Anime TalkShowProgramma #19 Naruto Editie
Begane Grond
1ste Verdieping
2de Verdieping
Uitleg over wat we nu gaan doen! + Een KLEIN deel van het verhaal!
(Het plaatje is ook te vinden in mijn Fotoboek)
OKEEEJ DAN! het is een poosje geleden dat ik er 1 heb gemaakt maar nu is er weer 1! (zoals je kan lezen) Vorige keer vroeg ik jullie om een nieuwe locatie of stad te verzinnen voor het huis van Sweet, en de wedstrijd is gewonnen dooooor: *tromgeroffel* Dootjehh!
ik zal haar Commentaar even hier plakken zodat jullie het ook kunnen lezen!
HET HUIS!
Wordt op een groooooot veld gebouwd en het ligt ergens in de buurt van Konoha denk ik.
NEE.
NIET IN DE BUURT VAN KONOHA.
Jawel, Maar ook een andere stad.
Het is eigenlijk een dorpje En, Het zit vooool met leuke lieve kleine winkeltjes.
Met die oudjes als winkeleigenaren.
Sommige hebben zoown dochter of zoon die hun helpt bla bla.
Maaaaar,
Er is ook een berg waar wij vlakbij wonen en daar woont zoown Heksgeval in en dat is allemaal heel leuk en aardig en ik heb geen zin meer dus verzin zelf maar verder.
Lekker chaotisch ben je weer Dodo -_- maar! dit word de nieuwe omgeving van het huis alleen dan wat duidelijker!
Het huis staat op een ENORM open veld, nog geen kilometer verder is Konoha, zodat ze booschappen kunnen doen en de Hokage kunnen pesten (Speciaal voor Loveless)
Aan de andere kant van het huis is een klein dorpje waar veel oude mensen wonen met hun kinderen die hun helpen in hun winkeltjes en met het huishouden, (ik vrees dat wanneer wij daar gaan wonen veel gaan sterven door een hartaanval of van schrik, maar dat moeten we maar even vergeten)
ook staat er achter het huis een berg waar een heks in woont, ze houd van het betoveren van degene die haar rust verstoren, maar tegelijk vind ze het ook wel leuk omdat ze ons graag bespied.
nu komt het minder leuke nieuws:S ik heb besloten om Shimari en Shooter gedeeltelijk uit de serie te halen, het spijt me heel erg meiden! maar het is heel verwarrend en het is moeilijk alle namen en personages te onthouden.
maak je geen zorgen! jullie komen nog steeds in de serie voor! 1 van jullie word de heks, en de ander gaat in Konoha wonen, ik had bedacht dat Shooter de heks word, omdat ze graag mensen bespied. en Shimari in Konoha omdat ze een Anbu dubbel spion is.
jullie zullen zeker nog wel terug komen naar het huis van Sweet, alleen jullie zullen er niet meer wonen.
opnieuw Sorry.
-het huis is helemaal gesloopt Sweet ¬_¬- zei een Chagrijnige Shooter, alle gasten en presentatoren stonden voor het huis en keken rond naar de hoopjes die hun kamers waren, gelukkig had Sweet nog een Ziljoen euro over en kon ze dus makkelijk een nieuw monsterlijk groot huis kopen of bouwen...
nu gaan we beginnen met dit korte deel 19 omdat ik weinig inspiratie heb!
als jullie het waren vergeten, Sweet en Shadow hadden een deal, de eerste die het terrein dat bij het huis hoort verlaat, moet in een chocolade bad springen en "I'm A barbie girl" zingend door Konoha, nu had Shishi ze allebij van het terrein afgeduwd en moesten ze beide dus door Konoha rennen met hun Chocolade omhulsel.
-I'M A BARBIE GIIIIIIRL- galmde door Konoha heen, de Hokage schrok wakker uit haar slaap, ze had doorgewerkt tot 2 uur 's avonds en was dus uiteraard op haar bureau in slaap gevallen waardoor er nu een hele tekst op haar rechterwang stond.
ze rende de trappen op en het dak op waar ze 2 zwarte/bruine personen over de daken zag rennen en ze hoorde zingen over een barbie pop...
Reageer (5)
in dat huis zou ik ook wel willen wonen....
1 decennium geledenHandig dat je die plattegronden er in had gezet Ö
1 decennium geledenZo snap ik wat beter hoe dat huis in elkaar zit x']
Want eerst snapte ik er niets van x']
BLEACH EN DEATH NOTE!!!
Toch?
Want, Ichigo is van Bleach, net als Rukia...
en L en Ryuk en Light en de FBI van Death Note!! C:
Je hebt me gelukkig gemaakt x']
Helaas ga ik nu op vakantie, dus kan ik pas weer lezen als ik terug ben... :C
Maar dan heb ik er wel meer om te lezen
Hoop ik
Het verbaasde me nog dat Sweet en Shadow niet gigantische ruzie kregen over wie er nou EERDER over de grens van hun gebied was geduwd
Xx
NIET ERG MAAR IK BEN TOG NIET ALS DE HEKSEN IN DE SPROOKJES BOOKEN DAN IS HET ERG (ze zijn altijd lelijk) EEN VOORDEEL (voor jullie nadeel ik ga jullie iriteren he he he)( begin al op een heks te lijken O_o ) ik kan magie gebruiken ook nog (hoop ik ) maar ik behoud mijn naam tog we ik vind shooter een leuken naam XxX my
1 decennium geledenWHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
1 decennium geledenGENIAAL!
ahaha dit is egt stoer!!
1 decennium geledenomg ik tegenover Orochimaru
hehe dat wordt nog wat
Im a barbie girl, in a barbie world
oops... liet me ff gaan
naja ik kan niet wachten tot de volgende komt
ahah sinds wanneer kunenn wij lezen?
ik vond hem egt vet en kan niet wachten tot de volgende editie :D
Volgende :D
Xx Shadow