Anime TalkShowProgramma #14! Naruto Editie
YEAH BADEENDJES SHIMARI
Doodsbange Duivel en Bijdehand Badeendje
Shadow stond in het midden van de kamer en veranderde langzaam weer terug naar haar eigen zelf terwijl Shishi binnen kwam rennen, -SHADOOOOW!- gilde ze geschrokken terwijl ze alle lichaamsdelen, ingewanden en ledematen zag liggen, -hoe kun je! wie moet er nu de pizza bestellen als wij te lui zijn om het te doen?-
-oh.. daar heb je een punt!- zei Shadow, ze verdween en alle lichaamsdelen, ingewanden, ledematen en bloedspetters gingen met haar mee..
-oh oooompiiiieee!- schelde er door de hel heen, de duivel zijn ogen werden op slag zo groot als watermeloenen.
'neej toch, alsjeblieft niet!' ging er meteen door zijn hoofd heen.
hij zocht een plek om zich te verstoppen, maar aangezien hij wel 10 keer zo groot was als een normaal mens, lukt dat niet echt.
uiteindelijk besloot hij achter een steen te gaan zitten! maar die steen, die was ongeveer zo groot als jij, wanneer je staat, en de duivel, als ik je eraan mag herinneren is 10 keer zo groot als jou! dus dat was niet echt wat je noemt een "goede" verstopplek.
-oompje ¬_¬- zei Shadow, ze was wat dichterbij gekomen en zag nu dus OVERDUIDELIJK de kont, plus delen van de rug van haar oom boven een steen uitkomen.
-waarom zit je achter die rots? oh wacht weet je, antwoord maar niet! ik wil dat je deze mensen weer tot leven wekt!- zei ze.
de duivel kwam een stukje achter de rots vandaan en keek naar het hoopje rood en vlees dat achter Shadow lag, -op 1 voorwaarde!- zei hij toen, als hij zich dan niet kon verstoppen, en geen zin had om ze tot leven te wekken, dan kon hij op zijn minst tijd rekken!
-en dat is -_-'- vroeg Shadow, ze voelde de bui al hangen.
-jij kookt pizza voor mij!!!- zei de duivel.
hierop hoorde je een gil door de hel heen die ze in de hemel nog hadden kunnen horen!
we gaan terug naar de aarde!
Shimari was niet aanwezig geweest bij de napoleon slachting, drupdaken en al het andere, die was namelijk gezellig in Konoha geweest om ANBU te bespieden! en dat kon ze goed mensen! ze had zelfs ontdekt dat de Hokage nog met een badeendje in bad zat!! kom op hoe oud is ze nou? 60?
over badeendjes gesproken!
Shimari zat op het moment ook in bad met een badeendje!
heey niet lachen jij! ik zag het wel! ze is minderjarig, dan mag dat!
jaaah! nu mag je lachen:D
maar hoe dan ook ik dwaal af!
ze zat dus in bad met haar badeendje, laten we even kijken:D
Shimari zat in bad met haar badeend, ze duwde hem onder water totdat hij de onderkant van het bad raakte, wat nogal lang duurde omdat het bad bij Sweet niks anders was dan een enorm heet zwembad, dus toen ze eindelijk de 3,5 meter omlaag was gezwommen liet ze het badeendje los en keek toe hoe hij met een enorme snelheid omhoog schoot en het dak raakte toen hij het water uit was geschoten.
onder water was een duivelse lach te horen gevolgd door een bubbel stem die zei: BAD-EEND-TORPEDOOOO!!
ze zwom weer omhoog en ving de badeend op toen hij weer naar beneden kwam suizen, de badeend trouwens, die keek niet zo blij en hij had een blauwe bult op zijn hoofd, -DAT IK NOU KAN DRIJVEN BETEKEND NOG NIET DAT JE MIJ MAG AFSCHIETEN TEGEN EEN PLAFOND!- gilde hij boos, zijn o zo gele huidje werd op slag rood van woede!
Shimari keek geirriteerd naar het badeendje en duwde hem toen opnieuw onderwater totdat hij blauw was van zuurstof tekort.
jah, apart verhaal hea? het begon allemaal met de suikerdonuts, gekocht bij de aldi.....
-OMG SUIKERDONUTS IN DE AANBIEDING!- gilde Shimari en ze sprong op en neer met een euro in haar handen.
ze rende naar de kassa en rekende de donuts af, toen rende ze naar het park waar ze nog wat kleuters bespiedde en begon te eten, maar meteen na de eerste hap was het een beetje maf, ze voelde zich... drijverig.
dus, als je als mens drijverig werd van suikerdonuts, wat zou er dan gebeuren als dingen die al KONDEN drijven het binnen zouden krijge!
vraag me niet hoe ze in hemelsnaam een badeend zover heeft kunnen krijgen om een donut te eten, maar het is haar gelukt.
en meteen toen hij het had opgegeten begon hij te leven.
ik zei toch dat het een beetje een apart verhaal was!? ja dat zei ik ja! kijk me nou niet zo aan!
wat kunnen we hiervan leren? nooit maar dan ook nooit suikerdonuts kopen die bij de aldi in de aanbieding zijn, want pratende badeendjes, die zijn niet lief!
het badeendje werd nu weer boven water gehaald terwijl hij water uitspugde en tegensputterde, Shimari hield hem heel dicht bij haar hoofd, -jij klein opdondertje! jij zal naar mij luisteren! ook al ben je gemuteerd, ik ben nog steeds jou schepper!-
hier was de badeendh et niet mee eens! -DE ALDI IS MIJN SCHEPPER HOOR JE ME! DE ALDI!- en hij begon opnieuw te sputteren....
we horen een harde knal en kijken in de keuken, daar staan, Sweet, Shooter, Itachi, Kisame, Kakashi, Jiraiya, Tobi, Naruto, Sasuke, en Sakura, en in het midden staat een witte Shadow, niet zomaar wit! ze was geheel wit! net als in een oude zwart-wit film!!
-OH MIJN GOD! SHADOW WAT IS ER GEBEURT!- vroeg een overbezorgde Shishi die aan kwam rennen
Shadow keek bibberig naar Shishi en opende haar mond om wat te zeggen -ongelukje met het meel-
Reageer (3)
oké wijze les van vandaag:
1 decennium geledenkoop nooit donuts voor je badeend
(dat gaat toch nooit gebeuren want ik eet ze zelf op:P
JEUWHH BADEENDJES!
1 decennium geledenShadow keek bibberig naar Shishi en opende haar mond om wat te zeggen -ongelukje met het meel-
1 decennium geledenhahah geniaal je quizen maken me altijd weer vrolijk :D
nu krijg ik zin om te gaan baderen en donuts eten -_-'
maar d8 dat duivel me oompie was? bomme
vind je serie egt geweldig
oke sry voor hele verhaal
next!! :D
XxX Shadow!