Ik liep het schoolplein op en Sasja kwam direct op me afgerend. “Het gerucht gaat dat de Cullens terug zijn.” Zei ze en ze keek me verbaasd aan. “Ja ik heb het gehoord.” Zei ik en ik liep de school in. “Ja maar doet het je dan niks? Edward en Bella zijn dus ook weer bij elkaar.” Zei Sasja terwijl ze me achterna liep. “Sas begrijp het, Edward en ik zijn al lang verleden tijd. Die twee horen gewoon bij elkaar oke. Deal with it.” Zei ik en ik liep gewoon verder. “Ja maar.” Begon ze. “Nee luister. Het is over. Over en uit.” Zei ik en ik zei het op zo’n toon dat Sasja er niet tegen in kon. “Oke oke.” Mompelde ze. Op dat moment kwam Julie er ook bij lopen. “Dude, pas nou maar op met je bevelen. Straks merkt ze iets op.” Zei Julie via haar gedachten . Ik knikte even naar haar en ze glimlachte en liep daarna gewoon weer weg. “Ik mag dat niet kind.” Zei Sasja boos. “Dat weet ik en die discussie hebben we al gehad. Ik mag haar wel dus.” Zei ik. Oke, Julie kan soms heel irritant zijn met haar hyper aanvallen, maar toch ze betekend veel voor me. Alleen ik wil nog wel haar geheim weten, maar ik weet niet of dat ooit gaat gebeuren. We liepen naar het wiskunde lokaal en gingen op onze plaatsen zitten. Dit gaan nog eens een paar leuke uren worden.. Not.

De lessen voor de pauze waren best snel voorbij gegaan, wat op zich best raar was. Wiskunde is nou niet echt een leuk vak. Maar ja, het is nu pauze en daar gaat het om. Op naar mijn appel en cola dieet. Elena vond het nogal raar dat ik vaak een appel at of wat cola dronk. Maar ik weet niet, ik ben er gewend aan en beter een appel/cola dieet dan niks eten en opvallen. Sasja,Sean, Mike en ik liepen de kantine in. We haalden ons eten en gingen aan een tafel zitten. “Ik ben zo terug.” Zei ik en ik liep even naar de wc. Ik bekeek mijn gezicht en ging daarna weer weg. Natuurlijk was het nergens voor nodig dat ik dit deed, maar ik moet toch een beetje menselijk lijken. Ik liep de kantine weer in en zag dat de Cullens in de kantine zaten. “Dat probeerde ik je dus te vertellen.” Fluisterde Bella terwijl Edward, Alice en Jasper me geschrokken aankeken. Ik gaf ze een duistere blik en liep toen naar mijn plaats. Ik blokkeerde snel mijn gedachten zodat Edward niks kon horen. “Oke, hoe kan dit. Ik hoor niks. Ik hoor haar gedachten niet!” Haha, gerechtigheid Cullen. Julie keek me met een glimlach aan. “He Chris, de Cullens kijken nog steeds naar je.” Zei Mike en hij gaf een knikje richting de Cullens. Ik nam een hap van mijn appel en keek geïrriteerd op. “Vervelende mensen.” Zei ik en ik irriteerde me echt dood aan ze. Ik kon maar op een manier mijn frustratie wegwerken. Ik concentreerde me op de lucht buiten en langzaam maar zeker werd het donker buiten. “Wow, check die lucht!” riep Sasja geschrokken. Julie keek me verbaasd aan. Ik voelde de energie door mijn lichaam stromen en liet het buiten keihard onweren. “Wow Chris je ogen.” Zei Sas geschrokken.”Dat kwam door de flits.” Zei Julie snel. Ik keek nog een keer naar de Cullens en ze zaten me verbaasd aan te kijken. Ik liet Edward een gedeelte van mijn gedachten lezen, zodat hij mijn geheimen niet te weten zou komen. “Welcome back losers.” Edward keek me boos aan en liep daarna de kantine uit. Arme Edward.

Reageer (5)

  • FireGirl

    jippie nieuw deeltjes (yeah)(yeah)

    1 decennium geleden
  • IamAlice

    Appel en cola dieet:Y)

    Ik houd toch meer van peren :P

    Sinds wanneer vind ze Julie aardig:8 (Ik zag al uit naar een bitchfight:$)

    Welcome back losers... Ik dacht dat ze dat alleen van Eddo (Als je nu gaat doordenken...)Vond

    1 decennium geleden
  • DragonAlien

    hahahaha, gogogoooo.:Y)

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    haha, geweldig xD
    Take that asshole!
    En wij moete liever doen tege elkaar!

    Snel verder!
    Xx,

    1 decennium geleden
  • xVeraapx

    Hahah geniaal! Snel veder ! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen