Nabespreking opdracht 1 england
Kaida: 'Hey Arthur.'
Arthur: 'Hello young lady.'
Kaida: 'Hij ging goed vandaag, of niet?'
A: 'Zeker! Maar gelukkig kwam Flying mint bunny. Anders was ik ver gevallen. Japan had meer geluk, hij had een soort deltavlieger toen hij viel.'
K: 'Klopt. Zeg.. Waarvoor ik hier ben, is om je namens het publiek uit te horen. Ik zal dus ook dingen kunnen vragen die ik al weet, oké?
A: 'Oké.'
K: 'Je bent niet verplicht om de waarheid te spreken, onthoud dat. Dus.. Gaat er geld uit de pot? Wat heb je besloten?'
A: 'Nee. En verder zien jullie het maar!'
K: 'Wie denk jij dat de mol is?'
A: 'Ik twijfel tussen Japan en Amerika, maar ik neig meer naar Amerika.'
K: 'Hoezo?'
A: 'Hij was duidelijk aan het mollen met dat briefje! Hij scheurde het zeker weten expres en later "verdwaalde" hij zogenaamd!'
K: 'En waarom verdenk je Kiku?'
A: 'Omdat hij wel eens expres heeft kunnen sjoemelen met zijn vleugels en toen hoopte om een hoop mensen op te kunnen houden, door te doen alsof hij problemen had! Hij wist precies hoe die vleugels in elkaar moesten, door maar 2 keer naar de handleiding te kijken. Dat is ook wel verdacht..'
K: 'We weten genoeg voor nu. Bedankt, en succes verder!'
Er zijn nog geen reacties.