Het heeft echt heel lang geduurd:$
Sorry sorry sorry

Er zijn een aantal maanden voorbij gegaan. De ruzie tussen mij en Elena was weer opgelost, al heeft het enige tijd geduurd voordat Elena mijn excuses had geaccepteerd. Ik heb een hoop nieuwe dingen geleerd in de afgelopen maanden. Ik beheers nu alle elementen. Lucht,water,aarde en vuur. Aarde en vuur kostten me meer moeite dan lucht en water. Volgens Elena kwam dat omdat aarde en lucht, en vuur en water elkaars tegenpolen zijn. Maar ja, het maakt allemaal niet meer uit. Ik heb het onder de knie en daar gaat het om. Bij de vuurtechnieken kwamen ook wat extra dingen kijken, ik kan nu bliksem schichten afvuren. “Zeg Elena.” Begon ik terwijl ik verder bladerde in het boek. “Zeg Christine.” Zei Elena en ze begon te lachen. “Hier staat dat ik het weer kan beïnvloeden.” Zei ik en ik wees naar een van de bladzijden. “Ja dat klopt, maar het is iets wat je niet echt mag doen.” Zei Elena. Ik keek haar verbaasd aan. “Explain it.” zei ik verbaasd. “Het weer is iets natuurlijks, je kan niet alles gaan veranderen. Het kan zelfs zo erg worden dat het leidt tot verwoesting van de aarden.” Zei Elena. “Dus ik mag nooit een bliksemschicht gaan gebruiken?” mompelde ik. “Ligt eraan in wat voor situatie je het gaat gebruiken.” Zei Elena. Ze wou nog wat zeggen maar ze werd ruw onderbroken door Jacob. “Dit geloof je toch niet he! De Cullens zijn terug!” Riep hij en hij sloeg met zijn vuist tegen door deur. “Jacob!” Riep Elena boos en ze keek geschrokken naar de deur. “Dat maak ik straks wel weer. Die deur interesseert me niet. Maar dat die rot Cullens terug zijn wel!” Zei hij boos. “Hoezo zijn ze weer terug?” vroeg ik verbaasd. “Ja geen idee. Het enige dat ik weet is dat Bella hem is gaan halen en dat ze nu terug zijn.” Zuchtte Jacob en hij ging zitten. “Ach het komt vast wel goed.” Zei ik met een glimlach. Oke vast niet, Edward en Bella zijn weer een stelletje. Jacob heeft geen Bella en ik, ik heb geen Edward…

Reageer (3)

  • IamAlice

    Ik houd van je!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik ga nu janken en smeken: VERDER!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • xVeraapx

    Ik vind het echt een geweldig verhaal! Snel verder! Xe

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    Aaw, komt wel weer goed!

    Snel weer verdEr :D

    Xx,

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen