Anime TalkShowProgramma #7! Naruto Editie
Deel 7! we krijgen een nieuwe gast vandaag!
Vreemde Familie's en Boekjes om Voor te Sterven
Als jullie plotseling een BRILJANTE ingeving krijgen over wat jullie willen zien, stuur me maar een Persoonlijk Berichtje en ik kijk wat ik kan doen
Naruto gilde terwijl hij naar de muur vloog en toen hij na een poos nog maar 1 Shishi zag staan schreeuwde hij een hele kleurrijke rij van scheldwoorden, gevolgd door -Shishi! Waar was dat voor nodig!-
Shishi rolde simpelweg met haar ogen, -je had ook kunnen ontwijken!- en met dat gezegd liep ze naar de boomhut om het belletje vast uit te zetten zodat Shadow hem niet nog eens zou vernielen.....
en toen, nog geen 3 minuten nadat Shishi het belletje veilig had opgeborgen voor Shadow... BEGON DE SHOOOOW!!!...
~On Air~
-OMG! DAMES EN HEREN, FLAPDROLLEN EN KOEKEPEREN! HET IS DE 2DE TALKSHOW VAN SHADOW, SWEET EN UW GAST VROUW SHISHIIIIII~- begon Shishi de show, ze kon niet wachten om deze gast voor te stellen!
-We hebben gisteren Sasuke, Naruto, Sakura en Kakashi voorgesteld die u NU onderin beeld kunt zien! Sakura is door een ongelukje helaas naar het ziekenhuis overgebracht maar we hopen dat ze morgen weer terug is!- zei Shishi, en het leek wel alsof er leedvermaak aan haar stem kleefde.
-EN DAN NU! DE LEGENDARISCHE, MEEST PERVERSE.... Pap en Mam? o_O- Shishi haar presenteerbui was op slag verdwenen, in de deuropening stonden niemand minder dan haar eigen....
ouders........................
-p..papa? m....mama? ehehehe wat doen jullie hier nu?- vroeg ze voorzichtig, toen deed haar moeder een woeste stap naar voren.
-TRAINEN MY ASS! IS DIT WAT JE EIGENLIJK ZOU GAAN DOEN???!!!!- het hoofd van de moeder werd zo rood als een tomaat terwijl ze dit gilde en ze leek wel 4 keer zo groot te worden, in de ogen van Shishi dan.
-m...maar mamsie! dit kwam toevallig op mijn pad!- zei Shishi nog steeds bang maar helemaal overtuigd.
-Shishi... jij eigenwijs kind...- zei haar moeder weer.
-uh.. mamsie, paps? zouden jullie uit het beeld willen gaan? we proberen de talkshow te presenteren,- probeerde Shishi voorzichtig, zodat ze haar moeder niet weer woedend zou maken.
haar moeder sprong van schrik het boomhuis uit, gevolgd door haar vader en terwijl ze wegrenden zwoor Shadow dat ze de moeder kon horen roepen: -IK HEB MIJN MAKE-UP NOG NIET GEDAAAAAAAN-
Shishi was behoorlijk geschokt, maar het ~On Air~ lampje kreeg haar aandacht weer te pakken en ze herinnerde zich de show weer.
ze greep de eerste microfoon die ze zag en schreeuwde bijna zo blij was ze dat haar ouders weg waren.
-WE GAAN VERDER! DE MEEST LEGENDARISCHE EN PERVERSE SANNIN VAN ALLEMAAL! JIRAIYAAAAAAA- meteen toen Shishi de naam had uitgesproken kwam er een enorme rookwolk in het boomhuis, niemand kon nog wat zien.
-oh god, krijgen we dit weer- klaagde Sweet, -lucht -_-'- ging ze verder, een sterke wind stak op en blies alle rook weg waardoor ze nu konden zien dat Jiraiya druk bezig was de touwladder op te klimmen voor zijn 'grand entrance' het enige wat te zien was, was zijn hoofd dat net boven de planken uitstak.
Sweet liep rustig naar hem toe en hurkte toen ze vlakbij hem was, -lieve schat, ik heb team 7 half omhoog moeten tillen omdat er een valse hond achter ze aanzat, het is echt niet nodig om mooi binnen te komen -_-...-
Jiraiya staarde haar even aan en gooide toen opnieuw een rookbom, niemand had het zien aankomen zo snel was het gegaan, maar toen Sweet opnieuw de rook had weggeblazen stond Jiraiya in het midden van het boomhuis in een coole pose.
-ik ben Jiraiya! meester van Kikkers EN SCHRIJVER VAN MAKE OUT PARADISEEEEEE- schreeuwde hij enthousiast terwijl hij zijn nieuwste boekje tevoorschijn haalde, hierop begon Kakashi spontaan te kwijlen en hij sprintte naar Jiraiya toe.
-BLAF ALS EEN HOND VROUW!- beval Jiraiya hem, Kakashi deed precies wat hem bevolen werd.
-GA OP JE KNIEEN EN SMEEK ME- ging Jiraiya verder, met enorm vermaak duidelijk te zien in zijn ogen.
-ALSJEBLIIIIIEEEEEFT!!- smeekte Kakashi met de Puppyoogjes, hierop liet Jiraiya het boekje precies in de handen van Kakashi vallen, hij was meteen verdwenen, het enige teken waardoor ze wisten waar hij heen was, was de dichtslaande deur, hij was op zijn kamer...
OMG JIRAIYA IN 1 HUIS MET 3 MEIDEN? O_O DAT KAN NOOOOOOIT GOED GAAN!!!
Hoe zal dit aflopen? wie gaat er vermoord worden?
komt er oorlog in huize Sweet?
LEES HET DE VOLGENDE KEEEEER *Yeah Afgezaagde Soap Styleee*
Reageer (6)
haha echt een geweldige story!!!!
1 decennium geledenLove it!!
Xx. Mich
tjaah als die dikke kikker geluk heeft overleeft hij het wel =o
1 decennium geledendat voor een boekje O_o
1 decennium geledenecht dit is zo grappig verder plzzzzzzz
3 Vrouwen en Jiraiya?
1 decennium geledenGaat nooit goed...
Ik denk dat Jiraiya geluk heeft als hij hier levend uitkomt
x
wahaha vet leuwk:PXD
1 decennium geledenen idd met jiraiya in 1 huis met 3 meiden-_- komt idd egt nie goe:P
-xXx- assiej