YESH NUMMER 17!

bij nummer 20 ga ik een aantal Naruto personages eruit gooien zodat er nog maar 2 over zijn, dan ga er een andere Anime serie bijdoen!

welk personage moet blijven?

welke Anime serie moet ik er nu indoen?

STEMMEN MAAR!
tot nu toe is dit gestemd:
Personages:
Deidara: 2 stem
Itachi: 2 stem
Anime:
Death Note: 1 stem
Loveless: 1 stem
Blood+: 1 stem

Onverwachte Orochimaru & Achterlijke Achtervolgingen
Het resultaat was een foto van Deidara die later op vele websites, youtube, marktplaats en Ebay belandde...
-zo! nu hebben we onze wraak!- gilde Shishi daarna fluisterde ze erachter aan, -en het geld om de boomhut op te knappen- een duivels lachje volgde en ze huppelde naar boven om deals te sluiten met kopers van de foto...


dus Sweet was nu nog belachelijker rijk dan ze al belachelijk rijk was, en ze moest iets verzinnen om te gaan doen met al dat geld, aangezien ze niet hield van belasting betalen en met meer dan een ziljoen euro kwam er natuurlijk veel belasting bij kijken.
maar wat kost nou een ziljoen euro?
niks dus, maar misschien als er weer iets kapot ging? zoals het clubhuis, dat zou een miljoen gaan kosten om te repareren, dus wat nou als het hele huis naar de filistijnen ging? dat zou zeker 100 miljoen gaan kosten toch?
maar wie wil er nou een huis zo erg gaan verwoeste dat het 100 miljoen gaat kosten?
-oooof- dacht Sweet toen hardop, -hij doet het "per ongeluk"- de wenkbrauwen van Sweet gingen een paar keer op en neer en ze lachtte een vals lachje terwijl ze naar buiten huppelde.

-dus Shadow, had je al gedacht aan ons aanbod om weer op missies te gaan met Akatsuki?- zei Itachi, hij zat met Shadow op haar kamer, blijkbaar ging het niet zo goed met Akatsuki zonder Shadow.
Shadow knikte blij, ze wist al helemaal wat ze ging zeggen.
Itachi keek in afwachting af wat ze zou gaan zeggen, -ik..- begon Shadow en ze leunde dichter naar Itachi toe, -ga..- en ze zat nu zowat op zijn schoot, -niet meer op missies!- gilde ze toen blij is zijn oor terwijl ze omhoog sprong waardoor Itachi spontaan in een coma raakte van schrik, hierop kwam Sasuke de kamer in, lachte een duivelse lach die nog duivelser was dan die van Shadow en sleepte hem mee naar een martelkamer in de kelder van het huis...

tegen de tijd dat Itachi weer was bijgekomen uit zijn coma en gelach en giebel te horen was uit de kelder was Sweet ook alweer terug.
-JONGEEEEENS EN PRESENTATOREN!- gilde ze door het huis heen, een kwade Sakura kwam ook aangestampt terwijl ze iets mompelde wat leek op, -geen jongen en geen presentator-
-ik heb iemand meegebracht :D- ging Sweet verder zonder te letten op Sakura, toen keek ze even rond op Shadow er wel was, en die kwam net de trap afgelopen.
-RAAD EENS WIE HET IS? HET IS OROCHIMARUUUUUUUUU- gilde Sweet.
Shadow en Sasuke leken meteen op herten die staarden in de koplampen van een auto en er was meteen niks meer van hun te zien.
tegelijkertijd kwam Orochimaru binnen gelopen (het leek meer op zweven) met Kabuto achter zich aan, lang bleef Orochimaru echter niet want nog geen seconde later ging hij al op zoek naar Shadow terwijl Kabuto zuchtend zijn bril weer op zijn neus duwde. dit ging een laaaange dag worden.

-GA WEG JIJ VIEZE PERV!- gilde Shadow terwijl ze de deur van de badkamer op slot draaide, -SASUKE IS HIER OOK! GA HEM MAAR LASTIG VALLEN!-
-aaah dat is waar- sliste Oro toen, (woorden met 5 lettergrepen zijn te moeilijk om te typen hij heet nu Oro!) en hij verdween de trap af waar Sasuke in de kelder Itachi smeekte om hem te beschermen, laten we daar maar eens naar gaan kijken!
-TOE NOU ITACHI! hij wil mijn lichaam O_O hoorde je hem dan niet?- piepte Sasuke in eens stem veel hoger dan normaal, -je moet me beschermen! ik ben je enige broertje- piepte hij verder toen de deur plotseling openvloog.
Sasuke zwoor dat iedereen zijn hart had kunnen horen kloppen toen hij langzaam omkeek, daar stond Oro te staren naar Sasuke, -nu heb ik je- grijnsde hij en hij liep langzaam naar binnen terwijl Sasuke nog dichter bij Itachi ging staan.
Itachi echter, duwde hem naar Oro toe die hem meteen vasthield.
-dat zal je leren om me ooit nog eens te kietelen met een veer!- zei Itachi en hij liep de martelkamer uit, (waarom denk je anders dat er gelach te horen was? ¬_¬)
hierop volgde een enorme gil die te horen was aan de andere kant van de wereld en Sasuke worstelde in de armen van Oro.
-laat me los jij vieze perv! ik geef je mijn lichaam niet!- schreeuwde hij boos en bang terwijl hij los probeerde te komen.
Oro lachte een vals lachje en sleepte hem toen mee een trap af, blijkbaar was er een etage nog lager dan de kelder.......

~5 uur later~
-dus? waar zijn Sasuke en Oro heen?- vroeg Sweet, ze was dodelijk verveeld, Itachi, Deidara, Tobi en Kisame hielden zich bezig met Shadow om haar terug te krijgen in Akatsuki.
Shishi lag een manga te lezen terwijl ze Orochimaru Fan Knabbel at en de bank langzaam steeds witter werd (de knabbels zagen eruit als Oro zijn hoofd)
Shooter was video's aan het monteren van Deidara met los haar zodat ze die konden verkopen, Kabuto vond het zeer fascinerend en keek mee...
Shimari rende als een maniak door het huis heen met een grijns op haar gezicht, ze had OPNIEUW de hokage betrapt met een badeendje en dit keer had ze er een foto van gemaakt waardoor half Konoha haar had geprobeert te vermoorden omdat ze de Hokage te schande maakte...
Sakura was zich zorgen aan het maken om Sasuke, maar vanwege het Truth or Dare spelletje mocht ze het niet laten merken..
Naruto zocht de Ramen catalogus af naar nieuwe Ramen smaken en Kakashi was zijn boek aan het lezen terwijl hij knikte bij alles wat Naruto zei.
Jiraiya, ja, daar moeten we het nog even over hebben, sinds hij de foto's had gezien van het 60+ badpakkenfestijn is hij niet meer helemaal hetzelfde...
hij gaat dagelijks naar het bejaardetehuis en probeert de 60+ers airobics, waterjoggen, fitness en andere sporten aan te praten.
op dat moment kwam Sasuke binnen gelopen, zijn shirt hing half over zijn schouder heen, zijn haar zat door de war en hij zag lijkbleek, ongeveer net zo bleek als Oro standaard is..
-MIJN GOD SASUKE!- gilde Shooter, Shooter was de enige presentator die de emotie Zorg kon tonen en het nog geloofwaardig leek lijken ook.
-wat is er gebeurd?- vroeg ze voorzichtig toen ze vlakbij hem was.
op dat moment kwam Oro binnen en hij keek erg blij, hij had een grote grijns op zijn gezicht en plofte op de bank neer naast Shishi die meteen begon te grommen..
-Oro...Oro....- mompelde Sasuke nog steeds lijkbleek.
-JIJ VIEZERIK! ZEG ME NIET DAT JE GEDAAN HEBT WAT IK DENK DAT JE GEDAAN HEBT!- gilde Sweet nu, ze mocht Oro best wel hoor, maar misbruik maken van haar gasten ging toch net IETS te ver... ietsje maar.
Oro haalde zijn schouders op -ik heb hem gewoon 6 keer verslagen met Risk, of het komt omdat ik de Oreo's heb opgegeten...- zei hij toen bedenkelijk, hij haalde opnieuw zijn schouders op luisterde toen verder naar Shishi die nog steeds gromde....

Reageer (5)

  • Brainless

    je moet death note er in doen!!!
    en deidara en itachi mogen blijven!!
    Xx. MIch

    1 decennium geleden
  • Domenoco

    Okee,
    Ik ga opnieuw stemmen;
    Wacht.
    Daar heb ik niet eens zin in. :D

    Dus ik doe het lekker niet. :D

    xx. XD

    1 decennium geleden
  • xMYxAxDEVILx

    de presentator's moeten blijven vind ik
    verder plzzzzzzzzzzzzz

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    wow weer een preek xD sry xD

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    ahahah xD woorden met 5 lettergrepen zijn idd te veel en moeten afgekort worden!!!
    mwhahah xD

    -ik..- begon Shadow en ze leunde dichter naar Itachi toe, -ga..- en ze zat nu zowat op zijn schoot

    xD ik keek ram zo O_O toen = :9~ xD
    en toen viel ik bijna van me stoel af van het lachen :D Love it!!!
    Next!!!
    nog een stem voor Itachi en 1 voor... OROCHIMARU O_O ihihi xD
    en nog stem voor Loveless, Blood+ :P
    Charles, Soubi!! (hoera) ritsuka-kun (hoera)
    ik moet meer manga's gaan lezen :P
    Volgende!! :D (hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen