Foto bij Toekomst

2 Hoofdstukken op 1 dag! ik word sneller! Enjoy (H)

~Bella~

Tanya was weggerent, en we hadden Alice gevraagt of ze op haar toekomst wou letten. 'En?' vroeg ik aan Alice. 'Nog niets Bella, ze weet nog niet waar ze heen gaat.' antwoorde ze. Opeens werden haar ogen wazig. 'Alice?' vroeg ik 'Wat zie je?' Alice antwoorde niet en ik keek Edward aan. 'Edward? Wat is er?' vroeg ik. 'Tanya gaat naar Spanje.' antwoorde Edward. 'Spanje, wat moet ze daar nou doen?' vroeg Carmen.
'Ik weet het niet' zei Alice 'Ze heeft besloten om naar Spanje te gaan maar waarom zag ik niet' 'Een tussenstop?' vroeg Jasper. 'Nee, ze rent wel verder maar blijft wel even op dezelfde plek hangen' antwoorde Alice.
'Waar dan?' vroeg ik. 'Madrid' antwoorde Alice en Edward tegenlijkertijd. 'Eleazar, bel Garret en zeg dat ze naar Madrid moeten' zei Edward. Eleazar rende naar de keuken en belde Garret meteen op.
'Kate, weet jij wat Tanya in Madrid zou moeten doen?' vroeg Edward terwijl hij het antwoord waarschijnlijk wel wist. 'Nee, ze heeft nooit gezegt dat ze naar Spanje zou gaan.' antwoorde Kate. Eleazar kwam terug rennen. 'Emmett en Rosalie zijn meteen naar Spanje toegegaan, maar Garret denkt dat zodra ze hun ziet de grens over rent dus hij wacht in Frankrijk op haar.' vertelde Eleazar. 'Waar is Esmé?' vroeg ik. 'Ze is met Carlisle aan het jagen' zei Alice. 'Ik dacht dat Carlisle moest werken op woensdag' zei Carmen. 'Ja, dat moet hij normaal gesproken ook. Maar hij heeft vrijgenomen om te helpen te zoeken naar Tanya.' antwoorde Edward. 'We hebben alle hulp nodig' zei hij erachterna. 'We moeten bedenken wat ze in Spanje of omstreken moet doen.' zei Jasper. Terwijl iedereen plannen bedacht liep ik naar Nessie toe die bij de rivier met Jake aan het spelen was. 'Hey Bells!' riep Jacob. 'Mama!' gilde Nessie erachteraan. 'Hey Jake' zei ik. Nessie kwam op me aflopen en sprong in mijn armen. Ze raakte mijn wang aan. Is er nog nieuws over tante Tanya? vroeg ze. 'Niet veel lieverd, we weten alleen dat ze in Spanje zit' antwoorde ik. Wat doet ze in Spanje dan mama? 'Dat weten we niet lieverd' Gaan jullie weg om haar te zoeken dan? 'Misschien schat' Mag ik dan mee? 'Dat weet ik niet lieverd, dat moet ik met je vader bespreken' Maar als jullie weggaan zonder mij, mag ik dan bij Jacob blijven? vroeg ze 'Dat denk ik wel lieverd' antwoord ik. 'Mag ik het ook nog weten?' vroeg Jacob. Ik legde het hele verhaal aan Jake uit. 'Maar Nessie is altijd welkom in La Push hoor.' zei Jacob. 'Dat weet ik ook wel Jake' Plotseling hoorde we een wolf huilen. 'Shit dat is Leah, tot morgen Nessie.' riep Jacob. 'Mama gaan we naar papa toe?' 'Tuurlijk schat' antwoorde ik. Ik pakte haar op en rende naar het grote huis.

Reageer (1)

  • JayDick

    verder<3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen