Anime TalkShowProgramma #16 Naruto Editie
YEAH NUMMER 16!!
bij nummer 20 ga ik een aantal Naruto personages eruit gooien zodat er nog maar 2 over zijn, dan ga er een andere Anime serie bijdoen!
welk personage moet blijven?
welke Anime serie moet ik er nu indoen?
STEMMEN MAAR!
Verschrikkelijke Vuiltjes en Hippe Haren
-ik heb GEWELDIG NIIIEEEUUUWWWSS~! er zijn vandaag criminelen bij ons! WOOOOOOT!- hierop kreeg Shishi meteen en klap op haar hoofd van Sweet die meteen de microfoon afpakte en een nu bewusteloze Shishi de boomhut uitschoof waar een hongerige Flopsie nog steeds geen eten had gehad..
-uiteraard maakt ze een geintje!- zei Sweet rustig, -er zijn geen criminelen bij de Anime Talkshow! HET ZIJN WERELDVEROVERAARS!!-
-en omdat we bij de Anime Talkshow allemaal van Wereldveroveraars houden is de Akatsuki meer dan welkom! we zijn immers allemaal wereldveroveraars hiero, behalve Sakura misschien, die is gewoon irritant ¬_¬- ging Sweet verder.
Deidara, Tobi, Kisame en Itachi keken Sweet vreemd aan...
maar wat gebeurde daar O_O een klein stofje vloog door het beeld van Deidara heen, richting de grond, Deidara zijn ogen werden groot met moord duidelijk erin te zien.
-VUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLL- galmde er door de boomhut, Deidara stopte meteen zijn handen in de heuptassen die hij standaard om had, hij haalde toen zijn handen er uit en de monden die op zijn handpalmen zaten spuugde klei uit in de vorm van afstoffers.
Deidara gooide de eerste afstoffer richting het vuil en hij ontplofte, maar net voordat het vuiltje opgeblazen kon worden vloog hij buiten bereik van de explosie, Shishi was helaas net omhoog geklommen, half opgegeten door Flopsie en ontzettend moe, en werd dus opnieuw naar beneden gesmeten dit keer door de explosie.
de 2de afstoffer werd gegooid en het stofje legde het af, net zoals de bodem van de boomhut die in 1 keer onder iedereen zijn voeten uitzakte.......
~3 uur later~
-MAAR HET VUILTJE LIET HET ME DOEN! IK ZEG HET JE HET WAS HET VUILTJE!- gilde Deidara terwijl hij aan zijn zoveelste rondje door de 5 vierkante kilometer grote tuin begon.
achter hem was een boze horde te zien die stofwolken deed opblazen in de tuin, de vloer van de boomhut was nog redelijk heel gebleven toen hij de grond had geraakt, maar Shishi sloeg toen woedend met haar wapen op de grond en de vloer werd door de midden gebroken, toen ging een woedende Shadow weer in Demonen-modus en werd de vloer tot snippertjes verminderd, daarna rende de hele horde woedend achter Deidara aan.
Itachi, Tobi en Kisame renden ook achter hem aan, niet omdat ze boos waren vanwege de vloer, ze hoefden het tenslotte niet te betalen, neeeee daarom renden ze niet mee, Itachi, Tobi en Kisame mensen, die renden mee omdat ze het stiekje uit Deidara zijn haar wilden halen nadat hij op de vloer was gegooid, ze hadden het nooit voor elkaar gekregen, maar met een Demon-modus Shadow en een woedende Shishi moest het lukken dachten ze zo!
na een tocht van minstens 23 kilometer door de tuin heen was iedereen moe en vielen ze in slaap terwijl ze renden, dus lag iedereen nu te snurken op het gras, het was geen mooi gezicht, maar wacht? wie word daar wakker!? het is Itachi!!!
hij port Kisame en Tobi en ook hun worden wakker, geruisloos sluipen ze naar Deidara die DIEP in slaap is.
ze trekken was aan het stiekje dat niet losgaat, zou dat ding OOIT wel uitgaan?
Gelukkig heeft Itachi altijd een heggenschaar bij zich in noodgevallen! dus hij knikte snel het stiekje door terwijl Kisame Deidara heftig porde om hem wakker te maken.
Het resultaat was een foto van Deidara die later op vele websites, youtube, marktplaats en Ebay belandde...
-zo! nu hebben we onze wraak!- gilde Shishi daarna fluisterde ze erachter aan, -en het geld om de boomhut op te knappen- een duivels lachje volgde en ze huppelde naar boven om deals te sluiten met kopers van de foto...
Reageer (7)
ooooooooooooew DEIDARA MOET BLIJVEN
1 decennium geledenhijs zooo secii ^^
xxStar hvj(H)
OKEE!
1 decennium geledenGAAN WE!
Ik stem;
Personages;
Heel team 7+ Kakashi.
Jiraiya.
Ennuuuhm.
De Atatsuki?
ANIME;
Death Note of Bleach.
ik word eruit gegooit ik durf denk ik ook te wedden
1 decennium geledenDeidara en Itachi moeten blijven!! Ö
1 decennium geledenEn Death Note moet erin
Maar blijf in ieder geval doorschrijven!
x
kom er nu op doe de personages die wegaan in naruto je anderen quiz of bedenk een nieuwen.
1 decennium geleden