Foto bij 50* Lonely

Ik hoop dat ik met mijn 50ste hoofdstuk mijn 100ste abo kan krijgen. Misschien kunnen jullie daarbij helpen door me in de top 5 te krijgen? (flower)

POV Allison Black
Seth was al de hele dag weg. Vanochtend toen ik wakker werd, lag hij niet meer naast me. Ik had wel een geel memoblaadje gevonden dat hij voor me had achtergelaten op zijn kussen. 'Lieve Allison, ik moet weer wachtlopen. We moeten de hele dag La Push bewaken dus ik zie je vanavond bij het kampvuur pas weer. Ik mis je nu al. Seth.' Dus nu liep ik alleen over het strand, ik had niet zo'n zin in gezelschap. De laatste dagen waren Seth en ik zo close geworden dat ik hem niet meer kon missen. Het maakte me wel bang dat inprenten zo'n grote invloed op me had. Struinend liep ik op blote voeten door het zand en ik voelde het fijne zand tussen mijn tenen doorglijden. 'Heey,' hoorde ik opeens naast me. Ik keek op van de grond, recht in de ogen van Jared. 'Heey Jared,' begroette ik hem niet al te enthousiast. 'Moet ji niet bij Kim zijn?' vroeg ik toen ik me bedacht dat Seth in zijn vrije tijd altijd bij mij was. 'Nee, ze is met Emily boodschappen doen voor het kampvuur vanavond. Dus ik dacht, laat ik eens gaan kijken bij mijn beste vriendin.' Ik lachte en keek automatisch naar het armbandje dat we beide droegen. 'Leuk, wil je samen iets gaan doen?' 'Zullen we iets te eten halen en daarna een film gaan kijken bij mij thuis?' stelde hij voor. 'Leuk, net als vroeger,' stemde ik glimlachend in. 'Net als vroeger,' herhaalde hij en hij sloeg zijn warme arm om me heen. We liepen langs Quils huis naar de supermarkt en kochten daar genoeg eten om een heel weeshuis mee te voeden. Eenmaal bij Jared thuis opende ik de voordeur omdat hij zijn handen vol had met de, voor mij, veel te zware tassen. 'Allison, wat leuk je te zien meisje. Jared heeft het verteld van je moeder. Nog gecondoleerd,' begon zijn moeder tegen me te ratelen. Mijn moeder. Zonder Seth deed denken aan haar veel meer pijn. 'Dank je, Ester. Ook leuk om jou weer te zien.' Ze glimlachte naar me en liep toen terug naar de keuken. Jared en ik liepen naar de woonkamer en we stopte een willekeurige actiefilm in de dvd-speler. Daarna stalde we het eten uit op de tafel en Jared ging drinken halen in de keuken. Toen hij terug kwam met twee veel te grote glazen cola, instaleerde we ons op de bank en we zetten de film aan. We lachtten samen om de slechte special effects maar buiten dat was het best een goede film. Ik was al bijna vergeten dat ik Seth zo miste. Bijna, niet helemaal. 'Allison, blijf je eten?' werd er vanuit de keuken door Jared's moeder geroepen. 'Nee mam, we gaan zo naar het kampvuur,' antwoordde Jared voor mij. We pakten alle lege chipszakken en dergelijke op en gooide ze netjes in de prullenbak. Ook de glazen ztten we netjes op het aanrecht. Toen liepen we de deur uit naar buiten. Op naar het kampvuur.

Reageer (10)

  • ilovenobody

    Verder!!
    Zo leuk.

    1 decennium geleden
  • Adia

    <3.

    1 decennium geleden
  • Raesvh

    Verder

    Kudo && Respect voor jou

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    Mooi
    Ben het met vampiregirl1 eens: iedereen moet kudootje geven
    Heb ik al gedaan.
    Wil er meer geven, maar kan niet(6):(

    1 decennium geleden
  • JayDick

    verder<333

    iedereen moet een kudootje geven:D:D:D

    snel verder<333

    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen