Anime TalkShowProgramma #23 Naruto/Death Note Editie
jaja er is weer een nieuwe!
Vreselijke Vechtpartijen & Onthullende... Onthulling?
Shadow ging in de sterkste meest gevaarlijke versie van haar Demon-modus...
Shishi haalde haar scherpste wapen tevoorschijn.
Sweet liet vuur ontstaan in haar handen, en allemaal richtte ze hun woede op Ryuk....
-CHAAAAAAAARGE!!!!!-
dus... dit is er gebeurd.
1, een boze Flopsie kwam naar boven gerend en Shishi gilde tegen hem dat Ryuk het wapen had gegooid, Flopsie beet Ryuk zijn 2de leven na de dood in.
2, door het geschreeuw van Ryuk werd Orochimaru wakker uit zijn winterslaap en kwam hij een kijkje nemen, hij struikelde over het Death Note papiertje en zag Ryuk, Orochimaru houd van martelen en riep een horde slangen op die Ryuk zijn 3de leven na de dood in joegen.
3, Light zag dat Ryuk gezien was door de meiden en niet had geprobeerd het te voorkomen en schreef zijn naam in de Death note waardoor Ryuk zijn 4de leven na de dood inging.
4, door alle herrie kwam ook L kijken, Orochimaru had zojuist het Death note papiertje in de lucht gegooid en hij landde op L zijn hoofd waardoor ook hij Ryuk kon zien, hij riep zo snel als hij kon de FBI op en liet ze het papiertje aanpakken waarna ze met hun halfautomatische magnum 4.0 Ryuk zijn 5de leven na de dood inschoten.
5, Sweet brandde Ryuk tot op het bot weg met haar vlammen en zijn 6de leven na de dood in.
6, Shishi hakte al het vlees van zijn botten weg waarna ze de botjes in stukjes hakte en ze aan Flopsie voerde, waardoor Ryuk zijn 7de leven na de dood inging.
7, Shadow beet zijn hoofd eraf, simpel, daarna kauwde ze er een poosje op en spuugde hem uit, en kauwde Ryuk zijn 8ste leven na de dood in.
8, Shimari kwam plotseling door het raam naar binnen gesprongen en door al het lawaai pakte ze haar ANBU zwaard en rende de kamer in waardoor ze over het Death Note papiertje heen liep en Ryuk zag, omdat ze hem lelijk vond hakte ze zijn armen, benen en hoofd eraf en stuurde hem zijn 9de leven na de dood in.
-vraagje Ryuk!- zei Shishi, totaal niet meer boos omdat ze hem toch lekker vaak hadden vermoord, -zou je net zoveel levens hebben als een kat?-
-laten we het uitproberen!- gilde plotseling een stem vanuit de deuropening, Deidara kwam naar binnen gerend en stuurde een stel afstoffers op Ryuk af die een rotzooi veroorzaakten in de bieb.
en nu zit Ryuk dus in zijn 10de leven na de dood...
-wacht eens!- gilde Sweet nu, -waarom is de FBI hier ooit?- ze staarde naar de FBI die in formatie rondkeken op zoek naar Kira.
-laten we dit makkelijk maken!- zei Shadow, Sweet compleet negerend, -Light is Kira!!!!!- schreeuwde ze toen blij.
Light zijn ogen werden zo groot als watermeloenen en hij sprong op Flopsie die het raam uitsprong en met Light de 5 kilometer lange tuin inrende.
-ah joh, dat wisten we allang- zei L en hij zwaaide met zijn hand, -eigenlijk vinden we het gewoon leuk om te doen of we het niet weten, en we vinden het wel best dat Light alle criminelen probeert af te maken, MEER LUNCHPAUZES VOOR ONS!- en met dat gezegd haalde L een kingsize bak Ben&Jerry ijs tevoorschijn....
Shishi sprong meteen bovenop hem en haalde een lepel achter een bank vandaan.
maar helaas, nog voordat L of Shishi een hap konden nemen was de Kingsize bak weg en zagen ze Shadow luid lachend de bieb uitrennen.
-D'R ACHTERAAN~!- schreeuwde Shishi en ze richtte de lepel op Shadow die zojuist om het hoekje verdween gevolgd door L Shishi en de FBI, hoewel niemand weet waarom die meegingen....
toen ze net waren verdwenen hoorden de overgebleven mensen, Dei, Oro, Ryuk, Shimari en Sweet een explosie en stroomde paarse rook de bieb in, ze zwaaiden allemaal met hun handen om de stinkende rook weg te houden, behalve Oro want die vind het leuk dat de rook paars was...ja..
in ieder geval.
Sweet blies met haar lucht de rook weg en ging toen uit het raam hangen.
-de rook komt bij de berg vandaan- zei ze rustig.
-VULKAAN-UITBARSTING!- schreeuwde Shimari, en ze rende met haar handen in de lucht de bieb rond.
Sweet leek plotseling heel blij en sprong op en neer, -ik ga kijkeeee:D-
INSPIRATIELOOSHEID! jullie moeten me ECHT helpen hoor! anders komt er een hele lange tijd geen deel 24 meer vrees ik
Reageer (4)
Death note was ook geen goeje anime voor mij .
1 decennium geledenLOLLYYYYYYYSSSS !!!!!
verder
geen deel 24 *puppyoogjes* je moet voortschrijven want ze zijn megagrappig(yeah)
1 decennium geledeneigenlijk vinden we het gewoon leuk om te doen of we het niet weten, en we vinden het wel best dat Light alle criminelen probeert af te maken, MEER LUNCHPAUZES VOOR ONS!- en met dat gezegd haalde L een kingsize bak Ben&Jerry ijs tevoorschijn....
1 decennium geledenAHAHAH MIJN!!! ALLEMAAL van mij!!!
*eet alles op en wordt super dik en rolt de trappen af*
OMG GEEN 24?! O_O
um... oke nu ga ik wat bedenken en als ik wat weet stuur ik het in een PB!!!
*begint met denken*
damn... denken doet pijn -_-'
Xx Mel
wat een drukte O_O
1 decennium geledenzou ik niet in willen zitten
zou meteeen paniekerig worden
ben namelijk ook alergies voor honden (inhetecht)
ga zoo door dus verder plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz