Foto bij 51* Bonfire with Victoria

Ik hoop nog steeds op de top 5 en mijn honderste abo. (flower)

POV Allison Black
Hoe dichter we bij het strand kwamen hoe groter het gloeiende gevoel in mijn borst werd. Ik zou Seth zo weer zien. Langzaam zagen we in de verte een fel licht en hoe dichter bij we kwamen hoe groter het werd. Na 3 minuten lopen konden we de mensen die er al waren horen praten. Opeens stond een van de jongens, dat zag je aan de lengte, op en kwam naar Jared n mij toe rennen. 'Allison!' riep de prachtige stem van Seth verrukt uit. Hij was al snel bij ons en tilde me op. Toen hij me weer neerzetten drukte hij een zachte kus op mijn lippen. 'Ik heb je gemist,' fluisterden we tegelijk. Ik drukte nog een kus op zijn wang en daarna sloeg hij zijn arm om me heen. Dit zorgde ervoor dat hij gloeiende gevoel in mijn borst zich door mijn hele lichaam verspreidde. We liepen richting de andere en gingen naast elkaar in het zand zitten. Ik ging tegen hem aan hangen om zoveel mogelijk van zijn warmte te voelen. Hij legde zijn kin op mijn kruin en zo bleven we de rest van de avond zitten. We lachten veel en het eten was verrukkelijk. Tegen de tijd dat het tien uur was werd het langzaam donker en door de wind leek het vuur ook steeds meer te worden getemperd. Het werd kouder, daarom drukte ik me steeds dichter tegen Seth aan zodat ik kon worden verwarmd door zijn warmte. Leah zat naast me en deed haar vest voor me uit. Eerst protesteerde ik maar na het goede argument dat zij het toch niet koud zou krijgen nam ik hem toch maar aan. 'Zullen we zo naar mijn huis gaan?' vroeg Seth fluisterend en duideljk bezorgd. Maar nog voor ik kon antwoordde deed Jacob dat al voor me. 'Het spijt me, Seth. Maar Billy wil dat ze vandaag weer een keer thuis slaapt. Hij heeft haar sinds ze terug is uit Miami niet meer gezien.' Seth keek teleurgesteld en zo voelde ik me ook. Ik had hem liever dicht bij me. 'Zullen we dan maar gaan, Alli?' vroeg Jake toen hij zag dat ik rilde van de kou. 'Goed idee.' Seth drukte nog een kus op mijn mond maar toen moest hij me , tot spijt van ons beide, toch los laten. Ik stond rillend op en Jacob kwam al naar me toe gelopen om zijn warme arm om me heen te slaan. Ik glimlachte nog even naar Seth en daarna liepen Jake en ik weg van het kampvuur. Na verschillende meters, met het kampvuur nog goed zichtbaar achter ons, trok Jacon opeens zijn neus op en hij begon te trillen. Voor ik het wist stond hij als wolf voor me en hj jankte om de andere te waarschuwen. Ik werd naar achter getrokken door een hand die ik herkende als die van Seth en hij stond in minder dan 30 seconden voor me als een soort schild. Ik zag dat achter ons Jared Emily en Kim veilg wegloodste, waarschijnlijk om ze veilig thuis te krijgen. 'Maak je geen zorgen, Allison. Ik laat je niet nog eens iets overkomen,' fluisterde Seth naar me alsof niemand mocht horen hoe schuldig hij zich over de vorige keer voelde. Waar ging dit over? Waarom was de spanning opeens zo verhoogd? Waar was het gevaar? Ik zag helemaal niemand. Maar dat veranderde al snel. Toen de verwarde gedachten net uit mijn hoofd waren stond er opeens een vampier voor de weerwolven die me beschermden. Victoria.

Reageer (14)

  • MCRart

    ik heb abo genomen, doe ik normaal nooit, maar voor dit verhaal heb ik het wel over ^^

    xoAlicia

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    ik haat die heks!
    snel verder(H)
    Love It(H)

    1 decennium geleden
  • ViscaBarca

    Ooeww spannend o:

    snel verder <33

    1 decennium geleden
  • JayDick

    verder<3333

    Nu dus:P

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Haat aan Victoria:@

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen