Why me? And what am I suppose to do with you? 14 - Yep, I love him..for sure..
'Liefje, o mijn god!' Hoor ik mijn moeder meteen gillen zodra we buiten zijn. Adam zet me neer en bedank hem met een glimlach. 'Waarom bleef je nou binnen?!' Gilt ze naar me en wurmt zich door de mensen naar me toe. 'Mam, ik ben ongedeerd en ik kan die meneer daar toch niet verpletterd laten worden?' Zucht ik en word samen geknepen in een knuffel. 'Heb je je nergens bezeerd?' Vraagt ze terwijl ze me loslaat. Ik bekijk mijn lichaam, maar zie niks anders dan kleine sneetjes die niet echt pijn doen. 'Nee, niks aan het handje.'
'Laten we thuis dan maar eens lekker eten om tot rust te komen.' Zegt Jackson die de laatste surfplank vastmaakt op de auto. 'Ah kom op Jackson!' Zeg ik lachend en neem weer plaats bij Adam opschoot. 'Hey dame, oppassen hè.' Grijnst hij en stapt voorin. Hij start de auto en rijd weg. 'Als ik zeg dat wel lekker gaan eten, dan gebeurd dat.' Ik knik en leg me moe tegen Adam aan. Adam mag dan zo nu en dan een sukkel zijn, hij is wel mijn allerliefste broer. 'Zeg CeeCee,' Begint Ramon, de jongste, en ik kijk hem aan. 'Zou je het leuk vinden om vanavond mee te gaan naar een zwembad party?' Mijn mond valt open. Ik en zwembad party is altijd een ja. 'Ja, natuurlijk! Zijn het allemaal klasgenoten van jullie twee?' Ramon en Jack knikken. 'Degene die ermee kwam aanzetten is de zus van een vriend van mij en die zus zit bij Ramon in de klas..Zodoende dat ik ook ben uitgenodigd.' Legt Jack uit. 'Oh wauw! Super bedankt kiddo.' Lach ik en voel me weer helemaal fit. Hopelijk waren er ook lekker gespierde jongens tussen.
'Ik ben me even douchen!' Roep ik wanneer ik als eerste het huis in ren. Het zout kleeft aan mijn lichaam en de kleine bloed druppeltjes zien er niet zo charmant uit. Ik loop mijn slaapkamer in waar ik eerst in mijn kast zoek naar mijn blauwe bikini. Eenmaal gevonden draai ik me om en loop de badkamer in en kleed me uit. De hotpants en het topje zou ik over de bikini aandoen. Ik zet de douche alvast aan zodat deze warm zou worden en haal ondertussen shampoo, zeep en twee handdoeken uit het hang kastje. Rustig stap ik in de douche en laat de stralen mijn huid strelen. 'Zeggen we geen hallo meer.' Gillend draai ik me om en glibber even in de douchebak, maar word staande gehouden door Jesse. 'Jesse! Eruit, eruit!' Gil ik en sla een arm voor mijn borsten en de ander houd ik voor mijn geslachtsdeel. Hij lacht maar begint mijn haren met shampoo in te masseren in plaats van te doen wat ik hem zeg. 'Jesse..' Grom ik en heb het idee dat ik zijn lichaam tegen mijn rug aanvoel. Zou hij zijn kleding ook aan hebben? Ja toch, hij is toch dood? 'Ik heb niks gezien.' 'Maak dat de kat wijs.' Hij lacht. Stiekem geniet ik hier wel heel erg van. Stiekem wil ik me om draaien om, hopelijk, zijn naakte lichaam te bekijken. 'Ik wist het wel.' Lacht hij in mijn oor en voel zijn handen over mijn schouders strijken. Ik draai mijn hoofd een beetje naar hem toe en adem diep in en uit. Verdomme, is het wel goed om me zo mee te laten gaan met een geest? Hij is dood en ik zou helemaal niks kunnen omdat hij dood is. Toch, wanneer hij een heel klein en zacht kusje in mijn nek plaatst, huiver ik en huiver nog meer wanneer zijn handen omlaag strijken en op mijn buik liggen en zijn buik tegen mijn rug aanduwt. Nu weet ik het dan ook zeker. 1. Ik ben gigantisch verliefd op de geest in mijn kamer, Jesse en 2. Hij is naakt. Mijn ademhaling gaat sneller terwijl ik mijn hoofd naar achter leg en tegen zijn borstkas aanleun. Net wanneer zijn linkerhand omlaag zakt klinkt het zware geluid van mijn slaapkamer deur. Wild draai ik me om en merk dat Jesse verdwijnt. Mijn handen proberen hem vast te pakken, maar hij is al weg. 'Hè, schiet je op?' 'Ja, ja Adam.' Breng ik uit en wuif hem weg. 'Niet de hoer uit gaan hangen dadelijk, hè?!' Roept hij nog en ik grom. Snel was ik de shampoo eruit, was snel mijn lichaam en begin me af te drogen zodra de douche uitstaat. Mijn natte haren bind ik samen in een knot, haal mijn make-up eraf, trek mijn bikini en andere kleding aan en ren de kamer uit naar beneden.
Er zijn nog geen reacties.