Foto bij 033

OH-MY-MALFOY toen ik Quizlet er uit lag ging ik bijna dood, ik was zo bang dat alles weg zou zijn! Hier een deeltje voor jullie! (flower)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • Skyper

    verder

    1 decennium geleden
  • Skyper

    verder

    1 decennium geleden
  • Skyper

    Ik werd gek toen quizlet eruit lag! echt letterlijk gek! ik wou verder lezen.. en dan zag ik die mooie mailtjes in me inbox staan dat je verder geschreven had.! ik werd letterlijk gek! figuurlijk natuurlijk ook maar okee! ik ga nu een uber lange reactie schrijfen zodat jij wat te lezen heb en ik weer een nieuw hoofdstukje krijg,, hopelijk XD.. ik word echt letterlijk gek als ik zie dat er geen nieuw hoofdstukje is ook als ie er wel is hoor XD arme arme arme arme arme Mary! ik vind het ook zielig dat als ze in de kerstvakantie langskomt dat de heer er is.! als ik haar was zou ik kei boos worden! en adava kadrava op de heer afvuren en dan is ie dood. Lang leven ijn dood dag! jeaah!! maar als je dus ff heel snel verder gaat voor mij en de andere dan zijn we je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dankbaar! en haat aan harry om dat ie boos is! achja ik kan het ook wel begrijpen! arme draco, arme mary, arme harry en arme voldermoord! XD de laatste moest er gewoon ff bij!

    Zal ik je trouwens maar eens een kudo'tje geven? nou bij deze heb je er een bij XD krijg ik nu dan een hoofdstukje? anders ga ik 1000000 reacties schrijfen met het woord: verder

    Dus ff dat je het weet VERDER (flower)

    1 decennium geleden
  • Rivendell

    haat aan harry:Y)
    wel zielig voor Mary..

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    En toch ben ik blij dat ze met die mooie dooddoener is!

    Ik werd gek toen ik niet op Q kon !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen