4. Natuur.
Ik zelf niet. Ik heb hem al een paar keer veranderd, maar ik blijf hem saai vinden. Ik hoop toch als jullie blijven lezen!
Emmett, Jasper en ik waren gaan jagen.
Ik vond het niet zo leuk, want dan was Bella alleen. En dat wilde ik liever niet.Maar van Bella moest ik gaan jagen. Ik vraag me af dat ze na de diploma-uitreiking ( dan is ze een vampier ) dat ik mij dan ook nog zo veel zorgen zal maken om Bella, maar waarschijnlijk wel. Carlisle zal haar veranderen in een vampier. Het liefste zal ik het doen, maar ik had een voorwaarde: Ik wilde met Bella trouwen.
Haar de liefde vaarklare, haar mijn vrouw kunnen noemen, haar een ring geven wat voor onze liefde staat. Maar Bella wilde niet trouwen Esmeé (haar moeder) was ook vroeg getrouwd met Charlie en daar had ze spijt van.
En altijd tegen Bella gezegd als ze niet vroeg moet gaan beginnen met een huwelijk.
Emmett zei:'Wakker worden slaapkop!' Wat was Emmett weer grappig.
In Emmett gedachten kom ik lezen als hij mij wilde duwen.
Ik was hem voor en duwde hem tegen een boom.De boom zei 'krak.'
En viel om. Het was net domino er vielen in totaal 6 bomen mee.
Emmett en Ik rook heel veel dieren: Herten, varkens, en een poema.
Een poema mijn lieveling maaltijd. Ik wilde gaan rennen, maar Emmett zei:'Die poema is van mij!' Ik zei:'wedde van niet!'
En ik rende heel snel weg. Emmett rende achter mij. Ik zei:'Je haalt mij toch niet in!' Ik zag de poema al heerlijk.
Emmett begon heel paniekerig te schreeuwen:'Ik hoorde Bella om hulp schreeuwen!' Ik stopte drek. En keek naar Emmett die op de poema af rende. Emmett zei:'Grapje!' Ik kon sneller rennen als Emmett en ik rende naast Emmett en gooide hem op de grond en zei:'Die poema is van een iemand en van mij!' Ik draaide mij om naar de poema maar die was weg. Daar kwam Jasper. Jasper zei:'Heerlijk was die poema. twee vampiers vechten om een been en de andere gaat er mee heen.' En het klopt ook nog. Ik keek naar Emmett en Emmett knikte. Wij rende samen op Jasper af.
Reageer (2)
1 decennium geledenHaha .. kvind hem juist wel grappig xDxD
Echt leuk hoor
KUDOOOO!!
Xx meggie
leuke story snel verder
1 decennium geledenzou je misschien mijn story ook willen lezen:
http://www.quizlet.nl/stories/45460/the-perfect-couple-twilightwolfpack/
ik hoop dat je hem leuk vind(H)