Foto bij 38*  Seth's Home.

AAAAAAAAAAAAAAAAAh, gister toen ik om 10 uur wegging had ik 48 abo's en nu om kwart voor 8 heb ik er 59! Love you girls/guys (H)

POV Allison Black
Seth's hand brandde nog steeds in de mijne toen we bij zijn huis aankwamen. Het was een lief klein huisje net als dat van mij, maar dit huis was geel, net zoals dat van Sam en Emily. Op de veranda stonden een paar stoelen met een tafel en een schommelbank. Het geluid van het kloppen op de deur haalde me uit gedachte en ik keek snel even naar Seth. Op dat zelfde moment keek hij ook naar mij en we glimlachte lichtjes naar elkaar. Hoewel het geen groot gebaar was, sloegen de vlinders weer op hol. En ik hoopte dat het altijd zo zou blijven voelen als ik bij Seth was. De deur ging open en voor ik het wist verdween Seth's hand uit de mijne doordat een vrouw hem stevig tegen haar aan drukte. Die vrouw was vast Sue. 'Ik was zo ongerust, waar was je nou?' snikte ze. 'Mam, ik was bij het strand. Allison heeft me gevonden,' zei hij terwijl hij zich uit zijn moeders greep verloste en bij mijn naam draaide hij zich even naar me om en hij glimlachte naar me. Ik glimlachte terug en draaide me toen naar Sue toe. 'Hallo mevrouw,' begroette ik haar en ik schudde haar de hand. 'Allison, hè? Ben jij niet Jacobs half-zusje?' vroeg ze terwijl ze me nieuwsgierig aan keek. Ik knikte glimlachend. 'En ze is ook mijn inprent, mam,' voegde Seth eraan toe terwijl hij mijn hand weer vast pakte. Sue keek ons verbaasd aan, daarna keek ze naar onze handen. En zonder enige waarschuwing trok ze ons allebei in een omhelsing. Ik lachte zachtjes want ik vond het lief dat een moeder zoveel om haar zoon gaf. Toen ze ons weer losliet, pakte ze mijn hand vast en ze trok me mee naar binnen. 'Kom mee liefje, ik wil dat je alles over jezelf vertelt, over waar je vandaan komt, over je ouders, over hoe jullie twee elkaar hebben ontmoet,' zei ze giechelend als een klein meisje. Ik vond Sue nu al heel aardig, maar ik wilde haar liever niet nu al alles vertellen. 'Ehm mam,' probeerde Seth haar te vertellen maar voor dat hij verder kon, werd hij alweer door iemand omhelsd. 'Sukkel, waar was je nou. Iedereen was bezorgd,' snikte een meisje dat ik schatte rond de 19 jaar. Dat moet Leah zijn. Sue was al doorgelopen dus ik liep achter haar aan. 'Ehm, mevrouw. Mag ik Jacob even bellen? Hij was erg bezorgd toen ik Seth ging zoeken,' vroeg ik haar twijfelend. 'Maar natuurlijk meisje. En zag maar Sue hoor.' En ze knipoogde. Ik glimlachte even naat haar en liep toen naar de telefoon. 'Met Jacob,' hoorde ik aan de andere kant van de lijn. 'Heey Jake,' 'Allison! Ik dacht al waar blijft ze nou.' 'Ik heb Seth gevonden en ben met hem mee naar huis gegaan,' vertelde ik hem. 'Oh, oké. Kijk maar hoe laat je terug komt. Maar zorg wel dat iemand je komt brengen zodat je niet alleen naar huis hoeft,' zei hij bezorgd. Ik rolde even met mijn ogen om zijn bezorgdheid maar stemde toen toch in en hing weer op. Opeens voelde ik een hand op mijn schouder en door de elektrische schok die daarbij vrij kwam, wist ik dat het Seth was. 'Is alles goed?' vroeg hi ook bezorgd. Ik knikte. 'Ja, ik moest Jacob nog even bellen waar ik was. Hij wilde namelijk niet dat ik je in mijn eentje ging zoeken,' stelde ik hem gerust. Hij knikte en liet de hand die op mijn schouder lag over mijn arm naar beneden glijden en daar verstrengelde hij zijn vingers met de mijne. Overal waar hij mijn huid had geraakt, leek het wel te branden. 'Kom, dan stel ik je voor aan Leah,' fluisterde hij zachtjes.

Reageer (10)

  • TheMockingjay

    Cutezzz!

    1 decennium geleden
  • Hypnotising

    AAAAAAAAHW, so cute! :3
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Raesvh

    Coewl
    Echt ik zweer
    Coewl
    Snel Verder
    BTW Seth is Cute en Alison past goed bij hem !!:X

    1 decennium geleden
  • JayDick

    verder!!!

    Seth is lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef<3333

    Like Your Story!!!

    Xxx

    1 decennium geleden
  • ViscaBarca

    omgg <3333333
    Snel verder (L)_(L)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen