Niet zo heel groot maar dat komt omdat ik het op m'n iPad heb getypt.

Denise p.o.v
het was een week geleden dat ik Justin die brief had gegeven. Hij had me nog gebeld maar ik had niet opgenomen. Met mij ging het slecht, ik was opgenomen in het ziekenhuis. Ik had de belofte aan Chaz verbroken. Ik belde of smste hem nooit meer, hun moesten gewoon door met hun leven. "hallo, hoe voel je je?" vroeg Alice, mijn nieuwe dokter. "wel goed" antwoordde ik. "dat is mooi, ik moet je iets leuks vertellen" zei ze opgewonden. "vertel" zei ik en ik ging wat rechter zitten. "er is een zanger die zijn videoclip hier komt maken, zijn videoclip heet Pray geloof ik" zei ze. "zijn naam ben ik even vergeten maar hij is niet zo heel oud en komt uit Amerika" ze stond op en liep weer weg. Ik keek naar de muur voor me. Ik voelde me helemaal niet goed. Ik voelde me beroerd, ik wilde het liefst de hele dag slapen. Ik pakte een boek van mijn kastje. Het was een fotoboek, ik had het zelf gemaakt, met foto's van mijn familie, maar ook van mijn oude vrienden en van Justin, Ryan, Christian en Chaz. Ik had de leukste foto's gebruikt voor in dit boek en het boek was echt geweldig. Ik legde het terug op het kastje en sloot mijn ogen. Ik hoorde de deur open gaan. "ze slaapt" hoorde ik iemand fluisteren. Ik opende mijn ogen en ik zag Roy, Laura en Stan. "hee, wat doen jullie nou hier? Ik dacht dat jullie me niet meer wilde zien" zei ik. "ik en Roy wilde je nog wel zien maar we mochten niet van Joyce" zei Stan. Ik knikte en gaf ze beiden een knuffel. "ik heb jullie gemist guys" zei ik. "wij jou ook" zei Stan. Toen ze er een half uurtje waren gingen ze al weer weg. Alice kwam binnen. "de zanger zal er zo zijn, vind je het spannend?" vroeg ze. Ik schudde nee, het liefst bleef ik gewoon hier. "hij wil voor zijn videoclip zieke mensen ontmoeten. Ik knikte alleen maar. Ik was te moe om te praten. Het was net iets te druk met Roy en Stan, maar ik had ze al heel lang niet meer gezien! "nou ik ga kijken of hij er al is" Alice stond op en verliet de kamer. Ik sloot mijn ogen en bleef gewoon liggen. Na een kwartiertje werd er op mijn deur geklopt en kwam Alice binnen. "dit is Denise, Denise dit is-" "Justin Bieber" maakte ik haar zin af. "sorry Alice maar ik heb hier eigenlijk geen zin in" zei ik. "het is maar even" zei ze en ze liep de kamer uit. "Jus, wacht op mij" hoorde ik een stem die ik maar al tegoed kende zeggen. Christian kwam binnen. "Christiaaaannn!" gilde ik dit keer heel blij. "Denise? Omg ben jij Denise?" zei hij. Ik knots. Christian viel me rond me hals. "Justin heeft me alles verteld, wat erg voor je!" zei hij. Justin was naast het bed gaan zitten terwijl Christian op het bed zat. "hoe gaat het met je?" vroeg Chris. "de waarheid? Kut, ik voel me beroerd, ziek noem het maar op, maar het betere is dat en Roy en Stan en jou heb gezien" zei ik. "ik vind het zo zielig voor je, maar jij had tegen Chaz gezegt dat je hem iedere dag zal bellen of sms'en" zei hij. "ja, maar ik was in de avond zo moe dat ik er geen tijd en energie voor had" verzon ik maar snel.

Reageer (2)

  • JihaneBieber

    en nu verder!!!!! (h)

    1 decennium geleden
  • celinexJB

    Aahw christian(H) & justin :p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen