Foto bij Waarheid

Zoals ik al zei; De stukjes van Tanya zijn kort.
Volgende hoofstuk vanuit Edward(H) ;)

~Tanya~

Ik zwom zo snel als ik kon naar Italie, nu mijn valstrik niet gelukt is moet maar zo snel mogelijk door naar Volterra. Toen ik Emmett en Rosalie in Madrid tegenkwam wist ik dat mijn valstrik begon te lukken maar ik zag al dat Garret er niet bij zat. Ik dacht dat als ik mijn vluchtweg lang genoeg maakte door via Frankrijk naar Italie te vluchten, maar ik had het mis. Garret had al verwacht dat ik via Frankrijk zou vluchten dus was hij me aan het opwachten bij de grens. Dus vluchte ik weer terug naar Spanje richting de zee naar Italie. Garret volgde me weer en schreeuwde dat ik moest stoppen. Maar ik sprong het water in en zag dat Garret, Emmett en Rosalie via de grens van Frankrijk mij volgde naar Italie. Waren ze bang dat ze nat werden ofzo? Het is maar water! Toen ik boven water kwam rook ik hun geur niet meer. Volgde ze me niet meer? Alice zou me nu wel hebben zien vluchten naar Italie dus kon ik nu wel beter over mijn plan beslissen, ze konden me toch niet meer inhalen.
Ik zou naar de Volturi gaan. Wachten tot Caius alleen was en dan aanvallen. Hem laten boeten voor wat hij met Irina heeft gedaan. Hem pijn laten lijden. Het zou moeilijk worden en ik heb de kans om dood te gaan, zolang mijn familie maar niet door hun word aangevallen. Zolang hun maar niets overkomt. Mijn leven maakt niet uit, het hunne wel. Ik zou wraak nemen. Ik ga Caius vermoorden.

Reageer (2)

  • LoveLizz

    (yeah) nieuw stukje!!!

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder<333

    echt weer super mooi..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen