Foto bij 114.

Audriana Aime ( maar dan zonder groene ogen, whatever)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Gavroche

    Ilike it! <333

    1 decennium geleden
  • Deem

    Schattig? Uuuuh mijn mening kan ik beter hier niet neerzetten(A)(duivel)

    Je schrijft zo awesome!!!
    Zal ik je wat vertellen ?(nerd)
    Eigenlijk moet ik al me abo's van me ma verwijderen en ik heb er nog 1 stiekem staan en dat is de jouwe(flower)
    Hihi

    1 decennium geleden
  • mrsbieber12

    Samen ziijn ze niet schattig :O

    selina is gewoon een kutwijf
    en justin is veel ste goed voor haar!

    1 decennium geleden
  • Goodtimes

    Ik weet dat ik gek ben (: en ook dat ik lief ben ghehe. Oke nee was dat lief dat was hele erge eigendunk.



    Maar uhm, ik vind ze wel schattig samen. En Justin is gelukkig met haar, en die foto's zelf zijn zo lief, hoe ze naar elkaar kijken! Hun liefde spat er gewoon vanaf.. Vindik. En natuurljk kan Justin niet voor eeuwig single blijven want hij is al 17 hihi. Omg. Hij is al 17. Dat gaat zo snel eah.

    En ja je verhaal is zooooooooooooooo leuk. En ik zit weer op mn mobiel, dus wss zitten er weer spellingsfouten in mn reactieee.

    Oh shit. Mn ouders worden boos dat ik moet leren. Ik haat school eah. Ik heb volgende week, nou ja. Dat is niet zo interessant hoeveel toetsen ik heb haha.

    Als Vicky, de relatie van Justin en Audry verpest, word ik echt heeeeel erg boos.
    Maar Vicky is wel lieff, hoe je haar beschrijft.

    Weetje. Je hebt zoveel verassingen in je verhaal dat het leuk blijft. Je schrijft gewoon Awesome, en daar kan niemand iets anders over inbrengen. Dus als iemand zegt dat je slecht schrijft -zo'n jaloerse trut bijvoorbeeld- geloof mij maar. Je bent geweldig.

    enenenenenen. Het gaat heel slecht met Japan.
    Oke dat moest ik even vertellen.
    Het is echt heeeel erg daarso door die aardbevingen en dat tsunami.

    SNEL VERDERRRRR, PLEASE!:Y)

    1 decennium geleden
  • floepii

    Egt he, ik vindt hun samen eigelijk egt niet zo sgattig :s
    ga snel verder met je story! Hys gwn fantastisch! Whihih ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen