Okeej! er komen 2 Anime bij XD vooral omdat ik van Bleach en Death Note niet zoveel karakters ken, we beginnen met Death Note omdat die de meeste stemmen had! XD
de 2 personages van Naruto die blijven zijn Orochimaru en Deidara,

Shishi
OPNIEUW Shishi, zodat jullie niet vergeten hoe ze eruit ziet.

Shishi is gestoord en schijnheilig, ze eet vaak appels met Ryuk, ze kijkt mee met Light terwijl hij mensen excecuteerd en spoort hem vaak aan tot meer moorden dan hij eigenlijk van plan was.
Ook kijkt ze met L vaak Anime en eet ze ondertussen zoetigheid met hem.
Met Ichigo en Rukia heeft ze niet zoveel, maar ze kletst wel met ze en traint ook met ze mee af en toe.
dingen die ze ook leuk vind om te doen bij Rukia en Ichigo is bommen gooien naar ze en dan kijken hoe Ichigo elke keer gered word door Rukia.

Shadow
Dit is dus opnieuw Shadow!

ze is een sterk experiment van Orochimaru, maar omdat ze het niet leuk vond bij hem is ze ontsnapt.
Ook is ze een lid van Akatsuki en nu is ze dus in alle landen een gezocht crimineel.
haar Oom is de duivel en ze is zelf een halfdemon.
Shadow vind het geweldig om appels van Ryuk en Shishi te stelen en dan te kijken hoe Ryuk afkickverschijnselen krijgt en de meest rare handstanden doet.
ze vind het ook super om Light te helpen met het excecuteren van mensen.
het irriteren van L is eigenlijk haar grootste hobby hoewel ze hem hartstikke aardig vind, maar ja, snoep afpakken van een suiker-junkie zoals L is natuurlijk onbetaalbaar.
ook het irriteren van Ichigo vind ze leuk, en ze probeert al maanden om Rukia eens te slim af te zijn, wat nog niet zo heel erg lukt...

Sweet
hier opnieuw de info over Sweet!

Ik kom uit een verloren Bloodline waarvan iedereen dacht dat hij was uitgestorven, ik kan de Elementen beheersen en ben zo lenig als een kat en heb de reflexen van een kat,
mijn tante is de hokage Tsunade.
Ik ben eigenlijk degene die het minste doet in huis, ik bestel af en toe het eten en ik regel wat dingetjes, ik zorg dat de gasten elkaar niet afmaken, (eigenlijk doe ik dat niet maar niet doorvertellen hea?) en als de gasten elkaar toch afmaken dan zorgt Shadow er wel voor dat ze weer terug komen!

Terror Tsunade & Aandoenlijk Afscheid
-I'M A BARBIE GIIIIIIRL- galmde door Konoha heen, de Hokage schrok wakker uit haar slaap, ze had doorgewerkt tot 2 uur 's avonds en was dus uiteraard op haar bureau in slaap gevallen waardoor er nu een hele tekst op haar rechterwang stond.
ze rende de trappen op en het dak op waar ze 2 zwarte/bruine personen over de daken zag rennen en ze hoorde zingen over een barbie pop...


toen ze beter luisterde herkende ze de stemmen, de stem van de persoon die het hardste zong was die stem van de gezochte crimineel en Akatsuki lid Shadow.
het verbaasde haar niks dat Shadow in Konoha was, ze kwam wel vaker herrie schoppen, eigenlijk vond de Hokage het wel leuk, aangezien Shadow niet moordde, nou ja, niet veel.....
hoe dan ooK! als ze al moordde dan bracht ze de vermoorde mensen binnen een dag weer terug.... meestal ¬_¬
in ieder geval!
de 2de stem die ze hoorde herkende ze uit duizenden... woede was te zien op haar gezicht en de spiertjes die tevoorschijn kwamen als ze woedend was waren ook te zien, ze haalde diep adem om het volgende woord met zoveel mogelijk herrie te kunnen maken...
-SWEEEEEEEEEEEEEEEEET- schelde door Konoha heen.... om 3 uur 's ochtends....

op datzelfde moment draaide Sweet haar hoofd in een schok om, -SHIIIIT dat was mijn tante!- piepte ze, ze was voor niemand bang, behalve een beetje voor Shadow in demon-modus, maar als ze voor iemand standaard bang was, dan was het haar tante, de Hokage.....
-RUN FOR THE HIIIIIIIIIIILLS- schreeuwde ze en ze ging ervandoor waardoor alle chocolade resten van haar afvlogen, Shadow bleef staan waar ze stond, ze had geen idee waarom Sweet wegrende voordat het liedje afgelopen was, nu moest ze een straf voor haar bedenken omdat ze de weddenschap niet was nagekomen.
Shadow grinnikte en wreef in haar handen, waardoor ze niet het lawaai hoorde van een woedende Hokage die over de daken van Konoha's huizen sprong en zo nog een stuk of 300 mensen wakker maakte.
binnen een paar seconden stond ze achter Shadow die nog steeds grinnikte.
-ik voel gevaar- zei ze en ze draaide haar hoofd langzaam om waar Tsunade net haar knokkels aan het knakken was.
ze draaide haar hoofd weer naar voren en keek met een "die-had-ik-moeten-zien-aankomen" gezicht voor zich uit.
nog geen seconde later kreeg ze de vuist van Tsunade tegen haar hoofd aan en vloog ze door ongeveer 6 huizen heen (waardoor nu nog 268 mensen wakker werden en ze de chocolade laag kwijtraakt) en kwam ze tot stilstand tegen de muur van Konoha, daar bleef ze liggen, twitchend van irritatie..
Nu moest Tsunade natuurlijk ook Sweet nog vinden, ze wist van de weddenschap van Sweet en Shadow, daar had ze de ANBU voor ingezet en ze had ook al gehoort dat Sweet de belasting had ontweken door haar gehele huis te slopen, en dat de 2 meiden hier nu waren betekende dat Sweet en Shadow beide het terrein hadden verlaten en dus ook dat ze een nieuw huis hadden, en omdat Tsunade ze graag in de gaten hield moest ze wel weten waar dat huis was.
ze sprong de Hokage berg op (de berg met die gezichte, weet ik veel hoe die heet) en keek rond, toen zag ze plotseling een huis staan niet ver van Konoha af, dat huis had er gisteren nog niet gestaan.
-maar O_O- stamelde ze, -dat betekend dat ze vlak bij Konoha gaan wonen?- *oogtwitch* -NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE- nu was iedereen in Konoha wel wakker, niet veel later viel Tsunade bewusteloos en in Shock neer, het zouden lange weken gaan worden met dat rampspoed groepje vlakbij...

Shadow was langzaam naar huis gelopen en Sweet was natuurlijk allang gevlucht voor Tsunade, toen ze thuis kwam zag ze Kabuto, Akatsuki, Team 7 en Jiraiya bij de deur staan met koffers, het enige Akatsuki lid dat er niet stond was Deidara en Oro kwam Kabuto ook niet uitzwaaien.
-hey waar gaan jullie heen?- vroeg Sweet aan ze.
Akatsuki antwoordde met een simpel -Bijuu vangen- waarna ze een blik op Naruto wierpen die meteen naar ze gromde.
-ITAAACHIIIII ik kom je opzoeken oké?- hoorden ze toen plotseling, ze keken om en zagen Shadow daar staan, toen vloog een hyperactieve Shishi plotseling Jiraiya om zijn nek, -niet te veel flirten met de 60+ers hea?- fluisterde ze en ze sprong van hem af waarna Jiraiya heftig begon te schuimbekken en in elkaar viel.
-daar zorgen wij wel voor- zei een verveelde Sasuke en hij bond een touw om de middel van Jiraiya waarna hij hem wegsleepte en alvast richting Konoha liep met Sakura achter hem aan, Naruto zei iedereen nog even gedag en volgde niet veel later samen met Kakashi.
ergens in de tussentijd dat Naruto afscheid nam van iedereen was ook Akatsuki vertrokken, toen stond alleen Kabuto er nog.
-ik moet weer experimenteren met arme zielen- vertelde hij verveeld en hij verdween in een wolkje rook waar Shishi zo naar stond te kijken: O_O
-DAT WIL IK OOK KUNNEN- gilde ze en ze rende naar de bibliotheek om alle Ninja-boeken door te spitten.
-Ik ga ook maar weer eens terug naar Konoha- zei Shimari opeens, -ik hoorde dat de Hokage was ingestort en ik heb gehoord dat de nieuwste therapie met badeenden te maken heeft- ze lachte vals en pakte toen haar eigen badeendje stevig was die meteen weer begon te klagen over "de aldi" en dingen mompelde als "suiker donuts" niet veel later was ook Shimari verdwenen.
-waar is Shooter eigenlijk?- vroeg Sweet toen, ze had haar niet meer gezien sinds ze de berg achter het huis had ontdekt.
-Dunno- was het simpele verveelde antwoord van Shadow en ze liep het huis in naar de achtertuin waarna ze naar de boom wees en door het huis heen gilde, -EN WE HEBBEN EEN BOOMHUT NODIG!- boven was te horen hoe een stapel van minstens 20 boeken op de grond viel en een pijnlijke kreun van Shishi volgde erop.
Sweet liep ook het huis in en wou de deur dichtdoen toen ze plotseling voelde hoe de deur werd tegen gehouden, ze draaide zich om en zag niemand minder dan...
-Light? wat doe jij hier nou?- vroeg ze aan hem.
-L laat me niet met rust, kom hier mensen vermoorden, waar is mijn kamer?- zei hij achter elkaar zonder naar Sweet te kijken, het plafond was blijkbaar zeer intressant.
-2de verdieping, eerste kamer links- loog Sweet, eigenlijk moest hij naar rechts, maar om hem naar L zijn kamer te sturen leek haar veel te leuk...
Light liep naar boven en Sweet grinnikte wat in haarzelf waarna ze vast een camera pakte om de reactie van L en Light te kunnen filmen....

Reageer (4)

  • xMYxAxDEVILx

    verder plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    1 decennium geleden
  • Domenoco

    OMG YEAAAY!
    MAANDAG,
    HEB IK DE TEKENING VAN DE BOOMHUT VOOR JE!
    MISS WEL EERDER!
    MAAR SOWIESO MAANDAG!
    IK BELOOF HET! XD

    Dan kan iedereen onze mooie boomhut bewonderen.. (A)

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    ahahah xD
    omg we hadden tog wel kleren aan onder het chocolade omhulsel tog O_O xD
    yay! (hoera)
    ik mag Itachi komen opzoeken xD
    Appels stelen O_O hheh (A)
    ik zal haar ooit te slimaf zijn! *houdt toiletborstel omhoog dreigend*
    Ik ga ze allemaal missen :(
    misschien toch niet xD geen strip poker meer O_O of toch wel :X(zip)
    Ik zal ooit met stippoker winnen van Akatsuki!!! *rent in rondjes*

    heel mooi introductie :D
    L en Light gaan ruzie krijgen (A) xD
    Next!! :D:D
    Xx Mel - Shadow

    1 decennium geleden
  • Evalien

    Hahah xD
    Geweldig xD
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen