Foto bij The Meeting

een vliegtuig , een pleeggezin
en beste vrienden voor het leven
dit is
hoe de vriendschap begon

Maletish meisje ; haar favoriete kleur is roze , haar hobby's zijn ;;zwemme , lopen & hokey ,, ze is een heel verlegen iemand & houd niet van drukte , ze is zeer terug getrokken niemand weet wat haar verleden is ,, jij wel?O_o

Sloveens meisje : favo kleur is zwart , hobby's ;; tekene lope zwemme .. ze is een zeer hyper & vriendelijk iemand , ze houd van nieuwe mensen ontmoeten maar verteld niet veel over haar verleden

Sloveense jongen : favo kleur is licht blauw , hobby's lopen , zwemmen & boksen , hij is een zeer spontaane maar soms best verlegen jonge


1 vliegtuig , 1 pleeggezin & 3vrienden voor het leven? Hoe begon het allemaal? En wat zijn hun verborgen geheimen?

De 2 Sloveense jongeren stappen in het vliegtuig , het meisje met licht bruin haar & donker bruinen ogen gaat op haar stoel zitten , aan het raam , de donker bruin harige jongen met bruine ogen gaat naast haar zitten , ze wachten vol spanning tot het vliegtuig opstijgt , de laatste passagier , een melaats meisje met zwart haar en licht blauwe ogen stapt net op tijd in en gaat snel op haar stoel zitten. als het vliegtuig opstijgt gaat de Sloveense jongen snel even wat vragen aan een stewardess , als hij terug naar zijn plaats wil gaan gebeurt er iets raars in het vliegtuig , waardoor iedereen die aan het raam zit tegen de persoon naast hem botst en de personen aan de buitenkant bijna op de grond vallen , door dat rare viel de Sloveense jongen bijna op de schoot van het Melaatse meisje , hij staat snel op en verontschuldigt zich ‘het is niets…’ zegt ze een beetje verlegen. ‘ehm ik ben Drago…Plavanje Drago’ zegt hij met een kleine lach ‘oh … ik ben Rohana Walk’ zegt ze met een rood gezicht. ‘Het is leuk je te ontmoeten Rohana , je zit hier zo alleen? Bij ons is nog een stoel vrij als je wil kan je bij ons komen zitten?’ vroeg hij ‘oh…wie is ons?’ ‘wel ik en mijn beste vriendin Danica’ zegt hij met een kleine lach ‘oh ja lijkt me leuk … wel als zij dat niet erg vind natuurlijk’ ‘nee ze vind het niet erg ik ken haar goed genoeg kom maar mee’ rustig staat Rohana op en wandeld met Drago mee naar de stoelen. Rohana gaat tussen Drago en Danica in zitten. ‘Oh hallo?’ zei Danica met een beetje verwarde blik ‘dit is Rohana ze zat zo alleen dus vroeg ik haar om mee te komen vind je toch niet erg hé?’ ‘nee natuurlijk niet’ zegt Danica met een lach. ‘Ik Ben Znake Danica’ ze steekt haar hand rustig uit naar Rohana terwijl ze liefjes glimlacht ‘o-oh ik ben Rohana… Rohana Walk’ zegt Rohana terwijl ze een beetje rood word , ze schud de hand van Danica en er verschijnt een kleine glimlach op Rohana’s gezicht.

Reageer (1)

  • MIROH

    Lieveke, uw schrijftalent is erop vooruit gegaan en ik kan nu al zegge da dees een kei mooi verhaal goat worde<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen