Foto bij TWENTY ONE

omdat er wel mensjes bij zitten die wél reacties zetten <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • CRIZZY

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH AWESOME.

    1 decennium geleden
  • Herondales

    Nou. Ik zou gewoon zeggen: "He, Ryan! Mijn beste vrienden zijn hele stomme mensen en ze haten jouw beste vriend, dus kom maar gezellig langs. Dat wordt vast heel leuk." (:
    Maar weetje. Ik wou dit al heel lang doen he, dus hier komt het dan. Ja, bereid je maar alvast voor. JA JA JA. Hier is het hoor:
    YOU KNOW YOU LOVE ME. I KNOW YOU CAAAAAAAAAAARE. (beeld je even in dat ik nu vreselijk geweldig zing he, uche uche) JUST GA SNEL VERDERRRRR. AND I'LL BE BLIJJJJJJ. YOU WANT MY (eh, eh.) LALALA (nou, dat zeg je anders wel op msn). YOU WANT MY BLABLABLA (dat rijmt). BUT! WE WOULD NEVER, EVER, EVER BE TRALALA! ARE WE A NANANA? GIRL QUIT LALA'ING. WE'RE NO TELETUBBIES. WHAT ARE YOU SAYIIIIIIIIIIIIIIIIIIN? (ohmygosh) SAID THERE'S OOK SESAMSTRAAT AS YOU LOOK RIGHT IN MY EYES. MY FIRST GEWELDIGE STORY, GOT MY HEART FOR THE FIRST TIMEEEEEEEEEEEEEEEEE. (oh yeah, NU KOMT HET!) AND I WAS LIKE: ELLY ELLY ELLY OOOOOH. LIKE: ELLY ELLY ELLY NOOOOO. LIKE: ELLY ELLY ELLY OOOOOOOOOOH. THOUGHT YOU'D ALWAYS GA SNEL VERDER. ELLY ELLY ELLY OOOOOOOOOOOOH. LIKE: ELLY ELLY ELLY NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. LIKE: ELLY ELLY ELLY OOOOOOOOOOOOOH. YOU REALLY HAVE TO GA SNEL VERDERRRRRRRRRRRRRRRRRR!
    Dus, ik denk dat het wel duidelijk is zo? (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen