{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and twenty-three.]
Hé,het word duidelijk voor mij wie Vanessa gaat spelen in Twilight people,Leah Clearwather!!!
In de kamer van Selena en Gabrielle tikten de minuten wel erg traag voorbij,althans,voor Selena dan want haar zusje lag al een hele tijd in dromenland.Ze kon niet slapen,daarom mompelde ze stilletjes ‘Ongelooflijk!’ en gleed zachtjes uit bed om naar beneden te gaan waar ze al snel ontdekt dat ze niet de enige was die niet kon slapen.Alex zat in kleermakerszit dromerig naar buiten te staren,verveeld,in tegenstelling tot Peter die vredig lag te ronken.’Hoi,’zei Selena slaperig.Alex kreeg een rilling,die betekende dat hij geschrokken was.Hij draaide zich betrapt om tot hij zag wie het was.’O,hey Selena,’zei hij blij,’Kom erbij zitten!’Ze gehoorzaamde en sloeg haar armen om haar knieën.’Weetje,’zei ze terwijl zij ook naar buiten keek,’Ik wilde altijd al weten hoe het is om een broer te hebben.En nou heb ik er opeens een.’’Een hàlfbroer,’zei Alex grijnzend,’En ik als enig kind wilde altijd al een broer of zus,het maakte het me niet uit.’’En nu zit je er opgezadeld met twee,’giechelde Selena,’Hoe ben je het dan eigenlijk te weten gekomen?’’Wel.Mijn moeder is altijd al eerlijk tegen me geweest,’zei Alex met een trieste ondertoon in zijn stem,’Ze besefte dat dat beter was dan dat ze me voorloog.En daarom kon ik het al vroeg accepteren.’Dat was antwoord op een andere vraag maar Selena zei niets daarop.’Wil je me het hele verhaal vertellen?’vroeg ze serieus,’Alsjeblieft?Als je wilt,natuurlijk.’’Ja,’zei Alex glimlachend,’Op een voorwaarde.Als jij jouw verteld,dus ook dat van Gabrielle.’Selena knikte en luisterde aandachtig.’18 jaar geleden hadden mijn moeder,Licia Melua, en onze vader een romance en daar kwam ik dus van.De relatie van mijn ouders liep op de klippen en het was over.Mijn vader liet niets meer van zich horen.Mijn moeder verzorgde me dus altijd alleen en was er altijd voor me,maar mijn vader al helemaal niet.Zes jaar heeft heel Andalusia niet van hem gehoord,tot zijn vader stierf en als oudste zoon het zijn plicht was om de nieuwe koning te worden.Alle keren dat hij mij zag,negeerde hij mij,alsof ik maar een hoopje stof was,volgens bronnen had hij spijt van het ongelukje dat ik was en had hij ergens een gezin dat hij moest achterlaten.Ik voelde me erg slecht,alsof er een deel van me verloren ging en ik niet goed genoeg was voor deze wereld.Toch leerde ik ermee leven,het zou immers toch niet veranderen.Maar dan hoorde ik in het dorp dat de dochters,de echte dochters van de koning hier eindelijk terecht waren gekomen.Ik was echt blij en wilde jullie,mijn zussen, ontmoeten.Maar Alan weigerde natuurlijk dat we elkaar zouden zien omdat jullie er helemaal niets van wisten.Elke keer als ik jullie zag,meestal met Tobey,Evi en Nathalie Musso - tuurlijk ken ik hen- hielden enkele mensen me tegen en verbeten me dat er niets zou veranderen en dat ik jullie met rust moest laten.Maar dat is dus niet zo nu.En nu jouw verhaal.’Selena keek hem met grote ogen vol medelijden aan en legde haar hoofd op zijn schouder.En ze begon te vertellen.Het zou nu zinloos zijn om het hele verhaal dat ze te vertellen had neer te schrijven omdat jullie dat toch allemaal al kennen maar ik kan wel zeggen dat ze het tot elk detailtje voor haar broer vertelde,van vanaf ze met haar moeder Hilary en Gabrielle in Engeland woonden en haar vader weg was gegaan toen haar moeder nog zwanger was van haar zusje tot dat zij en Peter nu een relatie hadden.Als de rest het wist,had Alex zeker het recht dat te weten.’Ik denk dat de Hoge Koning wel goed voor je is,’zei Alex goedkeurend,’Maar als ik Jake Gold nog een keer zie!’’Hé neen,niet jij ook al hé!’zei Selena lacherig.’Selena!Hij heeft je zo goed als aangerand!’zei Alex walgend.Ze zuchtte en keek naar buiten.’Wist je dat papa dacht dat we goed bij elkaar zouden passen?Ik bedoel ik en Jake.’’Pff..dat is dus helemaal niet.Dat is wat Jake gewoon wilt wat hij denkt.Heb je het dan helemaal niet gezegd?’’Neen,en daar had ik twee redenen voor.Ten eerste is zijn vader gouverneur en zou hij mijn vader zeker kunnen wijsmaken dat ik het wìlde en ten tweede vertelde Jake dat ik had afgesproken en met wìe.’’Chantage..,’mompelde Alex en keek snel naar buiten.’Hey,’zei een stem vlakbij Selena’s oor,’Ik geloof dat jullie dus ook terug wakker zijn geworden?
Reageer (2)
Ooooo, wie? Peeet? Ed? Bellaaa?
1 decennium geledenIk ga nog even een deeltje lezen.
xx
Petoooooooooooooooooooooooooooooo!
1 decennium geleden= hyper om half 12. =]