Anime TalkShowProgramma #4! Naruto Editie
We gaan verder met de hyperheid en ongelukjes!!
ONWEER!??
Shadow? ¬_¬- zegt Sweet argwanend, -heb je nu wel Flopsie vastgebonden?-
-O_O....¬_¬ neeeeeeeeeej- antwoord ze, nog geen 2 seconden later word ze het boomhuis uitgegooid omdat Flopsie altijd honger krijgt van zwemmen, en aangezien er geen eerstejaars in de buurt waren wou hij wel een hapje Ninja hebben...
-OKEE! laten we gewoon verder gaan met het programma!- zei Shishi nu, ze negeerde compleet het feit dat er buiten vele pijnlijke kreten en doodswensen te horen waren en griste een nieuwe microfoon van een tafel af, de andere was samen met Naruto het raam uitgevlogen.
toen liep ze naar de jongen met zwart haar die weer op zijn stoel zat, -DAMES EN HEREN! DE LEGENDARISCHE OVERLEVER VAN DE UCHIHA SLACHTING! SASUKE!!-
Sasuke keek duivels naar Shishi, die slachting was niet hetgene waar hij aan wou denken, maar dat kon Shishi niks schelen.
toen was het meisje met roze haar aan de beurt, Shishi deed haar mond open om wat te zeggen toen ze ineens niet meer wist wie het was.
-en jij bent?- vroeg ze dan ook met een gezicht dat zo blank was als het tekenpapier van Sweet op het moment, het meisje met het roze haar keek zwaar beledigd naar Shishi en piepte toen met haar irritant hoge stem, -IK BEN SAKURA-
-oooh jah!- zei Shishi nu terwijl er een lampje ging branden, -DAMES EN HEREN! Dit is SAKURA! het meisje dat in het begin van de serie Naruto geen flikker uitvoerde! wil je haar in actie zien?.... jah jammer mensjes, je moet wachten tot Shippuden....¬_¬- hierop vloog Sakura omhoog en balde haar vuist.
-SHANNAROOOOO- gilde ze woest, blijkbaar was dat haar strijdkreet want nog geen seconde later had ze Shishi het boomhuis uitgetackeld en rende Shishi nu als een gek rond op zoek naar haar wapen.
en dat wapen... was bij Shadow.......
-FLOOOOOPSIE - werd er geschreeuwd naar de driekoppige hond, het beest draaide zich woest om en een rij flijmscherpe tanden was te zien.
-kijk eens wat het baasje heeft?- een blauw bijlachtig wapen werd in de lucht gezwaaid en Flopsie begon spontaan te kwispelen en blafte 2 keer luid voordat Shadow het wapen van Shishi weggooide.
maar de show was nog niet afgelopen! bij de rij krukken zat nog 1 persoon te zitten, een man met een masker die zijn neus en mond bedekte, en met een voorhoofdbeschermer over zijn linker oog, hij had grijsachtig haar dat half omhoog en opzij hing op zijn hoofd.
-duuuuus....- zei Sweet, en ze pakte ook maar een microfoon die ze in het gezicht van de man stak, -wie ben je?- vroeg ze geirriteerd,
de man keek even op van het boek dat hij aan het lezen was en antwoorde verveeld -Kakashi-
-fijn..- zei Sweet en ze mieterde de microfoon naar achteren en ging liggen op de bank, toen keek ze nog even in de camera en zei te enthousiast -WE ZIEN JULLIE DE VOLGENDE KEEEEEER-
het knopje ~on air~ ging uit en Sweet rolde met haar ogen.
normale mensen zouden nu niet weten wat er verder gebeurde, maar wij zijn natuurlijk speciaal, wij weten ALLES wat er gebeurd in dit huis EN in de boomhut!! en daarom, gaan we nu verder kijken...
-SHADOW!- gilde Shishi en ze stopte abrupt met rennen, -HOE KUN JE ME ZO VERRADEN!- ze staarde naar het hoopje wat eens haar wapen was geweest, Flopsie was er uitbundig op aan het kauwen.
-maar hij was niet rustig te krijgen!!- smoesde Shadow nu, ze had hem rustig kunnen krijgen met haar Beest-Beheers-Krachten, maar ze was te lui geweest om dat te doen.
achter haar hoorde Shishi een -SHANNAROOOO- en ze sprong behendig opzij, toen dook ze achter de grote eik en haalde daar een nieuw wapen vandaan.
-HOEVEEL VAN DIE DINGEN HEB JIJ!- schreeuwde Shadow,
-weet ik veel, het was een aanbieding bij de praxis, ik heb de hele winkel leeggekocht! - antwoordde Shishi blij en ze haalde uit naar Sakura, maar miste.
toen voelde ze opeens een druppel, ze keek de lucht in en merkte opeens op dat het koud was geworden, -onweer -_-'- zei ze geirriteerd en ze sloeg Sakura Knock-out, -HA! JIJ DOMME NINJA! JE BENT NIKS VERGELEKEN MET DE ALMACHTIGE SHISHI!!!- schreeuwde ze en ze rende het huis weer in.
-waar ga jij heen?- schreeuwde Shadow haar achterna toen ze opeens bliksem zag, -KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA- gilde ze en ze rende ook het huis in terwijl ze Sakura achter zich aansleepte.
-hoor ik onweer?- vroeg Sweet rustig en ze keek het raam uit waar ze nog een flits zag... -ja... ik hoor onweer-
ze stond rustig op van de bank en porde Kakashi net zolang tot hij opkeek van zijn boek, toen gaf ze Sasuke een trap tegen zijn schenen aan en zei -Huis, NU!-
Wat zal er de volgende keer gebeuren nu ze met zijn allen in de villa zitten? en waar is Naruto eigenlijk?
Reageer (5)
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenIk heb er niks op tegen hoe ik tegen Sasuke en Sakura reageer, maar was het niet de bedoeling dat ik Emotieloos met Sasuke omging en echt als een miesjeswijf met Sakura omging? .
1 decennium geledenIK GAAT NAAR DE VOLGENDE!
EN I LOVE MYSELF! .
Achja, Wie houdt er nou niet van ShiShi.
Echt leuk idee!!
1 decennium geledenJa, op Quizilla waren er al honderden, en ik was ook van plan er een te maken, maar ik was te lui
Goed dat jij er een gemaakt hebt!!
Wel verder gaan hoor
En komt Team Sand er ook nog eens in?? Ö
Ik wil Team Sand erin... *gaat in een hoekje lopen mokken*
Maar goed ^^
Alsjebliiiieeft?
Xx
ja vraag ik me ook af wat is er met naruto gebeurt? verder plzzzzzzzzz
1 decennium geledenWhahahah omg uitverkoop bij de praxis! haha hoe kom je erop! hahaha yeah!! Mijn Flopsie!!! haha Ben nu mega fan geworde!! O_O ben weer benieuwd naar volgende O_O als ik idee krijg laat ik je wel weten
1 decennium geledenX Shadow