Foto bij I sold my soul to the devil.[Edward Cullen]*Part 28*

Heb inspiratie, daarom die nieuwe xD

xoxo

Z'n gedachtes waren vreselijk, hij wou me gewoon....in bed krijgen. Eindelijk kwamen we thuis aan. Edward stond al buiten te wachten. Ik liet via m'n gedachtes horen wat Indy dacht.'Laat je niet doen door hem, schat.'Ik zag Edward z'n gezicht verstrakken."Nou, stap maar uit." Ik glimlachte fake en stapte uit. Indy volgde me naar Edward.'Wat een lekker kontje'Ik zag Edward nog razender worden. Ik kustte Edward op z'n lippen, zodat hij rustiger werd. Ik hoorde een zachte zucht achter me."Wel Indy, dit is mijn vriend. Edward, Indy-Indy, Edward."Ze schudde elkaars hand."Je blijft van d'r af, begrepen?"Indy keek verbaast naar Edward."Je blik verraad je.""Komop, laten we naar binnen gaan, zonder kleerscheuren." Ik wou ons niet verraden. We liepen allemaal naar binnen waar ik de geur van menseneten opving."Zijn ze eten aan het maken?" vroeg ik zo stil dat alleen Edward het kon horen."Ja, ze stonden erop."We liepen de keuken in waar iedereen druk in de weer was. Carlisle stopte even en kwam naar ons toe."Welkom Indy, we zijn eten aan het maken voor je. Ik ben Dr. Carlisle Cullen. Dit zijn Emmett Cullen, Rosalie Hale, Esmée Cullen. En daar zijn Jasper Hale en Alice Cullen." Iedereen zwaaide wanneer z'n naam werd genoemd."Nou, ik hoorde van Victoria dat jullie al hebben gegeten. Dat hoeven jullie echt niet te doen.""Nou, daar is het eigenlijk al een beetje te laat voor. Het is al klaar."Carlisle toonde Indy wat er allemaal te eten was terwijl ik bij Jasper en Alice ging zitten."Jasper, heb je het ook zo moeilijk?" Hij knikte wrang."We hebben het allemaal moeilijk, hij ruikt echt te goed." Ik knikte even wrang als Jasper.

reactrie's!!!
xoxo

Reageer (6)

  • LunaMar

    hee. als je verder gaat wil je dan melden wanneer de volgende er is? x

    1 decennium geleden
  • Wilson

    Vlug verder please.

    1 decennium geleden
  • Saskia95

    Snel verder !! X3

    1 decennium geleden
  • DropDeath

    snel verder
    sorry dat ik ze nu pas maak ik had het super druk
    xxx.

    ps. ze zijn super goed

    1 decennium geleden
  • Reminiscence

    xD verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen