With pleasure ~ CB - 21
Uiteindelijk vertrekt mijn vader weer en ik geef hem nog snel een sleutel mee van het huis zodat hij het leeg kon halen. Wanneer ik terug naar de woonkamer loopt zie ik Kiro languit de bank liggen met Max bovenop hem die aan het dabben is. Ik lach om zijn gezicht die hij trekt. 'Er ist so schwer!' Piept hij en ik schiet in de slappe lach. 'Was wollst du wenn er 17 kilo ist?' '17?! Ugh'.. Ik moet me overeind houden aan de muur anders zou ik omvallen.
Uiteindelijk zijn we helemaal klaar, heb ik veel tassen in mijn auto weten te proppen en probeer nog wat plaats te maken voor Max. Uiteindelijk zitten we allemaal goed, slaapt Max meteen -luilak-, en scheur ik als gewoonlijk weg. Op de snelweg ga ik iets harder dan toegestaan en bekijk de verschillende auto's die we in halen, of die ons inhalen. Met de muziek aan zingen Kiro en ik soms mee, het maakte me niet uit dat ik vals zing, dat maakte het des te leuker in de auto. Soms kijk ik even naar Max, maar die slaapt gewoon door.
'Trut! Laat me invoegen!' Gil ik naar een andere Nederlandse auto. 'Flikker op, dadelijk mis ik mijn afslag nog en moet ik helemaal omrijden, hoer!' Flip ik uit en druk hard op de toeter. Kiro lacht zich kapot, al verstaat hij me niet en ik grijns. Grommend geef ik een dot gas en cross aan de rechterkant over de vluchtstrook haar voorbij, hard toeterend. 'Je bent wel slecht bezig hè?' Lacht Kiro en ik grinnik. 'Wen er maar aan, ik doe bijna alles zo..Nog nooit ben ik aangehouden'. En anders zou mijn vader het voor mij betalen, hij doet alles voor me. Ik had ook deze auto en het appartement van hem gekregen. Het klagende gemiauw van Max laat me omkijken naar hem. 'Shit, waar is hier een stop plek? Ik moet Max eruit laten'. 'Daar, over 800 meter is er een tankstation'. Wijst Kiro op een bord.
'Tank jij voor mij even, ik betaal het je wel terug'. Zeg ik snel en haal Max uit de auto. 'Nee joh!' Hoor ik Kiro nog roepen terwijl ik al met Max in mijn armen naar de bomen ren en het riempje aan hem vast maak.
Reageer (2)
mooi, mooi, mooi!
1 decennium geledenSnel verder!
Snel verder!<33.
1 decennium geleden