Anime TalkShowProgramma #25! Naruto/Death Note/Bleach Editie
jaja! bedankt Loveless maar! dankzij haar ben ik melig en kan ik dit weer schrijve
Gestoorde Gasten & Super Strippoker
-wat voer je hier ooit uit Shooter? het is een paars zooitje!- zei Sweet, doelend op de enorme ketel waarin een bubbelend paarse goedje lag wat over de rand naar buiten stroomde.
-PAARS!- gilde Orochimaru en hij dook er meteen in.
-NIET DOEN!- gilde Shooter en ze probeerde hem nog tegen te houden.
nog geen 2 seconden later kwam Orochimaru weer boven, helemaal paars natuurlijk, en een enorme Witte rookwolk ontstond dit keer......
vanuit de rookwolk kwam plotseling een luid gekuch en gehoest en terwijl de wolk dunner werd kon de groep 2 figuren in zwarte mantels(zijn het mantels?) onderscheiden.
Shishi, onze Manga&Anime freak gilde haar uberberoemde fangirl gilletje en stikte de grootste van de 2 zowat zodat het hoesten nog luider werd.
-ICHIGO! wat gebeurd er!?- gilde de kleinere van de 2 en ze zwaaide iets wat leek op een zwaard heen en weer waardoor ze met de zijkant van het lemmet tegen Ichigo zijn hoofd aanknalde.
-RUKIA! DAT WAS MIJN HOOFD!- gilde Ichigo nu, niet lettend op de nog steeds gillende Shishi.
-nou sorry hoor! maar ik ben halfblind als je het nog niet doorhad!!!-
-IK BEN ZELF TOCH OOK HALFBLIND ALS JE HET NOG NIET DOORHAD!- schreeuwde Ichigo verder, toen verstrakte hij en viel hij om, met Shishi natuurlijk nog steeds om zijn nek heen.
de rook verdween en Shishi liet Ichigo los die diep ademhaalde, hij had alle lucht uit zijn longen geschreeuwd.... de sukkel.
Rukia rolde met haar ogen en veranderde terug naar haar mensen gedaante (ja dat kunnen ze nu ja! of kon dat al? ) nog niet doorhebbend dat er mensen keken.
-BLEACH!- gilde Shadow nu, ze had telkens geprobeerd om de serie te bedenken waarin Rukia en Ichigo speelden, en nu was het eindelijk gelukt!
-WAAAH!- gilde Rukia en ze sprong een halve meter naar achteren waardoor ze tegen de ketel aanknalde en hij omviel.
-RUN AWAAAAAAAY- gilde Shooter en ze rende met een rotvaart de grot uit.
ondertussen droop de paarse prut alle kanten van de grot op en richting de voeten van de groep.
Orochimaru was ondertussen weer "ontpaarst" door de witte rook en hij dook natuurlijk meteen in de paarse prut die overal heenging.
maar wat gebeurde daar nou!
hij zette één voet in de prut en plotseling was hij helemaal paars!
hij gilde van blijdschap en pakte de emmer op waar voor nog geen half uur geleden L zijn hoofd in had gestoken vanwege de Napoleon en hij schepte de hele emmer vol met de paarse prut, toen gooide hij het over de gehele groep heen die op slag ook paars waren.
-OROCHIMARUUUUUUUUUUUUUU- gilde Sweet toen ze haarzelf bekeek, ze was volledig paars, ZELF HAAR HAREN! ze had ze felgeel met groene stippen willen verven, maar dat ging helemaal niet samen met paars!
de groep was terug in de villa, na meerdere wasbeurten was het iedereen eindelijk gelukt om de paarsigheud van zich af te krijgen.
nou ja, iedereen, Oro vond het natuurlijk alleen maar leuk dus hij liet het lekker zitten.
uiteraard moesten ze toch een spel spelen op deze saaie avond, want kijken naar Deidara die >Nog Steeds< DDR aan het spelen was.
dat was gewoon ronduit saai, hoewel Light en Ryuk wel hadden gewed hoe lang het zou duren voordat hij flauw zou vallen.
plotseling wist Shadow weer dat ze nog steeds Sweet een opdracht moest geven omdat ze de weddenschap niet had voltooid in Konoha.
-Sweet! volg mij even wil je! en jullie, pak de kaarten maar vast!- zei Shadow en ze liep de gang in met Sweet.
-lieve Sweet, omdat jij de weddenschap niet bent nagekomen zal jou volgende opdracht zijn: verliezen met strippoker!- zei Shadow vol leedvermaak.
Sweet haar mond viel open... dit kon niet waar zijn!
-kom je?- zei Shadow toen en ze liep de kamer vast in terwijl Sweet haar mond openviel van verbazing.
...Shadow was het kwaad zelfe...
Reageer (2)
verder plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
1 decennium geledenWAAAAHHH!!!!
1 decennium geledenI love it!!
ja ik ben het kwaad
iK heb gewonnen van die demon!!! mwhahahaha!!!!
tijd voor nieuwe slachtoffer...
ik kies... DE DUIVEL!!!
Nexties!!
luv it + you O_O
Mehh!!!