okeej!! de volgende :D strippoker heerst!!

Super SkinnyDippen & Gymleraren? Grapje Zeker -.-
-lieve Sweet, omdat jij de weddenschap niet bent nagekomen zal jou volgende opdracht zijn: verliezen met strippoker!- zei Shadow vol leedvermaak.
Sweet haar mond viel open... dit kon niet waar zijn!
-kom je?- zei Shadow toen en ze liep de kamer vast in terwijl Sweet haar mond openviel van verbazing.
...Shadow was het kwaad zelfe...


Sweet kwam langzaam weer de kamer binnengelopen, nog steeds geschokt door de straf van Shadow.
de kaarten lagen klaar, het drinken stond er, veel zoetigheid voor L en de TV stond aan op het nieuws zodat Light ondertussen ook wat kon doen.
Ichigo en Rukia hadden besloten ook mee te doen, aangezien er toch geen Hollows waren om te bestrijden (ken je Bleach niet? weet je niet wat Hollows zijn? stuur me ff een berichtje!:D)

-hahahaha, Sweet je moet nog een kledingstuk uittrekken!- galmde er door de kamer, Sweet keek ellendig en trok haar t-shirt uit, hiervoor waren haar polsbandjes, haarelastiek en sokken al aan de beurt, met veel moeite had ze het voor elkaar gekregen dat als kledingstukken te laten tellen.
dus nu lag haar t-shirt bij de rest van de "kledingstukken" en ging het spelletje verder.

-ICHIGO! hoe kun je zo zwaar verliezen!- schreeuwde Shadow, Ichigo was plotseling zo slecht gaan spelen dat hij nu al in zijn onderbroek zat, en Sweet nog steeds in haar broek en bh zat.
-ik kan er niks aan doen! strippoker is gewoon niet het spel voor mij!- schreeuwde Ichigo terug terwijl ze doorspeelden..

-Ichigo, je hebt alweer verloren- zei Rukia toen plotseling, Ichigo werd knalrood en keek naar het enige kledingstuk dat hij nog overhad... zijn boxer.
-SKINNY DIPPING!- schreeuwde hij plotseling terwijl hij opsprong, hij rende naar de achterdeur en gooide hem open, wel dacht hij er nog aan om zijn boxer naar binnen te smijten zodat iedereen zou zien dat hij hem ook daadwerkelijk uit had gedaan toen hoorde je een luide plons vanaf het zwembad.
-laten we gewoon verder spelen...- zei Shadow, Sweet MOEST EN ZOU uit de kleren gaan..
gelukkig gebeurde dat niet veel later ook, Shadow was haar t-shirt kwijt, maar voor de rest nog niks, Sweet daarintegen hield één arm bovenop haar borsten en probeerde met de andere door te spelen...
totdat ook zij opnieuw verloor, d'r slipje moest eraan geloven.
-SKINNY DIPPEN!- gilde toen ook Sweet en ze rende naar buiten, haar slipje vloog nog naar binnen en toen hoorde iedereen een 2de plons gevolgd door veel gegil en gespetter.

Shadow was jaloers, zeer zeer jaloers, ze wou ook met Ichigo zwemmen! zeker aangezien hij naakt was, maar zelf wou ze niet naakt zijn... dan kon iedereen haar namelijk zien, daar deed ze niet aan.
-jongens! ik kap ermee!- zei Shadow plotseling, ze had een plan, ze sprong op en rende naar de keuken waar ze een kast indook en er toen weer uitkwam met een huidskleurige bikini aan.
als je het niet had geweten, dan had je het niet gezien, het was de perfecte kleur.
Shadow grinnikte en rende toen ook naar buiten -BOMMETJE!- galmde door de nachtelijke lucht gevolgd door, Opnieuw, een plons.

uiteindelijk kregen Ichigo en Sweet het koud, nogal logisch, maar ze wilden het zwembad niet uitkomen, aangezien ze allebei naakt waren en iedereen bij het zwembad zat, met videocamera's zodat ze het konden filmen.
Orochimaru was druk aan het mompelen over E-bay en Marktplaats terwijl Rukia aan het verzinnen was hoe ze van het filmpje een porno-film kon gaan maken...
op een gegeven moment kreeg ook Shadow het koud, dus die zwom naar het trappetje toe, de camera's werden te voorschijn gehaald, Deidara hield EINDELIJK op met DDR en Shadow liep langzaam het zwembad uit.
iedereen begon te gillen en schreeuwen en Ichigo en Sweet konden alleen maar boos zijn omdat Shadow niet echt naakt was geweest.

na een half uur wachten waren Sweet en Ichigo half bevroren, maar ze weigerden nog steeds het zwembad uit te komen, iedereen begon ook aardig moe te worden dus besloten ze om badjassen te regelen voor de 2 die er toen eindelijk uitkwamen.

de rest van de avond was redelijk rustig, Ichigo en Rukia hadden hun eigen kamer ingenomen en de rest was gaan slapen.
maar die nacht gebeurde er iets verschrikkelijks...
iets ergers dan je je ooit voor kan stellen, nog verschrikkelijker en enger dan je je ooit voor kan stellen :|

alle gymleraren ter wereld kwamen online op hun speciale leraren web messenger en spraken af om de wereld te verlossen van dikkies, vetjes, maar bovenal....
vetmakers
zoals..... ik durf het bijna niet te zeggen...
zoals ben&jerry ijs :| en Chocolade :|

Reageer (4)

  • noxi

    geen ijs, chocolade,suiker of andere lekker dingen O_O hoe overleef je dat ?????

    1 decennium geleden
  • billkismyne

    (huil)zonder th kan ik niet leven maar candy is erger!

    1 decennium geleden
  • xMYxAxDEVILx

    geen suiker O_o
    geen ijs O_o
    geen chocolade O_o
    geen chips O_o
    geen snoep O_o
    mijn leven
    moet inkopen doen
    *rent naar de winkel en neemt alle snoep mee*


    p.s. verder plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    oke dat was droog...

    OMG NEE!!! DE WERELD GAAT ERAAN!!!! NEEE!!!
    BEN EN JERRY'S!!! O_O NOG WEL MET CHOCOLADE AHHH!!!! *rent hysterisch door huis heen*
    EVIL GYMLERAREN!! Bohboh O_O (huil)
    maar ja, Shadow was weer es slim he *kijkt evil*
    OMGOSH PORNO O_O
    (lol)
    *gaat B&J ijs zoeke die leraren hebben overgenomen*
    Next!!:D
    Xx M!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen