Foto bij 1.1 Verloofd

Hier vertellen Bella en Edward aan Charlie dat ze gaan trouwen. Dit is Edward's perspectief, dit lijkt nog op de gewone Breaking Dawn maar dat veranderd nog.
Dit is mijn eerste story dus reacties zijn altijd welkom...

'AHAA' bulderde Emmett toen Edward weer eens veloor met een potje amrpje drukken.'He broertje, wel opletten je mag straks weer naar Bella toe, je moet niet steeds zo dagdromen.'
'Ik ben niet aan het dagdromen,'zei ik weer eens koppig.
'Ik ga tv kijken'.Op de achtergrond hoorde ik Emmett protesteren maar ik nergeerde hem.
Op tv was ook niks boeiend, dus ging ik snel nadenken. Ik dacht aan de bruiloft en aan de reactie van Charlie toen we het hem vertelde dat we gingen trouwen...

Ik hoorde de surveillancewagen van Charlie al van ver aan komen, toen bella hem hoorde stond ze stijf van de spanning. Ze probeerde snel haar linkerhand weg te steken, maar ik greep hem vast en hield hem voor me.
'Zit nou eens stil, Bella. Je hoeft geen moord op te biechten.
'Jij hebt makkelijk praten.'
Haar vader kwam eindelijk de kamer binnen.
'Rustig maar, Bella,' fluisterde ik toen haar hartslag hevig versnelde.
'Hallo Charlie,' riep ik behoorlijk ontspannen.
'Niet doen!' protesteerde Bella.
'Waarom niet?' fluisterde ik terug.
'Hij moet zijn pistool eerst ophangen!'
ik voelde een lachbui opkomen die ik met veel moeite om wist te toveren naar een grijns.
Charlie kwam de hoek om en had meteen door dat er iets niet klopte.
'Hé, jongens. Alles goed?' vroeg hij ontspannen, al waren zijn gedachten minder ontspannen, hij bedacht alle opties waarom Bella zo gespannen voor zich uit zat te staren, alle opties behalve trouwen.
'We willen even met je praten,'zei ik toen ik merkte dat Bella het gesprek niet zou beginnen. 'We hebben iets leuks te vertellen.'
'Iets leuks?' gromde Charlie toen hij een paar opties in zijn hoofd wegstreepte.
'Ga even zitten, pap,'zei Bella toen eindelijk.
Hij trok een wenkbrauw op, staarde me vijf seconde met een doodelijke blik aan en ging toen zitten.
'Maak je geen zorgen pap, alles gaat prima,'zei Bella.
Al dacht ik meer aan helemaal geweldig.
'Tuurlijk, Bella, Waarom zweet je dan zo? vroeg Charlie.
'Ik zweet niet hoor.
'Je bent zwanger!'schreeuwde Charlie plotseling. 'Je bent zwager he?'
Zijn gedachten waren minder fijn, hij was manieren aan het bedenken om mij zo pijnlijk mogelijk te martelen, eerst dacht hij aan zijn pistool maar dat zou hij Bella nooit aan doen.
'Nee, Natuurlijk niet!' schreeuwde Bella net zo hard terug.
'O, sorry' verontschuldigde Charlie zich.
Ik dacht dat ik Bella maar het beste even kon helpen, dus besloot ik het maar tegen Charlie te zeggen.
'Charlie, ik ben me er van bewust dat ik het niet volgens het boekje heb gedaan maar aangezien Bella al ja heeft gezegd vraag ik je niet om je hand maar om je zegen. Charlie we gaan trouwen, ik hou meer van haar dan van mezelf en door een wonder is deze liefde wederzijds.'
Ik las in de gedachten van Charlie dat hij niet wist wat hij moest doen, hij was aan het twijfelen of hij boos moest worden of Bella moest proberen om te praten, maar uiteindelijk besloot hij heel hard te gaan lachen.
'ik wens je veel succes Bella maar jij mag het aan Renée gaan vertellen.'zei Charlie die inmiddels dubbel lag van het lachen.



Please een paar reacties dit is mijn eerste stroy en ik wil weten of ik het goed doe, tips zijn altijd welkom...(H)

Reageer (8)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen