41* To Miami
POV Allison Black
Samen kwamen Jake en ik de huiskamer in, daar troffen we pap aan. Hij keek heel ernstig. 'Pap, wat is er?' vroeg ik en ik hurkte bij hem neer. Hij pakte mijn hand en hield hem tussen zijn twee handen. 'Je tante belde net vanuit Miami,' begon hij. 'Wat, wat is er dan? Is er iets met mam?' vroeg ik totaal in paniek. Jacob stond achter me en had zijn hand op mijn schouder gelegd. 'Je moeder ligt in het ziekenhuis omdat ze opeens heel erg achteruit ging,' vertelde hij. 'Je tante denkt dat het haar goed doet als je langskomt. Ik heb al een vliegticket voor je gekocht, je vertrekt vanavond.' Ik knikte, het was nog niet echt tot me doorgedrongen. Langzaam stond ik op. 'Dan, eh, ga ik mijn tas maar inpakken. Hoe laat vertrekt mijn vliegtuig?' 'Over een uur',' antwoordde Billy. 'Wil jij me over een half uur dan naar het vliegveld brengen?' vroeg ik aan Jacob. 'Natuurlijk.' Hij omhelsde me. 'En Seth dan?' vroeg Jacob. 'Ik schrijf een brief voor hem om het uit te leggen, wil jij die morgen dan naar hem toe brengen?' 'Tuurlijk, wanneer kom je terug?' 'Als mijn moeder zich weer beter voelt,' antwoordde ik zelfverzekerd. Ik hield van iedereen hier, en Seth was mijn soul mate, maar mijn moeder had me nu nodig en ik zou er voor haar zijn zolang als ze me nodig had. Ik rende naar boven en pakte een klein tasje waar ik mijn mobiel, portemonnee en zakdoekjes in deed. En een grote tas waar ik mijn zomerkleding, toiletspullen en ondergoed in deed. Toen ik klaar was pakte ik een blaadje en ik ging aan mijn bureau zitten.
Het spijt me heel erg maar ik moest gaan. Ik móest naar mijn moeder, ze had me nodig. Ik weet niet of iemand je heeft verteld wat er met mijn moeder is, dus ik vertel het nu: Mijn moeder heeft huidkanker, ze is naar mijn tante in Miami verhuisd omdat ik dan niet meer voor haar hoef te zorgen en ik heb geen andere broers of zussen. Maar het gaat nu slecht met haar, ze ligt in het ziekenhuis. Ik blijf daar zolang ze me nodig heeft. Ik hoop dat ik je snel weer zie. Vergeet niet dat ik van je hou. Ik zal je missen.
Liefs Allison, voor altijd de jouwe.
Er lagen een paar tranen op waardoor een paar letters vervaagden maar ik vouwde hem toch op en deed hem in een envelop, waar ik met sierlijke letters 'Seth' op zette. Daarna liep ik weer naar beneden. 'Zullen we?' vroeg Jacob en ik knikte. Ik drukte nog even snel een kus op mijn vaders wang en hij duwde de vliegticket in mijn hand. Toen rende ik naar de deur waar ik mijn jas aandeed en samen met Jacob liep ik zo snel mogelijk naar de auto. Jacob overschreed absoluut de snelheidslimiet en opeens zag ik het huis van Seth voorbij schieten. De tranen schoten in mijn ogen, ik ging hem zo missen. Jacob streelde met zijn hand over mijn rug. 'Je ziet hem snel weer,' stelde hij me gerust. Op het vliegveld namen Jacob en ik afscheid en ik rende snel naar mijn gate. Ik was nog net op tijd en eenmaal in het vliegtuig viel ik gelijk in slaap terwijl de trannen nog op mijn wangen stroomden. Ik ga het hier missen.
Reageer (14)
poor Seth
1 decennium geledenSuper! Je hebt een nieuwe abo!
1 decennium geledenSnel verder!!!
1 decennium geledenverdeeeerr
1 decennium geledenomg zooo zielig o: arme seth o:
1 decennium geleden