041
Hay, I'm Madelon. Zoey's bff. En Zoey is echt een schatje dus jullie moeten maar lieve reactie's neer zetten voor haar en haar weer in de top krijgen. En ik ben ook een schatje want van mij mag ze een stukje schrijven haha.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Wat staat er en ik mag hopen niks kwetsents
1 decennium geledenGrrr
xx
oe spannend. Dit verhaal is verslavend elke keer ga ik weer op quizlet en dan zie ik weer supersupersupersupersuper veel hoofdstukken online, echt fijn. veel fijner als een zo'n hoofdstukje per dag .
1 decennium geledenMAAR NU:
verderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverderverder oke, nu begrijp je het denk ik wel. ;$!
I JUST LOVE YOUR STORIE! Hij is echt heel mooi
1 decennium geledenLOVE IT
1 decennium geledenverder
en super madelon thank you
OEWH ik word nieuwschierig ik wil weten wat erin staat
1 decennium geledenMadelon is lief & Zoey oookk hihih <3333