is gebeurd in het kort .

Esmee :

Esmee was kapot na wat er was gebeurd tussen zij en Justin ze dacht dat hij echt van haar hield . Ze was met haar zus meegegaan naar New York en toen ze daar was had haar geweldige zus Rose/Megan haar Beyonce laten ontmoeten . Beyonce vond dat ze prachtig zong dus zij bood haar een platencontract aan . Esmee was wel kapot door wat er gebeurd was maar door haar gebroken hart had ze nieuwe inspiratie om liedjes te maken .


Justin:

Justin kon alleen aan een ding denken Esmee maar door aan haar te denken kon hij super goede liedjes schrijven , hij en Esmee zijn de bekendste Tiener idolen van het moment .
Kim was echt een hoer ,omdat toen een keer Ryan langs kwam zij hem wou zoenen . Justin had haar ontslagen . En hij ging verder met zijn leven met een gebroken hart . Hij ging ook verhuizen naar New York . Hij is nu 18 en Esmee is bijna 18


Pattie:

Ze had een boetiek geopend met haar beste vriendinnen , de moeder van Esmee en de moeder van Miranda . Ze was heel erg kwaad op Justin door wat er met hem Esmee was gebeurd .En ze dwong hem om het goed te maken maar Esmee wou niks van hem horen .


Eva (moeder Esmee) :

Ze liet Esmee gaan met haar oudste dochter . Ze is getrouwd met Leonardo Dicaprio en ze verwachten een kind .
Ze heeft een boetiek geopend met Pattie en de moeder van
Miranda (Amber) .

Miranda :

Ze studeerd samen met Esmee en Rose/Megan en is de de vriendin van de broer van Megan/Rose ze zijn heel blij samen . Ze heeft een eigen kleding lijn geopend met Megan/Rose .


Megan / Rose (20 jaar) :

Ze heeft weer in tientallen films geacteerd en is nu heel erg blij omdat haar zusje en de beste vriendin van haar bij haar wonen .
Ze heeft een beste vriendin Jennifer die woont ook bij haar . Ze is blij dat haar broer(21 jaar ) gelukkig is met Miranda (19 jaar) .
Ze studeerdt en heeft een lijn geopend met Miranda .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen