Foto bij 89

Sophie begon te lachen. 'Wat is er zo grappig?' Vroeg ik verbaasd. 'Je wilt dus zeggen dat Jake jullie relatie heeft verpest?' Vroeg ze toen ze uitgelachen was. 'Ja.' Antwoordde ik onzeker. Zo te zien geloofde ze me niet. Opnieuw schoot ze in de lach. 'Maar hij is echt een schatje. Ik zie hem niet zo snel een relatie verpesten.' 'Ja, dat deed hij dus eerst. Je mag het aan hem vragen en aan Justin. En aan meerdere mensen. Ik zweer het je, hij heeft me gezoend.' Zei ik. Ik probeerde overtuigend te klinken, maar het werkte niet. 'Lieverd. Ik snap best dat je denkt dat hij een playertje is, maar je moet geen verhalen gaan lopen verzinnen.' Zei ze. Ze sloeg haar arm om me heen en begon weer te lachen. 'Het is waar.' Mompelde ik. Maar zo te zien interesseerde het haar niet zo veel. 'Maar is het wel waar dat Justin en jij iets hadden?' Vroeg ze. Ik knikte. 'Alles is waar.' Zei ik zacht. Ze rolde met haar ogen. 'Als je Jake niet mag, wacht! Kennen jullie elkaar wel echt?' Ik knikte. 'Ze kwamen bij ons eten of zo. En toen heb ik hem ontmoet. Ik ben met Jake naar boven gegaan en hij zoende me toen uit het niets.' 'Weet je, ik kan het me niet eens voorstellen. Jake is echt een schatje. Zo iets doet hij echt niet.' 'Maar het is wél gebeurd! Hij wist niet dat ik en Justin iets hadden. Niemand behalve mijn ouders en zijn ouders en crew. En zijn vrienden en Caitlin.' Ik ging liggen. 'Laat ook maar.' Mompelde ik chagrijnig. Waarom geloofde niemand me? Waarom?!

Reageer (4)

  • Zaynstagram

    Wauw ik had die sophie al lang een klap op dr bakkes gegeven, waarom geloof je je bf nu niet? Oo

    Xoxo'

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    Echt raar dat zij niet gelooft, I mean je gelooft je vrienden toch wel?!
    Snel verder<3

    1 decennium geleden
  • xVeerx

    jezus,wat is Sophie dom zeg...

    1 decennium geleden
  • Laauuraaxx

    VerderVerderVerder! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen