Deel 24!
MAJOR THANKS aan Loveless! :D

Hallo Hagedis & Bizarre Bijnamen
Sweet blies met haar lucht de rook weg en ging toen uit het raam hangen.
-de rook komt bij de berg vandaan- zei ze rustig.
-VULKAAN-UITBARSTING!- schreeuwde Shimari, en ze rende met haar handen in de lucht de bieb rond.
Sweet leek plotseling heel blij en sprong op en neer, -ik ga kijkeeee:D-



dus Sweet rent met een noodvaart de berg op, na 5 minuten is ze op de top en ze kijkt de lava in, het zag er rustig uit, beetje boel heet maar voor de rest rustig, en hier kwam de paarse rook ook niet vandaan.
-hete lava, beetje rook, niks mis- mompelde ze, toen ging er een denkbeeldig lampje boven haar hoofd branden, -hete lava? hitte....vuur.... MARSHMALLOWS!-
dus Sweet graait even in haar achterzak en haalt er een lange tak met een punt uit en een XXL zak met marshmallows!
ze haalde een stuk of 5 Marshmallows uit de zak en prikte ze aan de stok, toen hield ze ze boven het vuur en at er af en toe een stel op...

ondertussen hadden Shishi en L hun bak Ben&Jerry ijs al op en was Shadow verveeld op een bank gaan liggen, Light had het verhaal gehoord van de FBI en ging dus vrolijk verder met criminelen afmaken.
Orochimaru en Deidara waren samen DDR aan het spelen, Deidara lag voor...
-Ik ga Sweet zoeken!- schreeuwde Shadow plots en ze sprong overeind,
-jaaaa!- schreeuwde ook Shishi en ook zij kwam overeind, Orochimaru wou ook mee, alleen L wou blijven zitten op zijn schommelstoel die hij had gevonden in de kelder.
-L! kom mee!- zei Shishi en ze sprong op en neer voor zijn neus, L keek verveeld omhoog en schudde zijn hoofd.
-oké..- zei Shishi en ze draaide zich om, -dan eet ik deze..... BAK VOL NAPOLEON ZELF OP!- ze haalde een emmer Napoleon tevoorschijn en L begon spontaan te kwijlen, toen rende Shishi weg met Shadow en Orochimaru achter haar aan en helemaal achteraan rende L met een noodgang achter de Napoleon aan.
de FBI was naar de donutwinkel en ging dus niet mee en Light en Ryuk gingen op TV het nieuws kijken met de Death note op schoot.
Deidara is nog steeds bezig het liedje met DDR af te maken.... ja hij is fanatiek hea?

en dus rennen Shishi en Shadow en de rest met een aardige vaart de berg op terwijl ze achtervolgt worden door een stofwolk genaamd: L.
niet veel later komen ze boven en ze houden halt en zetten de emmer Napoleon neer, L slipt zwaar terwijl hij tot stilstand komt en duikt meteen met zijn hoofd in de bak Napoleon die hij als een paard gaat lopen opeten, Orochimaru is nog steeds gefascineerd door de paarse rook die ronddrijft en waggelt een beetje rond, dan hoort Shadow plotseling een bekende stem.
-weetje Fred, ik heb ook best wel bindingsangst, volgens mijn moeder komt dat omdat ik in bad bijna ben verdronken toen ik onderzeeertje speelde toen ik 10 was...-
Shadow liep naar de stem toe gevolgd door Shishi en L die zijn bak eten op had, op de rand van de vulkaan zien ze Sweet zitten die een tak vasthad en Marshmallows roosterde met naast haar de hagedis genaamd Fred, ook met een stok en marshmallows in zijn klauwtjes.
-Sweet! is dit je nieuwe vriend?- vroeg Shishi meteen en ze schudde Fred zijn pootjes, -hoi ik ben Shishi!- Shadow ging ernaast staan en ging op haar knieen naar hem staren, -volgens mij is hij een zij...- zei ze rustig en ze greep ook een stok waarna ze Marshmallows ging roosteren.
L had ze natuurlijk allang geroken en had een aparte zak gestolen waarna hij ermee naar de andere kant van de vulkaan ging om hem alleen op te kunnen eten.
ook Orochimaru was maar gekomen, maar alleen omdat Sweet speciaal voor hem de Marshmallows met waterverf paars had gekleurd.
toen zowat de halve zak opwas, van zowel Sweet als L hadden ze wel zo ongeveer genoeg gehad.
Shadow en Orochimaru waren overgegaan op 'Paarse rook Snuiven' en Fred was in slaap gevallen..
Shishi, was verveeld, -WAAROM ZIJN WE HIER OOIT! O_O- schreeuwde ze toen en ze sprong overeind, Fred schrok wakker en keek met grote ogen naar Shishi, Sweet sprong ook overeind en wees toen naar een willekeurig punt in de verte, -OP NAAR DE BRON VAN DE ROOOOOOK!- ze rende weg gevolgd door Shishi en later ook door L, Shadow, Orochimaru en Fred.
de rook werd ondertussen steeds dikker en dikker en Orochimaru vond het steeds leuker worden net als Shadow en niet veel later kwamen ze uit bij een ENORME grot waar de rook wild uitstroomde, van binnenuit hoorden ze een enorm gekuch en gehoest komen, het groepje liep naar binnen en toen ze helemaal niks meer konden zien gebruikte Sweet haar kracht over de elementen om de rook weg te blazen, ze zagen een figuur staan die ze duidelijk kenden
-Shooter?- vroeg Shadow verbaasd, Fred kroop meteen op haar schouder en ging vanaf daar op haar hoofd zitten.
-Alumuniepatricofitamistologica! je mag niet weglopen!- zei Shooter meteen, doelend op de Hagedis op haar hoofd.
de rest stond allemaal zo te kijken: o.O
-is dat serieus een naam?- vroeg L verward.
Shooter knikte, -ja natuurlijk! maar ik noem hem Fred- hierop was iedereen nog meer verward.
een bijnaam die niet in de naam voorkwam? o.O
-wat voer je hier ooit uit Shooter? het is een paars zooitje!- zei Sweet, doelend op de enorme ketel waarin een bubbelend paarse goedje lag wat over de rand naar buiten stroomde.
-PAARS!- gilde Orochimaru en hij dook er meteen in.
-NIET DOEN!- gilde Shooter en ze probeerde hem nog tegen te houden.
nog geen 2 seconden later kwam Orochimaru weer boven, helemaal paars natuurlijk, en een enorme Witte rookwolk ontstond dit keer......

Reageer (3)

  • noxi

    Alumuniepatricofitamistologica xD wat een naam

    1 decennium geleden
  • xMYxAxDEVILx

    wat gaat er gebeuren
    verder plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz dan weet ik het hoop ik

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    Ahahahah!!!
    Briljant xD
    dat was egt stoer xD
    Fred RULES!!!
    Nu maar hopen dat hij geen nest op me hoofd gaat bouwen O_o
    OWOWO!!
    Ik wil met Orochimaru in de ketel zitten xD
    En dan wat zeepsop erin gooien dan PAARSE EN WITTE BUBBELS!!!
    (hoera)
    Next!! :D:D
    en graag gedaan hoor :P
    Xx!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen