Foto bij tiger,tiger

de eerste strofe zegt red john voordat hij zijn slachtoffers doodt

hij had mijn volle aandacht."mijn vrouw en dochter zijn ook vermoord door red john omdat ik over hem had gepraat op de televisie"."in zijn brief op de deur stond dat hij het niet prettig vond dat er zo over hem gesproken werd in de media.en al helemaal niet als zo iemand als ik.hij zei ook als ik echt paranormaal begaaafd was ik niet de deur moest openen om te zien wat hij met mijn vrouw en kind heeft gedaan".er stroomde nu ook een traan over zijn wang.en daar zaten we dan,als 2 kleine kinderen te huilen.toen kwam er een vrouw binnen.jane was gelukkig al en beetje opgeknapt maar ik was er nog altijd even slecht aan toe."jane,we hebben je nodig"zei ze."rose,dit is Lisbon,Lisbon,dit is Rose"."Aangenaam kennis te maken mevrouw"zei ik.ze shudde mijn hand en richtte haar dan weer op jane.
"waarom hebben jullie me nodig?"vroeg jane.we moeten een dubbele moord oplossen,van Mira Coeur en Lucas Coeur.dat waren mijn ouders.ondertussen was ik ook niet meer aan het huilen maar nu begon weer.Jane gaf me een bemoedigend klopje en Lisbon vroeg wat er aan de hand was.jane legde haar uit wat er is gebeurd."veel zullen we toch niet moeten doen,we weten dat Red John het heeft gedaan en we weten dat we hem toch niet te pakken zouden krijgen"."weet je nog dat een paar jongeren zich voordeden als red john"?misschien is dat weer aan de hand"."misschien".ik kon het niet laten om het te vragen"wat is er toen gebeurd"?"ze wouden een film maken over red john.ze hebben er zelfs een meisje voor vermoordt"."wat erg"fluisterde ik."ze hebben me ontvoerdt en me bijna vermoordt.maar red john liet blijken dat hij er niet zo blij mee was.hij zei hetzelfde tegen mij dan wat hij tegen zijn andere slachtoffers zegt".'tiger tiger burning bright'begon hij.ik deed met hem mee.'in the forest of the night what immortal hand or eye could frame thy fearful symetry?'ze keken verbaasd.ik..euuhnm..ik ben fan van gedichten.het was ondertussen 11 uur s'avonds en ik begon te knikkenbollen."ga maar slapen"zei jane."het was een zware dag voor je.ik ging naar boven en nam niet de moeite om mijn tanden te poetsn of zelfs nog maar mijn kleren uit te doen.zodra ik onder de lakens lag viel ik als een blok in slaap.

Reageer (4)

  • Hexcore

    in een woord super ik kijk altijd met mijn mama naar the mentalist.
    nieuwe aboo

    1 decennium geleden
  • Wolfclaw

    Ik krijg de rillingen van dat gedichtje...

    1 decennium geleden
  • Halbrand

    Had Jane over Red John gepraat op de tv?? Wist ik dus niets van... OKEY, ik moet dringend de eerste drie seizoenen bekijken ^^ Jane blijft geweldig!!

    1 decennium geleden
  • FightforDead

    verderxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen