woot! we krijgen er een nieuwe presentator persoontje bij :D

Shimari is onze nieuwe presentator!:D
het plaatje is Cheeara! vanaf nu: Shimari
ze is een Missing Nin die doet alsof ze ANBU is, ondertussen luisterd ze de ANBU eigenlijk af.
haar hobby is Mensen vermoorden (komt die oom van Shadow toch wel van pas)
ze kan schaduwen beheersen.
verder is er nog niet veel bekend van deze geheim agente....

Nieuwe Vrienden en Kapotte Deuren
hij keek op, blijkbaar had hij nog niet gezien dat Shadow tevoorschijn was gekomen, maar ja, er zat nog een wilde Sasuke achter hem aan en die onthoofde hem nu vrij makkelijk...
-EINDELIJK HEB IK MIJN WRAAK! EINDELIJK O_O- gilde Sasuke en hij rende een rondje door de kamer en om Itachi zijn lijk heen.
-dit gaat mijn oom niet leuk vinden -_-'- zei Shadow vlak voordat ze verdween met het lijk van Itachi....


*we beginnen deze aflevering met het kijken in de onderwereld...*
De duivel zat op zijn troon, te kijken naar al zijn verloren zielen die hard werkten voor zijn plezier, vuur brandde overal, er was nergens iets groens, het enige dat te zien was, was het vuur en rotsen.
toen verscheen er ineens een doorzichtig persoon voor de duivel.
-aaah! een nieuwe ziel om mee te spelen- zei de duivel blij en hij keek omlaag, de duivel was op zijn minst 10 keer zo groot als alle zielen dus tilde hij het figuurtje makkelijk op aan de mantel die hij aanhad.
-oh? Itachi! ik dacht dat ik nog wel een poos had moeten wachten op jouw ziel- zei hij verbaasd.
Itachi keek geirriteerd naar de duivel en antwoordde kalm, -daar kun je je nichtje Shadow voor bedanken.-
-oh? herinner me er dan maar aan dat ik haar nog een exploderende pizza stuur- zei de duivel vol vermaak.
hierop wou Itachi zichzelf wel voor zijn kop slaan maar deed dat toch niet want rara wie kwam daar aan? Shadow, en ze had het lichaam van Itachi meegenomen, nu helemaal heel.
-haay! oompie~! ikweetdatjedezielvanItachiheelgraagwilthebbenmaarikwilhemterug- zei Shadow zo snel mogelijk, ze WIST dat haar oom hem niet zo snel zou afgeven, na alles wat Itachi had gedaan.
-neej- was het korte geirriteerde antwoord van de Duivel, hierop zette Shadow haar meest lieve en zielige gezicht OOIT op, met puppyoogjes, pruillipje en tranen in de hoeken van haar ogen.
-maarmaarmaaaaar Oompie, ik...ik mis hem anders zo!- een traan liep over de wang van Shadow heen.
hierop gilde de duivel en liet hij Itachi zijn ziel vallen terwijl hij zijn handen voor zijn ogen deed, -okéoké! neem hem mee terug! maar kijk nooit meer zo zielig!!!!- gilde de duivel, wie had gedacht dat zo'n wrede man een zwakke plek zou hebben voor "de zielige blik"?
en dus verdween Shadow uit de hel met het lijf en de ziel van Itachi...

Terug in het huis van Sweet...
-JONGENS!- gilde Shadow terwijl ze het huis in kwam rennen met Itachi achter zich aan, -kijk wie ik heb meegenomen :D-
Shishi was weer op de bank gaan liggen en Sasuke was nog steeds rondjes aan het rennen door de kamer en keek nu stomverbaasd naar de nu levende Itachi, -....ach wat ¬_¬ ik heb je al eens vermoord, mijn wraak is compleet, en ik heb honger -_- - zei hij droog en hij liep verveeld naar de keukenkast om op zoek te gaan naar zijn Oreo's, maar de Oreo's waren er niet, waarom? omdat Shishi ze had opgegeten.. hier kwam Sasuke ook achter, -WAAR ZIJN DE OREO'S!- Sasuke had een obsessie, voor Oreo's (net als mij) hij staarde naar de tafel en zag daar de lege papiertjes liggen, Shishi schoof ze hierop gauw van de tafel af en deed alsof er niks was gebeurd.
-jij! >_< JIJ AT MIJN OREO'S!!!- Sasuke rende naar de bank en sprong toen bovenop Shishi terwijl hij haar heftig door elkaar schudden, -SPUUG ZE UIT! SPUUG ZE UUUUIIIIIIT!!!- het vreemde was, Sasuke meende dit....
op dat moment knalde de deur kapot en iemand met zwart haar en paarsachtige ogen kwam binnengerend, -SWEEEET SHADOOOOOW SHISHIIIIIIIIIIII- werd er gegild.
Shishi haar ogen werde groot, was dat wie ze dacht dat het was? ze probeerde te kijken maar door het geschud van Sasuke lukte dat niet zo, maar toen zag ze een glimps van zwart haar en ze gilde -SHIMARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!- Hierop rende Shimari naar Shishi en Sasuke toe en gooide Sasuke van Shishi af, Sasuke knalde helaas tegen een muur en bleef daar bewusteloos liggen... Shishi kon er niet om geven, De Oreo's zaten immers nog in haar maag en ze rende een rondje door de kamer met Shimari.
toen kwam ineens Kisame weer binnenlopen, -HEEY! SHADOW IS HELEMAAL NIET AAN HET ZWEMMEN!- gilde hij toen hij ineens zag dat ze binnen stond, -je hield me voor de gek? ¬_¬-
-NIET WAAR! O_O- zei Sweet, -ik heb creatief de waarheid verdraaid(cool)-
op dit moment deed iedereen in de kamer zo: -_-'
Sweet keek enorm onschuldig en ging vervolgens naar de keuken om patat te bestellen, Shimari werd chagerijnig als ze niet genoeg te eten kreeg.
Toen hoorde ze plotseling de achterdeur openknallen en een schreeuw: -TOBI IS A GOOD BOY! :D-
-TOBI!!!- gilde Sweet dan ook, -WAT DOE JE HIER! JE HOORT DINSDAG PAS TE KOMEN!-
-Tobi wou niet bij Deidara-sempai zijn :(- zei Tobi zielig, iedereen wist dat Deidara Tobi haatte...
-weetje,- zei Shishi ineens, -als half Akatsuki hierheen komt, kunnen we beter Kakashi wegsturen denk je niet.....?-

OMG! word kakashi weggestuurd voor een poosje? of blijft het huis zo vol?

Reageer (8)

  • Domenoco

    TOBIII! :D
    Komt Deidara-kun ook nog in de talkshow? ;x

    EN OMG.
    IK HEB SASUKE'S OREO'S IN ME MAAG!
    YEAH!
    WRAAAAAAK! :D

    1 decennium geleden
  • cheeara

    jeuhh heb sasuke bewusteloos gegooit

    1 decennium geleden
  • cheeara

    oreos? Wtf wattes is dat

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    yay kheb um weer gelezen :P vind um nog steeds leuk xD Akatsuki moet komen O_O mwhaha xD
    (K) Mel!

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    ps: exploderende pizza stuur FTW!! xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen