Ik begon hiermee op 12 mei.
Zoekresultaten voor 'Anime Talkshow'
0 Resultaten voor zoeken in titel
0 Resultaten voor zoeken in omschrijving
0 Resultaten voor zoeken naar tags
IK BEN DUS DE EERSTE DIE DIT BEDENKT!!

Okeej! hier komt het eerste verhaal!
het zal een beetje stroef beginnen maar het komt vanzelf op gang!

Naruto Personages Komen Langs!!
*die dag begon rustig, net zoals elke andere dag in het huis van Sweet, Shishi lag snurkend op de bank met een Manga over haar hoofd terwijl ze mompelde: -Bankai! neej mama, ik heb geen nietmachine opgegeten- terwijl Shadow in de keuken probeerde te koken, als we naar boven gaan vinden we tientallen lege kamer met witte deuren, en 1 kamer met een blauwe deur, we gaan d'r naar binnen, daar ligt Sweet op haar bed omringt met lege chocolade papiertjes langzaam word ze wakker door een brandlucht uit de keuken, ze staat op.....*
-SHADOOOOOOOW- gilde ze naar beneden terwijl ze de veel te lange gang uitrende richting de trap, daar kwam ze echter een stapel met Mangaboeken tegen en dus stuiterde ze ondersteboven en binnenste buiten de trap af om pas tot stilstand te komen toen ze tegen de bank aanknalde.
door de schok werd alleen wel Shishi wakker die meteen de manga van haar hoofd aftilde en slaapdronken om zich heen sloeg, omdat iedereen wist dat Shishi goed kon vechten met voorwerpen, (zelfs haar heilige manga) sprong Sweet overeind
en rende ze de keuken in terwijl ze achter haar hoorde dat de woonkamer volledig werd gesloopt.
toen ze binnenkwam in de keuken werd ze verrast, alles was nog heel, er brandde niks, en er stonden 2 pizza klaar om gegeten te worden.
-PIZZA O_O- gilde Sweet en ze ging meteen zitten op een kruk.
nog geen seconde later kwam Shishi ook aangerend, -wie had het over pizza- zei ze met een duivelse blik in haar ogen, en toen ze de pizza zag leek het wel alsof ze naar haar krukje zweefde en vervolgens ging zitten.
-pizzaaa~ heilige pizzaaa~- fluisterde ze terwijl ze een stuk optilde en eraan rook, als er iets was wat ze nog leuker vond dan Anime en Manga, dan was het wel pizza, maar alleen omdat ze na een groot stuk pizza weer 6 uur lang Anime en Manga kon kijken en lezen.
-EET SMAKELIIIIJJJJK- zei Shadow en ze liep de keuken uit, Sweet vertrouwde dit niet want ze wist dat Shadow ook wel van pizza hield.
-waar ga jij heen?- vroeg ze dan ook met valse oogjes.
-uhm, de wc?- probeerde Shadow voorzichtig, toen hoorde Sweet een gigantische knal achter haar en werd de keuken zwart van de rook, Shadow rende de woonkamer rond met haar armen in de lucht terwijl ze duivels lachte zoals alleen zij dat kon, hoewel haar oom ook wel in de buurt zou komen.
Sweet wapperde de rook weg met haar hand en zag voor haar Shishi zitten met open mond en een geroosterd stuk pizza onderweg naar haar mond, -ZE BLIES DE PIZZA OP!- schreeuwde ze en rende Shadow achterna.
- -_-' waarom werd de pizza nou opgeblazen?- vroeg Sweet aan niemand in het bijzonder terwijl ze staarde naar haar grommende maag.
toen hoorde ze zachtjes een bel rinkelen, -OH NEE! DE SHOW BEGINT!!- schreeuwde ze en rende de woonkamer in.
daar zat Shadow achter een bank nog steeds duivels te lachen terwijl Shishi probeerde haar wapen te vangen die Shadow in de lucht liet zweven met 1 van haar vele krachten.
-DAT IS MIJN WAPEN, GEEF HET TERUG JIJ HOND VAN SATAN!!- schreeuwde Shishi, hierdoor vond Shadow het alleen maar leuker en ze tilde het wapen nog wat hoger.
-STEEEEEERF!!- gilde Shishi nu en ze tilde de kleine tafel op waar al haar Manga op lagen, die donderden er natuurlijk allemaal af en Shishi sloeg de bank opzij met de tafel, nu begon zelfs de angstloze Shadow bang te worden en ze liet het wapen vallen.
-jeej!- zei Shishi, ze gooide de tafel tegen de muur aan haar linkerhand en sprong bovenop haar wapen dat ze toen uitbundig knuffelde.
-o.O het is af en toe moeilijk te geloven dat ze zo slecht kan zijn hea?- stotterde Sweet terwijl Shadow in shock aan het kijken was naar de tafel die nu in stukjes tegen de muur aanlag, -ik denk dat we een nieuwe tafel nodig hebben-
-OH! DE SHOOOOW!!- gilde Sweet nog eens, en ze rende naar buiten waar een enorme eikenboom stond, Shadow en Shishi volgden haar en een touwladder viel de boom uit waar Shadow opklom, Sweet gebruikt haar controle over de elementen om een tak haar omhoog te laten tillen en Shishi klom de boom gewoon in, daar was ze ook heel goed in.

Volgende keer!!:O
De show begint! Team 7 komt langs en kijk maar wat er gebeurt!!

Reageer (3)

  • darkjuli

    COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

    1 decennium geleden
  • Domenoco

    OMG! :D

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    OWW!!! Ik like it!! Yeah ik kan Pizza maken (A) dat ontploft *duivels lachje*
    Super meid! ik ben nu al verslaafd!! *spring op en neer* NEXTIES!!!
    Plz? *puppyogen* :3
    (K) Mel (aka. Shadow ;))

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen