Foto bij 40*

POV Allison Black
Lachend liepen Leah en ik de huiskamer in. En opeens viel alles stil,al het geluid verstompte en ze keken ons ongelovig aan. 'Leah die lacht? Is dat mogelijk?' vroeg Quil grinnikend. 'Ja, dat is mogelijk. Je bent toch niet blind?' nam ik het op voor Leah. Alle gezichten stonden verbaasd op één na, Seth. Hij keek alleen maar blij en trots. Leah liep naar de bank en ging naast Seth zitten. Ik liep achter haar aan, maar ik ging op Seth's schoot zitten omdat er nergens anders plaats was. Ik hoorde hem achter me grinniken en hi sloeg zijn armen om me heen. Sue keek ons glimlachend aan en ook de rest moest lachen om het fiet dat Seth en ik nu al zo close waren. 'Jeetje Seth, ik had er dagen voor nodig voor ik Kim kon vertellen wat ik was en jij hoeft dat helemaal niet omdat Allison het allemaal al weet,' zei Jared lacherig en een beetje gefrustreerd tegelijk. De rest van de mensen in de kamer schoot in de lach en ik en Seth grinnikte ook zachtjes. Wij hadden ook zo onze problemen, dacht ik bij mezelf. Bij die gedachte legde ik mijn hand even op mijn ribben, het deed nog steeds pijn. Mijn andere hand legde ik even in mijn nek. Seth zag het en haalden de plukken haar uit mijn nek waardoor je de littekens van Victoria's nagels goed te zien waren. Iedereen in de kamer hield opeens zijn adem in en keek me aan. 'Au, dat heeft vast pijn gedaan,' mompelde Embry. 'Zeg alsjeblieft dat dat niet door mij komt,' fluisterde Seth zachtjes in mijn oor. Zijn adem zo dicht bij mijn gezicht zorgde ervoor dat mijn hart een slag oversloeg. 'Nee, dat was Victoria,' antwoordde ik zachtjes. Leah siste verafschuwend en Seth, die zijn armen nog steeds om mijn middel had, trok me dichter tegen zich aan waardoor er geen centimeter meer tussen ons in zat. Ik leunde wat verder naar achter zodat mijn hoofd op zijn schouder kwam te liggen en ik liet mijn haar weer over de littekens in mijn nek vallen. We bleven nog even praten en aten met zijn allen pizza. Tegen een uur of 7 zei Jake: 'Allion, pap wilde dat we vandaag op tijd thuis zouden zijn dus zullen we maar gaan.' Ik had niet echt zin om weg te gaan maar ik stond toch op. Seth stond ook op en liep met mij en Jacob mee naar de deur. Hij hielp me mijn jas aantrekken en pakte allebei mijn handen vast. Jacob schraapte zijn keel. 'Uhm, ik wacht buiten wel.' En hij liep de deur uit. Seth trok me voorzichtig dichter naar hem toe, hij pakte mijn gezicht tussen zijn handen en boog naar me toe. Voor hij zijn lippen op de mijne drukte streelde hij met zijn onderlip nog even langs de mijne. Zijn lippen leken zo zacht als fluweel en voor ik het wist drukte hij zijn lippen op die van mij. Zijn adem rook even lekker als altijd en het gevoel dat dit met zich mee bracht was onbeschrijfelijk. Uiteindelijk beeindigde ik de kus want ik wilde Jacon niet te lang laten wachten. Ik drukte nog even snel een kus op zijn wang. 'Tot snel,' fluisterde ik in zijn oor. Ik draaide me om om weg te lopen, maar hij pakte mijn pols en draaide me om. 'Ik moet gaan Seth,' zei ik hem. Ik drukte nog even voor een seconde mijn lippen op de zijne en liep toen snel weg voor hij me weer tegenhield.


Reacties?
Of kudo's?

Reageer (10)

  • Snowfallx

    grappig jacon en alion

    1 decennium geleden
  • Cleverness

    nice! (H)
    echt zo schattig saampjes (flower)

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    cute cute cute

    1 decennium geleden
  • Pam

    oeeee snel verder

    1 decennium geleden
  • ilovenobody

    Zo schattig. xD
    Verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen