Lees A.U.B !!

+ kudo en reactie (flower)

*jojo pov*

Ik loopt verder naast Alice & Jasper richting het Cullen huis.
Onderweg kijk ik heel oplettend om me heen omdat ik ban beng om the wolfes te zien.Na zo'n 2 minuten zijn jullie er.Als leuk welkom krijg ik eerst een vieze blik van Rosalie toegewerpt, als ijs op een hoorntje word ik ook nog overrompelt over het geroddel dat ik opeens voorspel.Als eerst komt Ésmee op me af met een wantrouwende blik in haar ogen met daarnaast een verbaaste Carlisle.Hoi Alice wat heb je bij je..? zei Carlisle met een verbaast gezicht.Een half stink..ehm shapeshifter half vampier meisje zei Alice met een nerveus lachje.Ze wil voor ons werken voorspelde ik dat Jasper zou zeggen dus zei ik snel Ik kom hier om jullie te ... tjaa..ik weet niet... te helpen! maakte Jasper af.Ik keek hem een beetje geirriteerd aan waarop hij een hele grote big smile opzette.O ja en wie zei dat we je hulp nodig hebben ?! beet Rosalie me toe.Ésmee kwam er gelukkig tussen voordat Rosalie nog iets kon zeggen.We kunnen je wel gebruiken als wachter .. Jij zal dan moeten waken op ons huis tot wij besluiten of jij echt te vertrouwen bent zei Esmee.Ik stond opgelucht op omdat ik die rot hut heeel erg zat was!Ik boog half voor Ésmee waarop ze me shouders pakte en me aansprak met de zin : het komt goed zolang je je niet mengt met die shapeshifters, je kan nu even rusten en dan morgen avond beginnen.

********************[die avond tijdens het rusten]**********************

**********[ flashback van 1maand voor je vampier werd] ***************

Ik zit op het strand van La Push naast Jacob.
Jo laten we even door het bos lopen zei Jacob.
Oké maar niet langs die domme bloedzuigers he?!
Nee nee doe ik niet , je weet toch dat ik alles voor je overheb ? ik begin vet te blozen en loop gauw achter hem aan.
Jacob pakt opeens midden van het bos mijn hand en ik kijk hem vragend aan..voor ik iets kan zeggen voel ik zijn lippen op de mijne..
Ik kijk hem aan als een of andere randebiel..
Hij kijkt lachend naar mijn reactie en zegt hoe vond je dat he?
hmm...dat smaakte als kip zei ik..
En zo lagen we samen lachend op het gras vanwege het vele lachen.
Opeens voel ik een arm om mijn middel en een hoofd tegen de mijne en hoor Jacob zeggen : Jo, jij bent alles voor mij ik laat je nooit vallen ook niet in de ergste omstandigheden..

**************************[HEDEN!***************************************
Ik val langzamerhand me een beetje slap worden en begin langzaam te huilen vanwege de woorden van Jacob...het bleef in mijn hoofd en ging niet weg..ookal wist ik dat het een grote leugen was..


nou nu moet ik mijn huiswerk doen omdat ik anders moet nablijven en ik maak er vanavond weer meer oké?

Reactie?
Kudo?
:Y)

Reageer (2)

  • Morgenster

    Maakt niets uit hoor schat.
    Ik maak ook veel typfoutjes.
    Ik vraag me af hoe Jacob zoal greageren.
    Arme Jojo:(

    1 decennium geleden
  • Greyness

    PS: typfoutjes heb ik veel gemaakt maar daarom mijn story dom vinden is iets wat me echt raakt (levenloos) ps: IK HAAT GEOGRAPHIE!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen