YEAH deel 15!! willen jullie commentaartjes achterlaten met dingen die jullie ABSOLUUT nog eens moeten zien? het kan niet gek genoeg zijn! (ik bedoel maar vorige keer: "bad-eend-torpedo"? gek genoeg?:P)

Spannende Schoonmaakbeurten en Fantastische Foto's!
we horen een harde knal en kijken in de keuken, daar staan, Sweet, Shooter, Itachi, Kisame, Kakashi, Jiraiya, Tobi, Naruto, Sasuke, en Sakura, en in het midden staat een witte Shadow, niet zomaar wit! ze was geheel wit! net als in een oude zwart-wit film!!
-OH MIJN GOD! SHADOW WAT IS ER GEBEURT!- vroeg een overbezorgde Shishi die aan kwam rennen
Shadow keek bibberig naar Shishi en opende haar mond om wat te zeggen -ongelukje met het meel-


Uiteindelijk was uitgelegd waarom Shadow onder het meel zat, waarom er een enorm gat in het dak van de badkamer zat, en waarom Shadow de komende maand geen Pizza meer wou zien, de kamer werd opgeruimd, alle verwoeste meubels vervangen, en alle zooi die er standaard lag moest ook maar worden weggehaald.
-OMG!- gilde Shishi plotseling door de kamer heen, alle hoofden draaiden haar kant op om te zien waar Shishi zo geschrokken over was.
Shishi draaide zich langzaam om en kreeg grote ogen, voor extra effect hield ze haar mond een stukje open in shock.
-WAT IS ER!- gilde Shadow plots die geen zin had in wachten.
-we hebben tapijt 0.0- zei Shishi, hierop maakte iedereen een dramatische animeval en stof kwam omhoog dwarrelen vanaf de vloer...

-ik heb een idee!- zei Sweet, de show zou over 5 minuten beginnen maar het huis was nog niet schoon, en als Deidara, de gast van die dag, het vuil zou zien, dan zou het hij opblazen, de schoonmaakfreak, dus dat was niet echt iets om naar uit te kijken.
-als, team 7 doorgaat met schoonmaken! samen met Jiraiya en Shimari die toch nooit een flikker uitvoeren, dan gaat Akatsuki met ons mee naar de boomhut en als we dan klaar zijn met de talkshow, is alles opgeruimd!- eindigde ze.
Team 7 had er meteen al geen zin meer in en Jiraiya moest "plotseling" onderzoek doen.
-oh Jiraaaiiiyyaaaaaa- zei Shooter plots met een suikerzoet stemmetje vanaf de andere kant van de kamer.
Jiraiya huppelde vrolijk naar Shooter toe, op de 1 of andere manier was Shooter de enige vrouw die Jiraiya aardig vond, misschien wel omdat ze "ongeveer" dezelfde obsessie deelden?
-ik heb een deal voor je <_<....>_>- begon Shooter, Jiraiya luisterde meteen aandachtig en ze verdwenen samen naar boven.

-en wat voor deal hebben we het over?- vroeg Jiraiya.
-als jij opruimt, zorg ik voor bikini foto's van de meiden *wenkbrauwwiebel*- (ghegheLoveless:P) zei Shooter en ze staarde Jiraiya aan terwijl ze op zijn antwoord wachtte.
ze kon helaas nog lang wachten op een antwoord want Jiraiya zat alweer in zijn droomwereld te bedenken hoe ze eruit zouden zien....

-waar zouden ze het over hebben?- vroeg Naruto nieuwsgierig.
-waarschijnlijk probeert Shooter hem foto's te verkopen van de "meiden"- zei Sweet droog, die foto's van "meiden" waren niks anders dan foto's gemaakt tijdens het jaarlijkse 60+ badpakkenfestijn.

een belletje was te horen en Shishi, Shadow en Sweet renden naar de boomhut toe met Itachi, Kisame en Tobi, hierdoor bleef Shimari achter met team 7 en Jiraiya die langzaam de trap af kwam gelopen met nog steeds een geile blik in zijn ogen, Shooter glimlachte een vals grijnsje en ging vervolgens Shadow en de gang achterna.

-DAMES EN HEREN! KATERS EN BEREN- gilde Shishi overenthousiast in de microfoon toen het lampje ~on air~ ging branden.
-ik heb GEWELDIG NIIIEEEUUUWWWSS~! er zijn vandaag criminelen bij ons! :D WOOOOOOT!- hierop kreeg Shishi meteen en klap op haar hoofd van Sweet die meteen de microfoon afpakte en een nu bewusteloze Shishi de boomhut uitschoof waar een hongerige Flopsie nog steeds geen eten had gehad..
-uiteraard maakt ze een geintje!- zei Sweet rustig, -er zijn geen criminelen bij de Anime Talkshow! HET ZIJN WERELDVEROVERAARS!!(6)-

Reageer (6)

  • Evalien

    hihi x']
    60+ badpakkenfestijn x']
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen