kort stukkie want ik moet VERDOMDE geo afmaken (verdomme rot vak !) :@
PS: als het te snel gaat Reageer dan effe dan kan ik het aanpassen!

******************[2dagen later]****************************************

Ik sta op klaar om te waken aan de grens van mijn vroegere vrienden en familie..en met mijn nieuwe kennissen..
**[ @ grens ]***

Ik hoor opeens geritsel en zeg : Wie is daar?!
Ik zie een wolf staan die me vaag doet denken aan Jacob...
Opeens reälliseerde ik me dat chief me heeft vertelt dat Jacob een shapeshifter was..
Dus ik sta nu grote kans om herkent te worden..
Opeens zie ik een andere wolf veranderen in een persoon..als ik nu mens was zou ik denk ik wit aanlopen...
Ik zie een jongen aanlopen een beetje vaag kan ik hem herinneren ik knijp mijn ogen tot spleetjes en kijk nog eens goed...ik sper mijn ogen wagenwijd open omdat de jongen die voor mij staat niemand minder is dan mijn lieve neef is..Embry....Hij is niks veranderd behalve dat hij nu gespierd is en een beetje een verbitterd gezicht heeft.Jojo? vraagt Embry vol emoties.
Ik kijk hem vies aan en kijk dan weg.Wat ik zelf niet eens doorhad is dat ik aan het huilen was..Jojo eindelijk gevonden! hij probeert op me af te komen maar ik stop hem...Embry doe geen stap dichterbij anders laat ik de Cullens weten dat jullie mij dwarszitten en op hun erfgoed zijn geweest! zei ik kwaad.Opeens veranderd de andere wolf die mij deed denken aan Jacob in een mens..(En je raad 't al het is Jacob >.<)Ik barst in tranen uit en zet mijn kaken op elkaar om zo weinig emoties mogelijk te laten zien.Wat irritant als je emoties een van je gaves is.Jacob komt langzaam vlak voor de grens staan..Kom even roept hij.Ik loop voorzichtig naar beneden met mijn ogen zo oplettend als die van een roofdier.Hoi Jo...Hoi zeg ik terug.Jo waarom zit jij nu bij de Cullens? vraagt hij een beetje verdrietig. Wat dacht je van : zij vinden het niet erg dat ik half stinkhond ben! en zij negeren mij tenminste niet!!Jacob zet een klein lachje op Sinds wanneer noem jij je eigen soort een stinkhond ? Sinds dat zo is zeg ik vol woede...Ik zie dat hij mij aankijkt met betraande ogen,...Jacob komt over de grens en geeft me een kleine knuffel.Ik sla hem van me af en zeg : Heb jij je verstand verloren?!Ga weg! Laat mij wie denk je wel niet dat je bent dat jij mij überhaupt kan aanraken raasde ik. Degene die echt van je houd zei Jacob. ik lachte boos en spottend tegelijk en zei : ALS JIJ VAN ME HIELD DAN ZOU JE MIJ NOOIT ZO ALLEEN LATEN!

Reageer (1)

  • Morgenster

    Ze heeft gelijkxD
    Wat erg voor haar.
    Jake en Embry denken jullie echt dat het weer allemaal koek en ei is tussen jullie.:@
    Laat haar toch met rust:@

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen