Foto bij 88

Yo! We zijn alweer bijna bij hoofdstuk 90, dat betekent 10 hoofdstukken lang met alleen Bieber. Of misschien maar 9, want ik weet niet of ik nog twee of maar 1 hoofdstuk nodig heb voor het Jake gedoe. Maar volgende week heb ik poepveel toetsen en verslagen. Dus het kan zijn dat het nog twee weken duurt tot we bij het 100ste - en laatste - hoofdstuk zijn. Dat wou ik dus eventjes zeggen.

Ik liep samen met Sophie naar huis toe. Het was best gezellig bij Jake en Ian. Die Ian probeerde met me te flirten. Ik heb hem wijsgemaakt dat ik al een vriendje had. Wat ik volgens mij niet heb? Waarom weet ik niet of ik een vriendje heb? Ik móest het weten. Ik werd er gek van. Welk mens weet er nou niet of ze een vriendje heeft of niet? Nou IK dus. 'Maar Soof. Ik moet je wel iets belangrijks zeggen.' Zei ik. Ze stopte met lopen en keek me aan. 'Laten we gaan zitten.' Zei ze en wees naar het stoeprandje. 'Nou, laten we naar mijn huis gaan. Lijkt me wel iets fijner.' Ze knikte. 'Wat wilde je vertellen?' Vroeg ze terwijl we verder liepen. 'Zeg het zo wel.' Ze knikte opnieuw. 'Hier het hoekje om.' Zei ik toen ze door wou lopen. 'Ow. Ja, ik zie je huis al. Kom dan gaan we rennen.' Ik keek haar aan met een blik "meen je dit?" Ze pakte mijn hand vast en trok me mee. 'Hèhè.' Hijgde ze toen we voor mijn deur stonden. 'Wil je het zo graag weten?' Vroeg ik en ze knikte overdreven. Ik rolde met mijn ogen en opende de deur. 'Er is nog niemand thuis, dus we kunnen gelijk naar boven.' Zei ik. Ik schopte mijn schoenen uit en hing mijn jas op. Ik wist ook niet waarom we naar boven gingen als er toch niemand thuis was. Sophie trok me mee naar boven en duwde me op mijn bed. 'Zeg het!' 'Nou...' Aarzelde ik. Moest ik het wel vertellen van Jake? Wat als dit verkeerd afloopt. 'Ik heb ooit iets met Justin gehad.' Begon ik mijn verhaal. Als ik dit ging vertellen, kon ik meteen alles vertellen. 'Echt waar? Zo gaaf. Wanneer?' 'Ergens in de zomervakantie. Totdat iemand me zoende.' Zei ik en keek weg. 'Wie?' 'Jake.' Mompelde ik.

Reageer (5)

  • nienkeworld

    Jake is going down, down down. Hahahaha. Snel verder en succes met je toetsjesss <3

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Jake mag haar niks aandoen! Dan moet Justin daar zijn om haar te beschermen! xD
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • JasonMcCan

    ooooooooooooooooooooooeeeeeeeeh.
    snel verder <333'

    1 decennium geleden
  • chadwick

    jonge die Jake gaat haar dalijk nog vermoorden haha.
    snel verder <3
    en succes met je toetsen haha. (:

    1 decennium geleden
  • GypsyV

    Ze mocht het niet gezegd hebben,, nu gaat Jake haar iets aandoen, dat mag niet! :o

    verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen