Foto bij 017

Oeee ik ben dol op lange reactie's dus laat maar komen haha. Ik moet nu slapen dus dit is de laatste voor vandaag! Slaaplekker allemaal! (flower)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • iHeartBiebs

    Oewhh hoop dat ze gaan zoenen <333

    1 decennium geleden
  • ORBs

    Gemeen om hier te stoppen! Snel verder x

    1 decennium geleden
  • Kurt

    Omg..... Ik haat jou (niet echt hoor, alleen op dit moment(A)). Grrrrr! Waarom moet je nou weer hier stoppen? hkldkfjhdlk! -sniksnik- WAAROM?
    Maar ik vroeg me af,,, als ze nu dat vest van Dray aan heeft met daar onder alleen een bh, hoe the hell wil ze dat gaan uit doen? En ik denk dat ze gaan zoenen(nerd)... Weet je ik zie het al voor me, een meisje met alleen een bh en een kort rokje die door Hogwarts loop -giggle-. Haha, en dan komt ze Harry tegen, en dan wordt hij rood, gaat stotteren en loopt hij weg. Haha, Harry Stotter. En denkt zij: Nou bedankt!
    Jij ook slaaplekker, lieverd! Ik ga ook zo slapen, na me mail gecheckt te hebben(krul).
    Maar morgen moet je wel verder, hé!
    Ik ga ff tot 12 uur wachten om je een kudo te geven!

    (Is ie lang genoeg?)

    (flower)

    1 decennium geleden
  • Peppin

    ah kom op, net op zo'n moment stoppen. Niet lief hoor. Haha, nee grapje. Ik wil alleen even zeggen dat je verhaal super is en het leest als een trein wat goed is voor mij want ik hou niet zo van verhalen met super lange hoofdstukken, bij deze jouw verhaal staat bij mijn top tien haha ^^ En by the way DrayDray xD pfrt is een hottieee, kheb ook een verhaal over hem (: als je wilt mag je altijd lezen. Trouwens je houdt van lange reacties, ik ben dus gewoon maar wat aan het zeveren om die lange reactie voor jou te maken !! Je story is geweldig, love it really bad ! Dat heb ik zeker al gezegd haha ^^ maar jah, blahblahblah oh en trouwens , het is ook best origineel, vind ik toch...


    Maar nu ga ik stoppen met mijn gezever en verder typen aan mijn DM verhaal, love it xXx

    1 decennium geleden
  • Dusty

    I like like ='D
    wat nu? kusje kusje?
    thihi verder...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen