Chapter 31
Ik hoorde opeens een hele luide kuch achter me rug dat niet een echt normale kuch was. Toen ik me omdraaide zag ik tot me grote ergernis Sneep staan en als ik hem zo bekijk kijkt hij niet blij, wanneer wel eigenlijk bedacht ik me. “Gaat alles goed hier?” Zei hij op één toon. “Ja professor” Hoorde ik weer een stem achter me en ik hoorde dat het de stem van Draco was. Ik draaide verbaast om net als Harry, Ron en Hermelien. “Dan is het goed” Zei Sneep weer op één toon. En liep toen weg. “Waarom deed je dat?” Vroeg ik verbaast. “Ik wil niet nu al riskeren om strafwerk te krijgen” Zei hij en liep toen weg het lokaal in met zijn volgelingen. Ik keek raar naar de rest die ook heel erg verbaast waren door zijn plotselinge goeie humeur.
Na Toverdranken dat echt verschrikkelijk was dankzij de het clubje van Draco en Sneep die steeds bij elke kleine fout een punt aftrok van Griffoendor en Zwadderich steeds meer punten gaf terwijl ze niks deden. Waren we al vrij. Vanavond was de toespraak van Perkamentus en nu was het nog maar middag dus gingen Hermelien en ik huiswerk maken in de bieb. Nadat we klaar waren gingen we even wandelen op het school terrein. “Ik wil naar Zweinsveld dit weekend zullen we dan samen gaan?” Vroeg Hermelien. “Jahoor vind ik goed, maar moeten we Harry en Ron ook niet mee vragen?” Vroeg ik toen weer terug aan haar. “Ik weet niet als ze willen mogen ze van mij komen” Antwoorden ze neutraal terug. We liepen wat rond en kletsten over van alles en liepen toen uiteindelijk weer terug naar Zweinstein.
Kudoo?
Reageer (4)
Malfidus is echt vaag Ö
1 decennium geledenDat was tja eh raar.
1 decennium geledenMalfidus die aardig is?
xxxx
Verder!
1 decennium geledenSneep is echt stomxD
1 decennium geleden