1.
Kudo's en reactie's?(:
'Oh my god, wat ziet zij eruit.' Ik kijk in de richting van de stem en zie een blond meisje staan met iets te veel make-up en hoge hakken. De meisjes naast haar lachen en ik voel hun blikken in mijn rug branden. 'Trek het je niet aan Grace. Dit is onze eerste schooldag, ze weten nog niet hoe aardig je bent' Ik knik en kijk Jake met een klein glimlachje aan. Jake is mijn beste vriend, ik ken hem al sinds kleins af aan, het maakt hem niet uit hoe ik er van buiten uitzie, omdat hij weet dat ik van binnen mooi ben. 'Oeh, jij bent wel lekker zeg, hoe heet je?' ik herken de stem van het meisje weer. Mijn ogen glijden langzaam naar Jake's richting. Hij is inderdaad knap, hij heeft kort piekerig zwart haar en fel blauwe ogen. Zijn kledingstijl is een beetje skaterachtig okal kan hij niet skaten. Ik kijk snel weer voor me als hij me er op betrapt dat ik naar hem kijk. 'Ik moet dit lokaal zijn' Ik knik, neem afscheid en loop naar het einde van de gang waar mijn lokaal zich bevindt. Dat is het begin van mijn nerdo bestaan, mijn eerste schooldag en de eerste hatelijke opmerking, en dit zal niet de laaste zijn.
Reageer (8)
Oewh, heel mooi geschreven. Kudooo! (: + Heel snel verder gaan!
1 decennium geledensuper geschreven!!!
1 decennium geledensnel verder please
je hebt er een abo bij
Super,! nu maar snel verder gaannn.
1 decennium geledenSuper! Snel verder? <3
1 decennium geleden