Anime TalkShowProgramma # 28 Death Note/Bleach Editie!
Ik ga deze afsluiten! het is heel leuk geweest, maar zo schrijven als ik het eerder kon zit er helaas niet meer in, daarom was het de meest verstandige optie op te stoppen nu het nog een beetje leuk is om te lezen
veel plezier met lezen!
Dangerous Doors & Human-eating... Humans?
*RANDOM PLAATJE!*
Sweet zuchtte terwijl ze verveeld op de bank zat, het snoep van halloween was op, Deidara en Orochimaru waren terug naar hun eigen grot/hol om hun kwaadaardige plannen uit te voeren.
en Light en L waren nu al maanden bezig met werelddominatie.
op zijn zachtst gezegd, het ging ze niet goed af!
plan na plan was mislukt en het huis was al meerdere keren bijna opgeblazen.
niet dat Shishi het erg vond, zij ging over het geld, en zolang ze alles moest uitgeven aan reparaties hoefde ze niet veel belasting te betalen!
Shadow had deze maanden met de Akatsuki doorgebracht, uiteraard had ze voordat ze wegging nog wel de weddenschap uitgevoerd, In een bad van chocolade springen en dan door Konoha rennen zingend: "I'm a barbie girl"
De deurbel ging, Shishi sprong op, hopend dat het een nieuwe lading TNT was voor Light en L maar voordat ze bij de deur was zag ze dat Rukia al bij de deur stond, Shishi stond in de gang te kijken, wachtend tot de deur ver genoeg open was om te zien wie er stond.
Rukia legde haar hand op de deurknop... draaide eraan en deed langzaam open.
plotseling vloog de deur met een topsnelheid open, waardoor Rukia keihard tegen de muur erachter aanknalde en, geplet tussen muur en deur, daar bleef staan.
een zwart met rood gestipt gestalte rende op topsnelheid naar binnen, gillend: "SLUIT DIE VERDOMDE ROTDEUR!"
Shishi twijfelde geen moment en smeet de deur dicht waardoor Rukia nu keihard op de grond viel en bewegingloos bleef liggen.
'Dit is niet echt de tijd om te slapen hea?' zei Shishi terwijl ze Rukia prikte in haar zij, maar ze kreeg geen antwoord waarna ze haar schouders ophaalde en het "gestalte" achternaging.
na een kleine speurtocht door het huis, met wat hulp van Ryuk en Sweet vond ze de gestalte eindelijk!
het was Shadow! in Akatsuki kledij en al.
'Wat doe je nou weer achter de bank?' zuchtte Sweet en ze ging zitten, wachtend op het antwoord.
'ze wilden me opeten!' piepte Shadow, en ze kroop weg in haar mantel wat er nogal kinderlijk uitzag.
'Wie willen je opeten?' vroeg nu Ichigo die ook binnenkwam, hij had Rukia zien liggen bij de deur, nog steeds bewegingloos, maar ze had de gekke gewoonte om op elke plek in slaap te vallen, dus hij had d'r maar niet opgeraapt.
'DE PLANTEN! ZE ETEN ME OP!' gilde Shadow vanuit haar mantel en ze dook nog verder ineen.
'Ooooh!' zei Shishi nu, 'dat is Zetsu maar! daar hoef je je geen zorgen om te maken!'
Shadow kwam voorzichtig weer tevoorschijn, 'echt niet?' vroeg ze en Shishi knikte, 'Hij is een mens... gedeeltelijk, dus hij is niet helemaal een plant! maar hij eet je wel op als hij de kans krijgt... dat wel!' legde Shishi uit en Shadow begon te gillen waarna ze wegrende.
Shishi haalde haar schouders op en liep de keuken in, iemand had zin in pizza!
een enorme "poef" was te horen en de grond trilde als een 8.0 op de schaal van richter, stof verdoezelde de ramen en het huis schudde op zijn grondvesten.
Shadow werd gehoord vanaf haar kamer terwijl ze maniakaal lachte, ze rende naar beneden en opende de deur naar de enorme achtertuin waardoor stof naar binnen werd geblazen met een noodgang, maar Shadow bleef doorlachen! gedeeltelijk..
'BUWhahahahahah! AHHAHAHAHAHAHH Uche! UCHE! HOEST HOEST!.. WHHAHAHHAHH!' werd gehoord en het stof begon te verdwijnen.
Shadow liep naar buiten en voorzichtig kwamen 2 enorme benen en voeten tevoorschijn, een man 10 keer zo groot als de grootste mens op aarde stond in de achtertuin. en hij keek alles behalve blij!
'GA OOMPJE VAN ME! VERNIETIG AKATSUKI!' schreeuwde ze naar hem en hoorde een bulderend antwoord, 'Flikker Op! Ik was aan het slapen!'
'Itachi zit in Akatsuki?' Probeerde Shadow voorzichtig en het antwoord was vrijwel meteen te horen.
'Ben al weg!'
De gehele Akatsuki werd die dag uitgemoord en Konoha en de rest van de Ninjawereld vierde feest vanwege de vrede die nu heerste op de aarde.
ShiShi Sweet en Shadow waren kapot van het verlies van hun favoriete tijdverdrijvers en smeekten bij de Duivel om de Akatsuki weer tot leven te wekken.
Vele Pruillipjes en Puppyogen verder gehoorzaamde de duivel hen en de chaos keerde terug op de aarde terwijl het nu de beurt was aan Shishi, Shadow en Sweet om feest te vieren!!
Reageer (2)
whaaaa snel veder als je veder gaat:8
1 decennium geledennaja hoop ik(hoera)
snel veder plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Nazomi-chanXxxD
WAHHH!!!
1 decennium geledenOmgawd I love you
Je bent echt briljant, weet je dat?
Nee, dat meen ik serieus.
Omgawd!!!
Woot <333
Omgawd, is het mijn oom? O_O
WAHHH!!!! <333
Woot
omgawd geweldig
Ik ken de mensjes van Bleach niet maar boeie
ahahaha
omgawsh zo kewl
WOOT!<333
L<33 sexy snoep freak
ahaha
NEXT!!!!
(K)Xx Shadow!<3333