8th.
Hailey Kush.
Glimlachend eet ik mijn spaghetti op, terwijl mijn moeder me onderzoekend aankijkt. ‘Ik kan nog steeds niet begrijpen hoe je zo lang weg kon blijven’, zucht ze diep en kijkt me bezorgd aan. ‘Lopen mam’, zucht ik en rol met mijn ogen. Ze eet rustig door terwijl ik wat naar mijn eten staar, en af en toe er wat tussenuit pik. ‘En je bent niet toevallig iemand tegen gekomen? Een vriendin?’. Ik verslik me in mijn eten, en proest mijn eten bijna naar buiten. ‘Alles goed?’, zegt mijn moeder meteen met grote ogen en kijkt me aan terwijl ik gulzig een slok neem van mijn water. ‘Ja nu wel’, grinnik ik en haal de tranen die zijn ontstaan onder mijn ogen weg. ‘Dus, die vriendin hé?’, glimlacht ze terwijl ze nog een hap eet. ‘Nee’, zucht ik geïrriteerd en neem het laatste hapje van mijn eten weg. ‘Het was lekker, nu ga ik even douchen’, glimlach ik naar haar en leg mijn bestek neer. ‘Is goed lieverd, handdoeken liggen-‘. ‘In de bovenste lade, ik weet het’, glimlach ik naar haar en sta op. Met een brede glimlach loop ik de trap op, en neem de afslag naar mijn slaapkamer toe. Ik neurie mee met het liedje op de radio, en bekijk hoe ik eruitzie in de spiegel. ”En nu het nieuwe ontdekte jongetje uit Atlanta, hier speciaal voor u. Justin Bieber”. Nieuwsgierig luister ik naar de radio en probeer mijn aandacht er op te richten. Net wanneer de muziek begint te spelen komt mijn moeder mijn slaapkamer ingestormd. ‘Wat had ik he nu gezegd over het luisteren naar de radio?’. ‘Het verpest je gehoor, en ze zeggen alleen maar onzin, ik weet het mam’, zucht ik en rol met mijn ogen. ‘Blijkbaar weet jij het niet Hailey Kush, ik heb duidelijk gezegd dat je er niet meer naar mocht luisteren, alleen naar cd’s’. Ik zucht zachtjes, maar knik dan toch toegevend, omdat ik weet dat als ik een discussie aanga hem toch ga verliezen met haar. ‘En nu wil ik graag douchen’, glimlach ik liefjes en duw haar zo’n beetje de kamer uit. ‘Als je maar van die radio afblijft’, bromt ze en loopt de trap weer af. Ik glimlach tevreden en laat mijn kleding van mijn lichaam afglijden. Met alleen mijn ondergoed nog aan loop ik naar de douche toe. Daar pak ik een handdoek, en laat nadat ik de deur op slot heb gedaan ook mijn ondergoed van mijn lichaam afgaan. Dansend met het liedje van de radio van net in mijn hoofd loop ik de douche in. Ik leg de handdoek heen over de rand van de wasbak. Grijnzend draai ik de kraan open, en voel hoe het koude water over mijn lichaam heen gaat. Snel doe ik een stap opzij, zodat het water mijn lichaam niet meer raakt, maar alleen nog op de vloer klettert. Na een tijdje gewacht te hebben loop ik weer terug onder de douche, en voel de warme stralen mijn lichaam verwarmen. Tevreden sluit ik mijn ogen, en geniet van de warmte die het water met zich meebrengt. Ik grijp naar de shampoo en sop mijn haren in, terwijl dat liedje in mijn hoofd blijft afspelen. ‘And i was like baby, baby, baby ooh’, zing ik zachtjes. Glimlachend spoel ik mijn haren uit. Als ik helemaal klaar ben droog ik me weer af, en wandel met mijn handdoek om mijn lichaam de douche weer uit.
----
sorry voor het niet schrijven... Ik heb tehoren gekregen dat ik volgend jaar een niveau lager moet gaan doen op school, en dat kwam best hard aan, aangezien ik heel close ben met mijn klas. (:
Reageer (7)
Suuper!!
1 decennium geledenjeeee, dat is behoorlijk heftig. ik zou het ook vreselijk vinden om mijn klas te moeten verlaten... maar zo iemand als jij heeft zo weer nieuwe vrienden hoor. <3 snel verder!
1 decennium geledenSuper geschreven! <33333
1 decennium geledenVerder!
Maar waarom moet je een niveau lager dan? Omdat je het zelf niet haalt, of..?
1 decennium geleden<333333333333333
1 decennium geleden