Ik dacht misschien is een plotchange wel leuk =P
Nogsteeds Jacob Pov =D

Reactie?
Kudo?

Ik loop met een verbaaste blik naar de tribe.
Zogauw we daar zijn word ik al gevraagt wat er was..
Ik reageerde niet en liep zo snel mogelijk naar huis.
Eenmaal thuis rende ik naar me kamer en vloog half huilend op mijn bed.
Na 5 minuten voelde ik een windvlaag langs mijn oren gaan..
Ik keek op en degene die er stond was niemand minder dan ... Jo..
Jo?! riep ik uit
Hee zei ze zacht en gevoelig..
Waaro... voor ik nog iets kon zeggen voelde ik haar lippen op de mijne..ze kuste innig en liefdevol..net toen ik terug wou zoenen stopte ze.Ze keek me aan met betraande ogen gaf me een vluchtige kus en zei: Ik vergeet jou nooit Jacob weet dat mijn liefde voor jou nooit stopt maar vanwege wat nu is gebeurt kan ik je niet liefhebben van dichtbij...en weer voor ik iets kon zeggen was ze weg..
*****************************[JOJO POV ]********************************
Ik liep het huis uit vluchtend naar de Cullens, ik weet dat het nu heel fout klinkt maar ik kon mezelf niet weerhouden.Ik stond stil ontwetend waar ik nu was...In het bos was het maar ik rook geen wolfen geur of een bloedgeur..WAAR WAS IK?!...Ik liep verder 't bos in en besloot in een boom te klimmen om me te orrienteren...Ik keek en keek maar kon de weg niet vinden...waar ik was wist ik niet ... en wat ik had gedaan drong nu pas tot me door...ik stortte neer huilend in't bos ... waarom is mijn leven toch zo gelopen...WAAROM?!..ik huilde en huilde en zo viel ik in slaap...alleen in een bos...in de kou ...met een rot gevoel...

Ik denk dat deze story zo'n 50 deeltjes lang word of misschien wat langer...want ik heb namelijk het hele verhaal in mijn hoofd zitten..

Reageer (2)

  • Morgenster

    Handig zeg om te verdwalen.
    Wel schattig dat ze toch nog van Jake houd en hem dat ook laat merkenxD

    1 decennium geleden
  • Athos

    Vet gaaf
    dan moet ik wachten op die andere uuh... 44(?) delen xD
    ga maar snel verder dan(N)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen